جاباما
۷۲۰۱۱۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طباطبایی: بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی است

دروازه‌بان اسبق تیم ملی معتقد است علیرضا بیرانوند شانس بیشتری برای ایستادن در چارچوب دروازه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ دارد.

تسنیم: سید هادی طباطبایی درباره وضعیت دروازه‌‌بانان تیم ملی و رقابتی که بین آنها برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برای جام جهانی روسیه وجود دارد, اظهار داشت: فکر می‌کنم وضعیتی که الان وجود دارد مقداری شبیه ۴ سال پیش است که آن موقع هم بعد از جدا شدن مهدی رحمتی, خیلی مشخص نبود چه کسی در جام جهانی در درون دروازه تیم ملی خواهد ایستاد, تا اینکه قبل از بازی‌ مشخص شد علیرضا حقیقی دروازه‌بان اول تیم ملی است.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی ادامه داد: تا ۶ ماه پیش بیرانوند دروازه‌بان یک تیم ملی بود اما در ماه‌های اخیر تا حدی جایگاهش متزلزل شده است. در این فرصت باقی مانده نه فقط دروازه‌بانان بلکه همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا در کنار شرایط فنی و بدنی, خودشان را از لحاظ روحی و روانی هم آماده کنند چون در ارزیابی‌ها, مسائل روحی‌ روانی بسیار مهم است. بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند و امیدوارم از لحاظ روانی هم به سطح خوبی برسند.

طباطبایی درباره آمادگی دروازه‌بانان دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی عنوان کرد: فکر می‌کنم در بین گزینه‌هایی که وجود دارد بیرانوند در نهایت به عنوان دروازه‌بان اول انتخاب می‌شود. درست است جایگاه او مانند قبل محکم نیست اما در فرصتی که تا آغاز مسابقات وجود دارد, اتفاقات مهمی رخ می‌دهد که خیلی تاثیرگذار است. بیرانوند تجربه بالایی در بازی‌های ملی و باشگاهی دارد و اگر بتواند در این مدت خودش را از لحاظ روحی آماده کند, می‌تواند در ترکیب اصلی کی‌روش قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره ولی باید خودمون رو واسه. آبرو ریزی ایران آماده کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج