جاباما
۷۱۸۹۲۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۲ پیام تسلیت آیت‌الله شاهرودی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام‌های جداگانه درگذشت محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان و حجت‌الاسلام طباطبایی را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله هاشمی شاهرودی به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
‎انّالله و انّاالیه راجعون

‎با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که جناب آقای حاج محمدرضا علیزاده در نخستین روز از ماه مبارک رمضان دارفانی را وداع گفته و به جوار رحمت حق تعالی شتافته‌اند. بیش از سه دهه خدمت مستمر و حضور مؤثر در شورای محترم نگهبان و نیز دیگر عرصه‌های خدمتگزاری به نظام اسلامی هم‌چون سازمان بازرسی کل کشور و سازمان ثبت اسناد و املاک صفحات زرینی در صحیفه اعمال صالحه ایشان است.

اینجانب مصیبت وارده را به جمیع بازماندگان خصوصاً اخوی گرامی ایشان جناب آقای حاج احمد علیزاده و نیز به اعضای محترم شورای نگهبان تسلیت عرض نموده از خداوند متعال علو درجات برای آن جناب و صبر و اجر برای بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.

آیت‌الله شاهرودی همچنین در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی را تسلیت گفت. متن پیام آیت الله هاشمی شاهرودی به‌شرح زیر است:

‎بسم الله الرحمن الرحیم
‎انّالله و انّاالیه راجعون

درگذشت عالم مردمی و خدمتگزار، خطیب والامقام جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی، را به بیت شریف ایشان و به کلیه دوستداران و مریدان آن روحانی مخلص و انقلابی، تسلیت عرض نموده، برای ایشان علو درجات الهی را در ماه ضیافت الله مسألت می‌نمایم.

‎سیدمحمود هاشمی شاهرودی
‎رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج