جاباما
۷۱۹۳۱۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نوکیا X۶ در خارج از چین هم عرضه خواهد شد

پس از انتشار اخباری مبنی بر عرضه‌ی گوشی هوشمند نوکیا X۶ به صورت محدود و تنها در کشور چین، این هفته شرکت HMD Global که به عنوان عرضه کننده‌ی محصولات نوکیا شناخته می‌شود، اعلام کرد که به خاطر درخواست‌های بی‌شمار کاربران و علاقمندان برند نوکیا در دیگر کشورهای جهان هم عرضه خواهد شد.

وبسایت دیجی‌کالامگ - وحید ناظمی: پس از انتشار اخباری مبنی بر عرضه‌ی گوشی هوشمند نوکیا X۶ به صورت محدود و تنها در کشور چین، این هفته شرکت HMD Global که به عنوان عرضه کننده‌ی محصولات نوکیا شناخته می‌شود، اعلام کرد که به خاطر درخواست‌های بی‌شمار کاربران و علاقمندان برند نوکیا در دیگر کشورهای جهان هم عرضه خواهد شد. اولین نکته‌ای که در ظاهر جذاب محصول جدید نوکیا خودنمایی می‌کند، صفحه نمایشی بدون لبه است که در قسمت بالایی آن یک شکاف مانند آنچه که در آیفون X دیده بودیم خودنمایی می‌کند. گفته شده این گوشی هوشمند با وجود بهره بردن از دوربین اصلی دوتایی با قیمتی قابل قبول به بازار خواهد آمد.

نوکیا X۶ در خارج از چین هم عرضه خواهد شد

گوشی هوشمند نوکیا X6 که ابتدا قرار بود تنها به صورت محلی و در کشور چین عرضه شود، پس از اعلام نظر مثبت کاربران در یک نظر سنجی توییتری، به بازارهای دیگر جهان هم راه یافت.

پس از تصمیم شرکت HMD Global مبنی بر ارائه‌ی محدود نوکیا X6، بحث‌های زیادی در سایت‌های خبری و در میان کارشناسان و طرفداران این برند فنلاندی در گرفت و درخواست‌های گسترده‌ای که در سراسر جهان منتشر شد، تصمیم این کارخانه را در مورد عرضه‌ی محلی این گوشی هوشمند تغییر داد. پس از آنکه مدیر ارشد بخش محصول شرکت HMD Global با انتشار یک نظرسنجی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، از کاربران این شبکه خواست تا نظر خود را در مورد نحوه‌ی ارائه‌ی جدیدترین محصول نوکیا اعلام کنند، ۹۲ درصد از رای‌ دهندگان با حمایت از ایده‌ی عرضه‌ی جهانی نوکیا X6 نظر مدیران شرکت را عوض کردند. آقای Juho Sarvikas پس از به دست آوردن این نتایج، پیروزی قطعی طرفداران برند نوکیا را در شبکه‌ی اجتماعی توییتر تبریک گفت.

گفته می‌شود با این‌که عرضه‌ی این محصول نوکیا دیگر محدود به بازار چین نخواهد بود، اما هنوز این شرکت فنلاندی مناطق دیگری را که قرار است به عنوان بازار نوکیا X6 به شمار روند معرفی نکرده است. محصول هوشمند میان‌رده‌ی نوکیا در کنار بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. محصول جدید نوکیا با پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ MicroSD می‌تواند فضای بیشتری را هم در اختیار کاربر خود قرار دهد. حسگر شناسایی اثر انگشت کاربر در پشت گوشی و در امتداد لنزهای دوربین دوتایی آن قرار گرفته است. این گوشی که به درگاه USB-C مجهز شده، از فناوری شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند. البته نوکیا خبر بدی هم برای دوست‌داران استفاده از هدفون‌های کلاسیک دارد: جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از ساختار جدید‌ترین محصول این شرکت فنلاندی حذف شده است.

برای این گوشی هوشمند،‌ یک دوربین با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که از دیافراگم f۲.۰ بهره‌ می‌برد. در کنار لنز اول یک دوربین با حسگر سیاه‌وسفید ۵ پیکسلی با دیافراگم f۲.۲ هم تعبیه شده است. برای کاربران علاقمند به عکس‌های سلفی، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دوربین جلوی این گوشی خبری خوش محسوب می‌شود. طبق گفته‌های نوکیا، این گوشی با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار و مجهز به اندروید اوریو ارائه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      نوکیا برند محبوب دنیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج