۷۱۹۵۹۵
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

وقتی کی‌روش روی زمین نشست!

کارلوس کی‌روش پس از پایان بازی برابر ازبکستان تمرین بازیکنان نیمکت نشینش را به نظاره نشست. او در این دقایق عجیب‌ترین پوزیشن را برای خود انتخاب کرد. مرد خسته ای روی نیمکت تیم ملی!

ورزش سه: کارلوس کی‌روش پس از پایان بازی برابر ازبکستان تمرین بازیکنان نیمکت نشینش را به نظاره نشست. او در این دقایق عجیب‌ترین پوزیشن را برای خود انتخاب کرد. مرد خسته ای روی نیمکت تیم ملی!


سرمربی پرتغالی تیم ملی این روزها ابعاد جدیدی از اعتراضات خود را به نمایش می‌گذارد. کی‌روش که روز گذشته هم در تمرین تیم ملی گرد و خاکی به پا کرد پس از پایان بازی و با جواب رد به درخواست مدیررسانه ای تیم ملی مبنی بر نشست مطبوعاتی پایان بازی به کناری رفت و در عین ناباوری روی زمین نشست.

کی روش که در این دقایق نیمکت نشین های تیم ملی که مشغول تمرین بودند را زیر نظر داشت به گونه ای خود را نشان داد که گویی این روزها با خسته ترین آدم روی زمین مواجه هستیم.در حالی که پیش از این او را با انواع و اقسام رفتارهای جنتلمنانه دیده بودیم این بار با تعجب فراوان حرکت مرد پرتغالی را به نظاره نشستیم.

او در حالی که روی زمین نشسته بود و به تابلوی تبلیغاتی نیز تکیه داده بود پاهای خود را در بغل جمع کرده بود و کاملا غرق در افکار خود بود. البته در صورتی که قبول داشته باشیم مرد حرفه ای فوتبال ایران هیچ کاری را بدون فکر قبلی انجام نمیدهد باید بپذیریم حتی روی زمین نشستن او چه به حالت اعتراضی باشد چه بی اعتنایی و چه برای بروز خستگی، قطعا معنی مشخصی برای او داشته است.

وقتی کی‌روش روی زمین نشست!

وقتی کی‌روش روی زمین نشست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنیامین

      خسته شده دیگه فکر ابروی خودش و تیم ملی هست شماها ک نگران نیستید شماها تیماتون رفتن بالا تو اسیا بستونه اصلا مهم نیست اگر جلوی پرتقال اسپانیا تحقیر بشیم فقط مهم اینکه یه تیم ایرانی قهرمان لیگ قهرمانان اسیایی بشه که هر سال برگزار میشه!متاسفم برای هممون...

    • یاران 57

      افتخار میکنید که مربی بادانش بالا به زانو درآوردید، مربی که به تیم ملی فوتبال ایران شخصیت و نظم و انضباط داد بازیکن سالاری ازبین برد،یکعده کوتاه نظران و حسود امثالهم مایلی و ذوالفقار و قلعه وبرانک و نادرخشان وروشنک پیروانی و این اواخر به اصطلاح روزنامه‌نگاران بر علیه ایشان کمپین راه اندازی کردن و هرکس وناکس بر علیه ایشان اظهار نظر مخالف بده، آقایان اگر آقای کیروش هم شما را ببخشد هواداران تیم ملی فوتبال ایران شما را نخواهد بخشید درتاریخ فوتبال ایران آیا مربی به دانش کیروش آمده بود و خواهد آمد!!! شما با پیشرفت فوتبال ایران مخالفت کردید، دیگه کیروش بعد از جام جهانی فوتبال رفتنی است،،، سکان تیم فوتبال در دست شما، که بازی های ایران با کشور های امارات متحده عربی و بحرین و عربستان سعودی و قطر با استرس و اضطراب نگاه باید کرد،،،، آقای کیروش بعد از جام جهانی قرارداد تمدید نمیكنه خدا پشت و پناهت باشد هرجا میری آرزوی موفقیت و سلامتی برایت داریم، مردم فوتبال دوست ایران از شما راضی هستند خدا هم ازشما راضی باشه، حالا اقایان،بی دانش فوتبال قلم فروشان وحسودان خوشحالی کنند،، درود بر کیروش

    • دیدبان

      نازش خریدار داره .

    • بدون نام

      اینم روانی کردن رفت

    • بدون نام

      حیف این مربی بزذگ مفیددرستکارموفق پرافتخارنمی تونیم ازش استفاده درست کنییم امثال قلعه نویی وبرانکودلال وباندبازپولکی حسود نمیزارن کارکنه وخاینین به وطن وهم وطن من پرسپولیسیم زندبادشفر

    • کریمی

      نه عزیزم دارم پول معفت که ایران میگیره فکر میکنه که اگر از ایران بزه چکار میکنه داره جوسازی میکنه

    • بدون نام

      حالا خوبه عکس گویای همه چی هست و تاج و برو بچ نیومدن کنارش تکیه بدن به ماکت تبلیغات و مشغول دوز بازی بشن! چون ماکت میشکست!!!! تاج : دادا عیب نداره تماشاچی نیومد اینافرهنگ شون همینه ! پاشو بریم عزیزم که دلار بدم بهت حال کنی!!!

    • بدون نام

      آره خب ازنظرشمااجنبی پرستان حتی دستشویی رفتن کیروش هم معنی داره
      کارلوس قهرنکن عزیزمامان

    • راد

      فقط بلدین دروغ بگین و بنویسید کاپشنی که تن کی روش بود آبی بود

    • S.R.M

      خسته شدیم از بس تو این مملکت چرت و پرت شنیدیم و دسیسه دیدیم...
      ول کنید تمام دنیا به فکر پیشرفت هستن ما هنوز اندر خم ی کوچه موندیم.

    • بدون نام

      این سیاستشه از الان ۳ باخت پرگل تو جام جهانی داریم

    • بدون نام

      داره فکر میکنه چطوری فدراسیون فوتبال ایران رو سر کیسه کنه و دلار به جیب بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج