۷۱۹۹۷۸
۱۹ نظر
۵۰۰۳
۱۹ نظر
۵۰۰۳
پ

میناوند: سیدجلال گفته بود خط می‌خورد

خط خوردن سیدجلال حسینی از لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی ناگهان این بازیکن را در کانون اخبار ورزشی قرار داد.

ورزش سه: کارلوس کی روش یک روز بعد از بازی تیم ملی برابر تیم جوان ازبکستان لیست ۲۴ نفره تیم ملی را برای حضور در اردوی تیم ملی برای جام جهانی اعلام کرد. لیستی که با شگفتی زیادی همراه بود و البته بزرگترین علامت سوال آن حذف نام سیدجلال حسینی از لیست تیم ملی ایران بود. حسینی که حتی در زمان کی روش بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بربازو بست یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی درمسیر صعود به جام جهانی بود اما بعد از آنکه درچند بازی تدارکاتی آخر به میدان نرفت عاقبت از لیست تیم ملی خط خورد.

مهردادمیناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران در رابطه حذف نام سیدجلال حسینی برای حضور در جام جهانی گفت:«به نظرم لجاجت کی روش تبدیل به یک موضوع غیرقابل تحمل شده. چطور ممکن است که به خاطر لجبازی کردن و مسایل شخصی یک مربی در این حد دست به چنین کاری بزند. به نظرم او دیگر با این شرایط برای تیم ملی دل نخواهد سوزاند.»

هافبک سابق پرسپولیس همچنین گفت:« بگذارید یک چیز جالبی درباره خط خوردن سیدجلال از تیم ملی بگویم. بعد از بازی با الجزیره وقتی به سیدجلال زنگ زدم تبریک بگویم به او گفتم انشالله در جام جهانی بدرخشی. و اوبه من گفت شاید از تیم ملی خط خوردم. من واقعا انقدر این موضوع برایم غیرقابل باور بود که خنده م گرفت اما حالا می فهمم که او چه می گفت.الان هم هرچه به او زنگ می زنم تلفنش در دسترس نیست. » او افزود:« مطمئن هستم حتی استقلالی ها هم از این تصمیم ناراحت هستند. »

میناوند اضافه کرد:«متاسفانه فکر می کنم پشت پرده ای وجود دارد اما مردم خداراشکر اینروزها خیلی بهتر تصمیم می گیرند. من خودم تا یکسال پیش حامی کی روش بودم ، مثل خیلی دیگر از مردم من هم امروز دیگر همه چیز را فهمیده ام. نیامدن مردم به استادیوم در این یکسال اخیر بهترین دلیل بر رفتار نادرست کی روش است.»

او درباره مسایل پشت پرده ای که از آن حرف می زند گفت:« علی کریمی در نود خیلی چیزها را روشن کرد. کی روش اتفاق های خیلی خوبی برای فوتبال ایران رقم زده ، تیم ملی را در اوج ناآمادگی تحویل گرفت و تیمی با ساختار دفاعی خوبی درست کرده اما به نظرم اتفاقاتی که در ماه های اخیر افتاد وجهه دیگری از او را نشان داد.» بازیکن سابق تیم ملی درباره بازی روز گذشته گفت:« همه دیدند که با تیم امید ازبکستان بازی کردیم و حرفی هم برای گفتن نداشتیم. تیم ملی در بازی دیروز واقعا بازی بدی ارائه کرد و این در حالی است که کی روش همواره به هر دلیلی باشگاه ها را زیر سوال می برد.بردن این تیم ازبکستان چقدر آماده سازی نیاز داشت.»

او درباره عکس هایی که از کی روش منتشر شده و او را بعد از بازی با ازبکستان بسیار ناراحت نشان می دهد گفت:«این محصول کار خود او است. من یک سوال خیلی مهم دارم ، اگر انقدر شرایط بد است چرا کی روش مانده است؟ آیا به این معنا نیست که هیچ جای دنیا او نمی تواند کارهایی که اینجا می کند انجام بدهد و هیچکس هم چنین پولی به او نخواهد داد. »

میناوند در این ارتباط که آیا کی روش بعد از جام جهانی خواهد رفت یا نه گفت:« به نظرم باید برود و ما هم پشت سرش آب نریزیم. من مدتها طرفدارش بودم و الان هم در اوج ناراحتی م می گویم کارهای خوبی انجام داده است. درواقع کی روش مقصر نیست و آدم های بالاسر او مقصرند. او دفعه قبل که با کفاشیان به مشکل خورد به سراغ وزیر رفت و حالا هم که صحبت از نقش شخص رئیس جمهور است.»

او درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی هم گفت:« این اتفاقاتی که می افتد و این لجبازی ها روی بازی تیم هم تاثیرمی گذارد. او حرمت کاپیتان تیم ملی را برای اینکه با برانکو رابطه خوبی دارد را نگه نداشت با اینحال ما پرچم کشورمان را دوست داریم و دوست داریم تیم ملی کشورمان در جام جهانی بدرخشد. حالا با کی روش یا بدون کی روش.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا خفه خفه خفه

    • بدون نام

      کیروش کثیف سیدجلال روخط زدچون باگلش سیدجلال پرسپولیس روبرنده بازی باالجیره کرد

    • بدون نام

      سیدجلال اگه توبازی باالجزیره گل نمیزدوپرسپولیس حذف میشدازجام جهانی خط نمیخورده کثیفترازکیروش خودشه

    • یاران 57

      آقای مینامند خود سید بهت گفته بود که به جهانی انتخاب نمیشه جمع کنید این محملات خجالت بکشید اینهمه دشمنی با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

    • بدون نام

      کیروش ناجوانمرد درحق غفوری وحسینی ظلم کرد

    • بدون نام

      تو خفه شو خودت جزء مافیایی که میخواهی پدر تیم ملی رو با رفیق فابریکت کریمی دربیاری تا برانکو بیاد مربی تیم ملی بشه

    • بدون نام

      درود به شرفت ميناوند

    • بدون نام

      برو دوغتو بنوش بابا
      کیروش خودش و آبروی کاری و وجدانش از هر چیزی مهم تره
      تیم ملی مثل بچشه
      خودش بهترین تصمیما رو همیشه گرفته
      شک ندارم غیرتش به تیم ملی از جناب عالی با اون سوابق درخشان که دیگه همه میدونن بیشتره
      پس لطفا انقدر حاشیه درست نکنین
      علی کریمیم یکیه مثل تو
      چون به هیچ جا نرسیده گرد و خاک میکنه

    • بدون نام

      چرا یک کلمه از وریا غفوری نمیگه همش از روی تعصب بیجا نظر میده

    • بدون نام

      کیسه کشها زیاد حرف مفت نزنن خفه وریا دوپینگی کجا بره اخه

    • بدون نام

      کیروش عقده ای! بنظر من روزی که با پرتغال همگروه شدیم باید بیرونش میکردیم! بازی با پرتغال متوجه حرف من میشین که چه کمکی به صعود پرتغال میکنه!

    • فرزاد فردی

      ای کاش مهردادمیناوند بجای این اظهار نظرهای آبکی مثل چند سال قبل برود تبلیغات ..انجام دهد

    • بیخیال

      زر مفت فقط ...

    • بدون نام

      مسایل تیم ملی به ملیجکی مثل شماربطی نداردبروبه صورتت برس تایه وقت ... نیفتی.

    • بدون نام

      خاله جون کی نظر تو رو خواست لطفا بانوان

    • بدون نام

      آقای محترم امیدوارم بعد جام جهانی روسیه روی حرفهایی کهزدی بایستی برات متاسفم اینقدر نابخردانه صبحت میکنی اقداماتی که کیروش برای تیم ملی وساختار آن انجام داد تاصدسال دیگه هم کسی توانایی شونداشت یه سری بازیکن مغرورو از تیم بیرون گذاشت که این مهمترین دستاوردش بود نه مثل موقعی که داریوش یزدانی هروقت اوضاع وفق مرادش نبود بدون اجازه ساکشو رودوش ش میانداخت اردو ترک میکرد که چی نازوش بکشن که اتفقا اون زمان مربی های ما ازین کارها زیاد میکردن با احترام به همه

    • بدون نام

      درود بر میناوند

    • بدون نام

      شعر نگو تو حامی کیروش بودی ؟بی ادب ؟سید جلال سی وشش سالشه از اندو هم وتاثیر گذار تر نبود که کیروش راحت حذفش کرد این قدر هم زر نزن

    • بدون نام

      بانو خوبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج