۷۱۹۸۱۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

تسویه بدهی بیمه تکمیلی بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تسویه بدهی مربوط به بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد و گفت: در حال رایزنی و پیگیری برای اجرایی شدن پرداخت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت هستیم.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تسویه بدهی مربوط به بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد و گفت: در حال رایزنی و پیگیری برای اجرایی شدن پرداخت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت هستیم.

سیدتقی نوربخش در مورد بدهی به بیمه آتیه سازان حافظ افزود: بیمه تکمیلی بازنشستگان توسط کانون عالی بازنشستگان انجام می شود و سازمان تامین اجتماعی نیز بخشی از اعتبار آن را تقبل و به بازنشستگان کمک می کند.

وی گفت: در ابتدای سال جاری مبلغی از هزینه های بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی را که به بیمه آتیه سازان حافظ بدهکار بودیم را تسویه کردیم و در حال حاضر مشکلی در این خصوص وجود ندارد البته در سال قبل نیز خدمات در بخشهای تکمیل درمان به این افراد به طور کامل ارائه شد و خللی وجود نداشت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین در مورد پرداخت بخشی از بدهی های دولت نیز گفت: براساس رایزنی و پیگیری های انجام شده با وزارت اقتصاد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین بانک مرکزی بدنبال این هستیم که بتوانیم بندهای قانونی بودجه ۹۷ را اجرایی کنیم که امیدواریم خرداد ماه عملیاتی شود.

به گفته وی ، بخشی از مطالبات در قالب تهاتر ، بخشی اوراق و بخشی نیز بصورت پرداخت نقدی انجام خواهد شد و در مجموع قرار است ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی های سازمان پرداخت شود.

نوربخش در مورد افزایش حقوق بازنشستگان نیز در سال جاری گفت: در سال گذشته ۵۲ هزار میلیارد تومان برای مستمری بازنشستگان هزینه شد که امسال با افزایش های اعمال شده ۶۱ هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماها هنوز حقوق ما نمیتوانید پرداخت کنید آقای آخوندی میخواهد سوریه را باز سازی کند !!!

    • صالح

      گفتار مدبر عامل تامین اجتماعی دقیقا شبیه بقیه مقامات نظام از صفر تا صد باید رمز گشایی یا تعبیر و حتی ترجمه کرد ای اپیدمی گفتار سر ما حداقل بگیرها گذشته، یک آمار بده تو این شش سال مسولیت سرمایه تامین اجتماعی چقدر سود کرده

    • صالح

      واقعا اینا طرفشون مردم نیستند فقط جهت اطلاع مقامات معلومه وگرنه تامین اجتماعی تاکید میکنم ارث و میراث هیچکس نیست الا کارگر برای آدما حرف بزن ببینیم چی میگی بدون حقوق امثال شماها از پینه دستهای کارگران و حاصل بازنشستگی و از کار افتادگی ماست در نهایت تواضع فقط طرف حسابت تو رسانه ها و .. صاحبان واقعی ثروتمندترین سازمان کشور کارگران است بفهم دیگه خوش رقصی بسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج