جاباما
۷۱۹۳۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیش فروش ال جی G۷ تینکیو دو برابر G۶

بر اساس آمار منتشر شده از کره جنوبی، پیش فروش ال جی جی ۷ تینکیو (LG G۷ ThinQ) تقریبا دو برابر نسل پیشین خود یعنی G۶‌ بوده است. این می‌تواند نویدبخش سال مالی خوبی برای کمپانی ال جی باشد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: بر اساس آمار منتشر شده از کره جنوبی، پیش فروش ال جی جی ۷ تینکیو (LG G۷ ThinQ) تقریبا دو برابر نسل پیشین خود یعنی G۶‌ بوده است. این می‌تواند نویدبخش سال مالی خوبی برای کمپانی ال جی باشد.

پس از فروش ضعیفی که گوشی ماژولار G۵ به دست آورد، ال جی با تغییر رویه در طراحی محصولاتش، یک پرچمدار دیگر به نام G۶ را روانه‌ی بازار کرد. این محصول موفق شد بار دیگر نام ال جی را بر سر زبان‌ها بی‌اندازد. اکنون، در حالی که چند روز از پیش فروش ال جی جی ۷ تینکیو ، پرچمدار سال ۲۰۱۸ ال جی گذشته است، گفته می‌شود که آینده‌ی درخشانی برای آن باید انتظار داشته باشیم.

پس از یک سه ماهه بسیار سخت مالی برای بخش موبایل شرکت ال جی، حال سیگنال‌هایی از سوی پرچمدار جدید ال جی ارسال می‌شود که نشان دهنده‌ی مسیری روشن در آینده است. به نقل از یک گزارش جدید از سوی ETNews، پیش فروش ال جی جی ۷ تینکیو ، گوشی تازه معرفی شده‌ی ال جی تقریبا ۲ برابر پیش فروش ال جی جی ۶ در سال گذشته بوده است.

میزان پیش فروش ال جی جی 7 تینکیو

تنها با گذشت ۴ روز از آغاز پیش فروش ال جی جی ۷ تینکیو در خانه‌ی شرکت ال جی، کره جنوبی، بیش از ۷۰ هزار مشتری اقدام به پیش خرید این محصول کرده‌اند که نسبت به آمار سال گذشته گوشی جی ۶ رشد چشمگیری داشته است. به طور خاص، تعداد افراد پیش خرید کننده‌ی این گوشی بین ۳۰ الی ۴۰ هزار نفرش بیشتر از افرادی بودند که سال گذشته پرچمدار ال جی را در کره جنوبی پیش خرید کرده بودند. البته در نظر داشته باشید که این اعداد و ارقام نمی‌تواند تضمین کننده‌ی فروش چشمگیر جی ۷ تینکیو در سال جاری باشد.

زمانی که پیش فروش ال جی جی ۷ تینکیو به اتمام برسد، آنگاه ال جی با چالش بزرگی روبرو خواهد شد و باید توانایی عرضه گوشی‌هایش به اندازه کافی در بازار را داشته باشد. علاوه بر این، حتی اگر محبوبیت این دستگاه در طول سال در کره جنوبی ادامه داشته باشد هم بعید به نظر می‌رسد تغییر بزرگی در سوددهی سالانه ال جی به وجود آید. در واقع ال جی نه تنها نیازمند بازار کره جنوبی است، بلکه باید خودش را در دیگر بازارهای بزرگ آمریکایی و اروپایی نیز ثابت کند تا رقیب شایسته‌ای برای دیگر هموطن خود، سامسونگ باشد.

ما همچنان منتظر خواهیم ماند تا سطح عملکرد بین‌المللی آخرین پرچمدار ال جی را در مقایسه با جی ۶ سال گذشته ببینیم. اما اگر ال جی بتواند بازاریابی درستی را انجام دهد، می‌تواند امیدوار به فروش به مراتب بالاتر جی ۷ تینکیو نیست به جی ۶ باشد. علاوه بر این، جی ۷ تینکیو بر خلاف پیشینیان خود، از جدیدترین سخت افزار روز دنیای موبایل نظیر تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و نمایشگر ناچ استایل بهره می‌برد تا بتواند با بزرگان بازار به رقابت بپردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج