۷۱۹۵۲۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شاگردان کولاکویچ مغلوب صربستان شدند

تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست مقابل صربستان در دومین دیدار خود، به اردوهای پیش از لیگ ملت‌های والیبال پایان داد.

سایت فدراسیون والیبال: تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود از ساعت ۲۱:۳۰ مقابل صربستان قرار گرفت. ایگور کولاکویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای بازی دوم خود، سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، سامان فائزی و مهدی مرندی را به زمین فرستاد.

از سویی دیگر نیکولا گربیچ سرمربی صرب‌ها از تمام مهره‌های اصلی خود برای این دیدار بهره برد به طوری که ستاره‌هایی چون لیسیناچ، کواچِویچ، لوبریچ و روسیچ از ابتدا بازی را آغاز کردند. دو تیم از آغاز جدال نزدیکی داشتند و تا امتیاز ۲۱ پا به پا پیش رفتند اما این تیم میزبان بود که در پایان ست اول با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ برنده شد.

در ست دوم نیز سرمربیان تیم‌ها بدون تغییر تیم‌های خود را به میدان فرستادند تا شانس خود را یک بار دیگر برای پیروزی در ست دوم امتحان کنند. ست دوم مانند ست اول دو تیم پا یا پای پیش رفتند. تا امتیاز ۱۵ دو تیم با یکدیگر برابر پیش می‌رفتند اما دفاع صرب‌ها توانست با چند امتیاز مستقیم اختلاف را در امتیازات ۲۰ به بعد به نفع خود افزایش دهد. این ست‌ هم در نهایت با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ به سود میزبان خاتمه یافت.

ست سوم با یک تغییر از سوی کادر فنی ایران همراه بود جایی که صابر کاظمی جایگزین امیر غفور در پست پشت‌خط‌ زن شد. دو تیم تا امتیاز ۵ با یکدیگر پیش رفتند اما یاران نیکولا گربیچ از همان ابتدای ست اختلاف را آغاز کردند. برتری صرب‌ها تا پایان بازی ادامه داشت و در نهایت میزبان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازات۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد.

این آخرین دیدار ایران پیش از آغاز لیگ ملت‌های والیبال بود و شاگردان کولاکویچ روز جمعه چهارم خرداد در اولین دیدار خود رو در روی فرانسه قرار خواهند گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • S.M

      بچه ها نگران نباشید شماها برنده اید ما پشتتونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج