۷۲۰۰۹۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریس

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر علوم در این جلسه برای بررسی عملکرد این وزارتخانه گفت که همچنین در این جلسه موضوع طرح تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریس مورد بررسی قرار گرفت و مجددا کمیسیون این طرح را اصلاح و تصویب کرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر علوم در این جلسه برای بررسی عملکرد این وزارتخانه گفت که همچنین در این جلسه موضوع طرح تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریس مورد بررسی قرار گرفت و مجددا کمیسیون این طرح را اصلاح و تصویب کرد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این جلسه وزیر علوم برای بررسی عملکرد وزارتخانه‌اش به کمیسیون آموزش آمد و اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را به وزیر اعلام کردند. یکی از اصلی‌ترین انتقادات نمایندگان نبود تعامل سازنده وزارت علوم با کمیسیون آموزش بود. روندی که باعث کند شدن بررسی طرح‌ها و لوایح می‌شود و قطعا باید این تعامل بیشتر شود.

وی افزود: استفاده از افراد ناشایست و ناکارآمد بویژه از استان‌ها یکی دیگر از انتقادات نمایندگان به وزیر علوم بود که قرار شد این موارد با تعامل بیشتر با کمیسیون حل و فصل شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بررسی مجدد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریس گفت: این طرح این گونه اصلاح شد که وزارت آموزش و پرورش برای جذب معلمان حق‌التدریس باید آزمون استخدامی برگزار کند تا کسانی که حد نصاب نمره علمی را کسب کرده‌اند مشمول سال قانون مذکور شوند. سایر موارد این طرح از قبیل تعیین ظرفیت استخدامی از طریق سازمان امور اداری و استخدامی انجام خواهد شد در طی دوره یک ساله تغییر در دانشگاه فرهنگیان رخ نداده و حالت قبلی خود را حفظ می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      بقیه ارگانها هم نیروی قراردادی دارن....فکر اونا هم باشید

    • بام

      اخه اینقدر جلسه برگزار کنید تا طرف کارش تمام بشه اخرشم نفهمه که چرا با حق التدریسی بازنشسته شده شما ها دین وایمانتون فراموش کردین الان اگر فامیل خودشان باشه با سر بدون ازمون استخدام میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج