۷۱۸۹۸۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

توشه افتخار محرمی از آسیا به اروپا

 صادق محرمی در بازی خداحافظی‌اش برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آنقدر درخشید که در تیم برترین بازیکنان هفته قرار گرفت.

وب‌سایت نود: صادق محرمی برای ششمین بار در تیم منتخب آسیا قرار گرفت. ششمین بار و آخرین بار چون او را دیگر در پیراهن پرسپولیس نخواهیم داد تا شاید بتواند این رکورد جالبش را بیشتر و بیشتر کند. اتفاقی که البته چندان برای شماره ۲ مهم نخواهد بود چون به گفته خودش پرسپولیس برای او حسرتی باقی نگذاشته است که بخواهد بعد از جدایی به آن فکر کند. قهرمانی لیگ برتر، صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و انواع و اقسام رکوردهایی که توشه راهش کرد و با خود به کرواسی خواهد برد.

محرمی وقتی در بین گزینه‌های خرید پرسپولیس در لیگ شانزدهم قرار گرفت، کمتر کسی او را جدی گرفت اما حالا جدایی‌اش یکی از بزرگترین حسرت‌های هواداران در فصل نقل وانتقالات است. بازیکنی که در بسیاری از مقاطع خیال برانکو و هواداران را راحت کرد حالا با رفتنش حسابی خواب آنها را آشفته کرده است. او در یک مقطع آنقدر خوب کار کرد تا برانکو با خیال راحت بتواند رامین رضاییان را به سمت درب خروج بفرستد. در مقطعی دیگر آنقدر خوب بود تا برانکو بتواند با خیال راحت ماهینی را به پست‌های دیگر ببرد و جای خالی‌هایش را با او پر کند. او خیلی راحت دو رقیب بزرگش را کنار زد و بازیکن فیکس پرسپولیس شد. بازیکنی که با دریبل‌هایش هواداران را به وجد می‌آورد و با نفوذهایش آرامش حریف را به هم می‌ریخت.

محرمی آنقدر خوب بود که حتی رفتنش در بدترین شرایط هم نتوانست هواداران را از او عصبانی کند. او با یک نمایش عالی و با حضورش در تیم برترین‌های آسیا آخرین خاطره خوبش را هم ثبت کرد و هواداران هم با تشویق‌هایشان او را بدرقه کردند و به جای خالی بزرگ تیمشان فکر نکردند تا شاید بتوانند سال‌ها به بازیکن بزرگشان افتخار کنند. پدیده‌ای که این بار در قامت یک ستاره باز هم بتواند خیالشان رادر میدانی بزرگتر راحت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      و این بازیکن در تیم ملی اقای کیروش جایی نداشت امیدوارم اونقدر خوب کار کنه و پیشرفت کنه که تبدیل بشه به الگو برای بازیکن های دیگه

    • امیررضا

      عشق است صادق محرمی

    • امیررضا

      عشق است صادق محرمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج