۷۱۹۷۷۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و اعلام کرد: طی سه روز آینده در برخی نقاط کشور رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و اعلام کرد: طی سه روز آینده در برخی نقاط کشور رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید پیش‌بینی می‌شود.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد:‌ بعدازظهر امروز در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز، در برخی مناطق شمال شرق‌ و ارتفاعات کرمان افزایش ابر، وزش باد و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ امروز در نوار شرقی کشور وزش شدید باد پیش بینی شده که در برخی مناطق می‌تواند با خیزش گرد و غبار باشد.

وی افزود: فردا (دوشنبه) با ورود سامانه بارشی جدید به کشور ابتدا در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، ارتفاعات کرمان و بخش‌هایی از غرب و مرکز بارش‌ها به شکل رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

وی بیان کرد:‌ با توجه به تقویت سامانه بارشی در روز سه شنبه، گسترده این سامانه علاوه بر مناطق ذکر شده، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی را در برمی‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: آسمان تهران برای امروز صاف خواهد داشت و بعدازظهر شاهد افزایش ابر خواهیم بود. حداکثر دمای تهران ۲۷ درجه و حداقل دما (فردا صبح) ۱۹ درجه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداروشکر خداکنه هوا لااقل ماه مبارک همینطور خنک باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله

    • بدون نام

      خداراشکر حداقل خدا این ملت را از نعمت های آسمانی برخودار کنند .ملت به جز گرانی اختلاس های میلیاردی وبیکاری از این دولت چیزی ندیده! ی یارانه است اون قطع کنند!

    • بدون نام

      یارو صبح تا شب روزه میگیره بعد از اذان مغرب شکمش میشه عین خمره سیر از گشنه خبر نداره

    • علی

      سلام، خدایا شکرت که خدایی تنها زیبنده توست که باران رحمتت را بدون سانسور و ممیزی و فیلتر بر همه میبارانی، بر اصلاح طلب و اصولگرا، بر فقیر و پولدار، درستکار و ریاکار، فیلتر شده و نشده، خدایا شکرت که این کار را به بندگانت محول نکردی چون در اینصورت مطمئناً آن را از همدیگر دریغ میکردند چون میگفتند باران سهم کسانی است که رای حلال میدهند و یا اینکه با ما مخالفند یا موافق، خدایا خودت تنها امید مایی هر چند مطمئنم که از الان بعض ها بیانیه هایشان را آماده کرده اند که بگویند بارش ها کافی نیست،، خدایا ما را لحظه ای به خودمان وا مگذار که تویی کس بی کسان....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج