جاباما
۷۱۹۱۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کمالوند: برای انتخاب تیم جدیدم عجله ندارم

سرمربی صنعت نفت آبادان در لیگ هفدهم اعلام کرد هدفش این است در تیمی مربیگری کند که مدعی کسب سهمیه آسیایی باشد.

ورزش سه: فراز کمالوند درباره سفر چند روزه ای که به اسپانیا داشت، عنوان کرد: من ۹ روز ایران نبودم؛ به اسپانیا سفر کردم که سفر خیلی خوب و پرباری بود. از طریق یکی از دوستانم با چند نفر از مربیان اسپانیایی جلساتی را برگزار کردیم، باشگاه اسپانیول و بارسلونا را از نزدیک دیدم و مسابقه اسپانیول و مالاگا را هم تماشا کردم. این سفر کیفیت خوبی از نظر فنی داشت و به تجربیاتم اضافه کرد. دنبال این هستم که جام جهانی را هم از نزدیک ببینم. با توجه به اینکه دو جام جهانی قبلی را از نزدیک دیدم، دوست دارم این جام را هم در روسیه تماشا کنم.

وی درباره حضورش دربین گزینه های چند تیم لیگ برتری مثل پدیده و سپیدرود و... تاکید کرد: از همه آقایان تشکر می کنم. حتی در خارج از کشور هم بعضی از افراد تماس گرفتند. من از اول هم گفتم که امسال برای مربیگری عجله ای ندارم. دنبال این هستم در تیمی باشم که برای گرفتن سهمیه آسیایی بجنگد. من در ۴ سال گذشته در دو تیم گسترش فولاد و صنعت نفت آبادان کار کردم و در هردوی این تیم ها هم بهترین نتایج تاریخ شان در لیگ برتر حاصل شد. با هر دو تیم هشتم شدیم اما الان می خواهم کار بزرگ تری انجام دهم و در تیمی باشم که مدعی کسب سهمیه آسیایی باشد.

سرمربی فصل گذشته نفت آبادان گفت: من سال خوبی را در آبادان داشتم. از هواداران که مرد و مردانه پشت تیم ایستادند، تشکر می‌کنم. برخلاف اینکه می گفتند جو پرفشاری در آبادان وجود داشت، باید بگویم که جز محبت چیزی از مردم این شهر ندیدم. این نتایج خوب میسر نمی شد مگر با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان خوب تیم. امیدوارم قدمی هرچند کوچک برای پیشبرد اهداف تیم صنعت نفت برداشته باشم.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکره ای با مسئولان صنعت نفت برای فصل آینده کرده است، خاطرنشان کرد: قرارداد من با صنعت نفت تمام شده و روحیاتم اینگونه است وقتی قراردادم تمام می شود، دوست ندارم راجع به آن تیم حرفی بزنم. با این حال بعد از پایان مسابقات لیگ و با توجه به اتمام قراردادم هیچ مذاکره ای با مسئولان صنعت نفت آبادان نداشتم.

سرمربی صنعت نفت در ادامه تاکید کرد: امسال اگر احساس کنم تیمی که به من پیشنهاد می دهد شرایط کسب سهمیه آسیایی را دارد، حتما مربیگری اش را قبول می کنم. اگر هم این اتفاق رخ ندهد، اشکالی ندارد بعد از چند فصل متوالی کار کردن کمی استراحت کنیم. از همه دوستانی که پیشنهاد دادند هم تشکر می کنم اما به همین خاطر به کسی جواب مثبت ندادم.

کمالوند درباره شایعه مذاکره اش با یک تیم متمول لیگ یکی بیان کرد: من در فاز دوم به این موضوع فکر می کنم. در لیگ دسته یک سابقه صعود به لیگ برتر با چند تیم را دارم و با فضای این دسته بیگانه نیستم اما فعلا منتظرم ببینم در لیگ برتر چه شرایطی پیش می آید. با این حال قهرمان شدن با یک تیم لیگ یکی را با هشتم و نهم شدن با یک تیم لیگ برتری ترجیح می‌دهم. دوست دارم کار جدید انجام دهم و همانطور که گفتم هدف اول حضور در یک تیم لیگ برتری برای کسب سهمیه آسیایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج