۷۱۹۷۲۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

گوشی هواوی Y۵ پرایم، بی سروصدا معرفی شد

هواوی Y۵ پرایم یک گوشی جمع‌وجور محسوب می‌شود و تنها ۱۴۲ گرم وزن دارد. این شرکت موفق شده نمایشگر ۵.۴۵ اینچی HD+ را درون این بدنه‌ی نسبتا کوچک جای دهد. از بین قطعات سخت‌افزاری می‌توانیم به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. البته این گوشی از درگاه مربوط به کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند و همچنین این درگاه جایگاه مربوط به هیچ‌کدام از دو سیم‌کارت را اشغال نمی‌کند.

دیجی‌کالامگ: شرکت هواوی معمولا سری گوشی‌های Y را بی سروصدا معرفی می‌کند و مدل ۲۰۱۸ گوشی هواوی Y۵ پرایم هم از این قاعده مستثنا نبوده است.

گوشی هواوی Y۵ پرایم، بی سروصدا معرفی شد

هواوی Y5 پرایم یک گوشی جمع‌وجور محسوب می‌شود و تنها ۱۴۲ گرم وزن دارد. این شرکت موفق شده نمایشگر ۵.۴۵ اینچی HD+ را درون این بدنه‌ی نسبتا کوچک جای دهد. از بین قطعات سخت‌افزاری می‌توانیم به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. البته این گوشی از درگاه مربوط به کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند و همچنین این درگاه جایگاه مربوط به هیچ‌کدام از دو سیم‌کارت را اشغال نمی‌کند.

گوشی هواوی Y۵ پرایم، بی سروصدا معرفی شد

گوشی هواوی Y۵ پرایم، بی سروصدا معرفی شد

یکی از نکات جالب معرفی این گوشی در سایت هواوی، جای خالی نام مدل تراشه‌ی این گوشی است. برخی از شایعات مربوط به این گوشی اعلام کرده بودند که هواوی Y5 پرایم ۲۰۱۸ مجهز به پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی است. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۵۰ تقریبا از چنین مشخصاتی بهره می‌برد اما به‌صورت قطعی نمی‌توان در مورد تراشه‌ی این گوشی اظهارنظر کرد.

در مورد دوربین‌ها هم باید بگوییم که دوربین اصلی از نوع ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی از نوع ۵ مگاپیکسلی است. در ضمن دوربین سلفی از قابلیت تشخیص چهره هم بهره می‌برد. البته با توجه به مطلب سایت هواوی، این ویژگی ممکن است بعدا از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری به این گوشی اضافه شود. حالا که صحبت از نرم‌افزار شد، نباید این نکته را از قلم بیندازیم که این گوشی مجهز به اندروید ۸.۱ اوریو با رابط کاربری EMUI است. انرژی این گوشی از طریق باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و به لطف نسخه‌ی جدید نرم‌افزار مربوط به صرفه‌جویی در مصرف انرژی، این گوشی با یک‌بار شارژ می‌تواند تا ۶۲ ساعت موسیقی و ۱۳ ساعت ویدیو پخش کند.

گوشی هواوی Y۵ پرایم، بی سروصدا معرفی شد

گوشی هواوی Y۵ پرایم، بی سروصدا معرفی شد

در مورد قیمت یا تاریخ عرضه‌ی آن هنوز خبری منتشر نشده ولی می‌توانیم بگوییم که این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی روانه‌ی بازارها خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج