۷۱۹۹۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لاتزیو، سه‌گانه شومِ اینتر

 اینترمیلان از ساعت ۲۳:۱۵ امشب جدال مرگ و زندگی این فصل خودش در سری A را در خانه لاتزیو انجام می‌دهد.

وبسایت نود: اینترمیلان در حالی از ساعت ۲۳:۱۵ امشب جدال مرگ و زندگی این فصل خودش در سری A را در خانه لاتزیو انجام می‌دهد که برای تجربه اولین حضور در لیگ قهرمانان اروپا طی ۷ فصل اخیر تنها پیروزی می‌خواهد و یک تساوی، این جنگ بزرگ مستقیم برای سهمیه چهارم ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا را به سود لاتزیو خاتمه خواهد داد.

البته تیم اسپالتی شانس آورد که لاتزیو هفته گذشته ۲۴ ساعت پس از شکست این تیم در خانه مقابل ساسولو، موفق به شکست دادن کروتونه نشد و گرنه الان این جدال تشریفاتی بود و تیم رمی جواز صعود به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را در جیب داشت. به هر حال این بازی علاوه بر نبرد مستقیم ۲ تیم، صحنه جنگ ایموبیله و ایکاردی برای آقای گلی هم محسوب می‌شود. ایموبیله ۲۹ گل با اختلاف یک گل نسبت به ایکاردی در صدر جدول گلزنان لیگ جای دارد و اگر امشب گل بزند، آقای گلی و سهمیه لیگ قهرمانان را توامان در اختیار خواهد داشت.

خارج از بعد فنی اما کفه ترازو به نفع لاتزیو سنگینی می‌کند چون در هر ۳ بار قبلی که ۲ تیم در هفته پایانی سری A به مصاف هم رفته‌اند تیم فیروزه‌ای پوش به برتری دست یافته است.

۱۷ می ۱۹۳۵، لاتزیو یک- اینتر صفر

اولین بازی ۲ تیم در هفته پایانی سری A در فصل ۱۹۳۵۹-۱۹۳۴ شکل گرفت؛ جایی که هیچ کدام امیدی به قهرمانی نداشتند و در نهایت لاتزیو با یک گل پیرور شد و فصل را در بهترین حالت ممکن به پایان رساند. ۲ تیم پس از اولین بازی رسمی خودشان در تاریخ ۵ می ۱۹۲۹، ۱۴۹ بار دیگر به مصاف هم رفتند که اینتر با ۲۶ پیروزی، ۱۹ باخت و ۲۸ تساوی به دست آورد.

۵ می ۲۰۰۲، لاتزیو ۴- اینتر ۲

درست ۷۳ سال پس از اولین رویارویی ۲ تیم، لاتزیو و اینتر در همان تاریخ و این بار در هفته پایانی فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۱ به مصاف هم رفتند. این بار اینتر با ستارگانی مانند کوردوبا، تولدو، زانتی، رونالدوی برزیل، ویری و آدریانو تا قبل از هفته پایانی در صدر بود و یک پیروزی در ورزشگاه المپیکوی رم به انتظار ۱۳ ساله تیم برای فتح اسکودتو پایان می‌داد. وقتی دی‌بیاجو و ویری در نیمه اول برای تیمشان گل زدند، تحقق رویای تیم هکتور کوپر نزدیک به نظر می‌رسید اما اشتباه مدافعی به نام وراتیسلاو گرسکو، گل تساوی لاتزیو در آخرین دقیقه نیمه اول را در پی داشت. در ادامه درخشش پوبورسکی و گلرنی سیمئونه، برتری ۴ بر لاتزیو را رقم زد. هواداران این تیم به خاطر جلوگیری از قهرمانی رم، حاضر به شکست مقابل اینتر بودند و به همین دلیل فیروزه‌ای‌پوشان در ورزشگاه خودشان تشویق نشدند! در نهایت اما لاتزیو برد تا یوونتوس به خاطر پیروزی در زمین اودینزه قهرمان سری A شود. اینتر که تا دقیقه ۴۴ قهرمان لیگ بود در نهایت حتی دوم هم نشد و رم با پیروزی در پایان آخرین رقابت ۳ تیمه هفته آخر سری A به مقام نایب‌قهرمانی رسید. اشک‌های رونالدوی برزیلی روی نیمکت در آخرین روز حضوز در اینتر در خاطره‌ها ماند.

لاتزیو، سه‌گانه شومِ اینتر

۱۳ می ۲۰۱۲، لاتزیو ۳- اینتر یک

لاتزیو در حالی وارد بازی هفته پایانی خانگی فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ سری A مقابل اینتر شد کهی امتیاز از رقیب بیش‌تر داشت و به دنبال کسب سهمیه چهارم و حضور در پلی‌آف لیگ اروپا بود. در نبرد روز ۱۳ می، ابتدا میلیتو از روی نقطه پنالتی اینتر را پیش انداخت اما طوفان لاتزیو توسط کورژاک در دقیقه ۵۹، کاندروا (بازیکن فعلی اینتر) در دقیقه ۶۳ و مائوری در دقیقه ۹۳، نتیجه را برگرداند تا این تیم با برتری ۳ یریک در نهایت چهارم شده و همراه اینتر به پلی‌آف لیگ اروپا راه یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج