۷۲۰۲۳۰
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

چرا رفتار حسینیِ جوان تغییر کرد؟

حسینی که به خاطر مظلوم بودنش بین هواداران، اصحاب رسانه و بازیکنان زبان زد بود، رفتاری امروز از خودش نشان می‌دهد که باعث تعجب خیلی‌ها شده است.

خبرگزاری میزان: سیدحسین حسینی این روز‌ها مانند سابق نیست. هر کسی که دروازه‌بان جوان استقلال را می‌بیند، به خوبی متوجه تغییر رفتار‌های او می‌شود.

حسینی که به خاطر مظلوم بودنش بین هواداران، اصحاب رسانه و بازیکنان زبان زد بود، رفتاری امروز از خودش نشان می‌دهد که باعث تعجب خیلی‌ها شده است. او پس از کلین‌شیت تاریخی در فوتبال ایران در برنامه نود به بخشی از مشکلات زندگی فوتبالی‌اش اشاره کرد، اینکه چطور در کمپ باشگاه استقلال زندگی می‌کرده.

نیازی نیست دوباره یادآوری کنیم دروازه‌بان جوان استقلال چه روزگاری گذرانده و همه این را می‌دانند. او با همان رفتار محجوب آمد، تلاش کرد و به جای مهدی رحمتی دروازه‌بان اصلی شد. حسینی با کلین‌شیت تاریخی رکورد‌ها را شکست تا در بازی برابر سایپا، هواداران استقلال ایستاده برای او کف بزنند.

با گذشت زمان، حسینی انگار تغییر رفتار داده است. او تصور می‌کند که دوستداران رحمتی در صفحات مجازی، رسانه‌ها و حتی بین بازیکنان برای او پاپوش درست می‌کنند. این اظهارنظر از آنجایی نشات می‌گیرد که تقریبا کسانی که با حسینی صحبت می‌کنند، از زبانش این حرف‌ها را می‌شنوند. حسینی به دروازه‌بان مورد اعتماد شفر تبدیل شده بود، رحمتی را نیمکت نشین کرد. رحمتی، اما برخلاف حسینی، بدون هیچ واکنشی روی نیمکت نشست و حرفی نزد تا منتظر روز‌های آینده شود.

حسینی در بازی برابر فولادخوزستان بی جهت کارت زرد گرفت تا از دربی برگشت محروم شود. کلید اتفاقات برای دروازه‌بان استقلال از همان‌جا زده شد. او با فرشید باقری درگیر شد و تا مدتی با هم حرف نمی‌زدند. حسینی که از محرومیت در دربی خیلی ناراحت بود، دیگر انگیزه سابق را نداشت. شفر هم که متوجه این موضوع شد، در دیدار حساس بازی رفت برابر الهلال عربستان، به جای حسینی از رحمتی استفاده کرد.

حسینی همانطور که از گرفتن توپ‌ها واکنش‌های عجیبی نشان می‌داد و هیجان زده می‌شد، در گل خوردن هم این رفتار را داشت. او در بازی برابر پیکان دو گل بد دریافت کرد، اما کسی خرده‌ای به او نگرفت و کسی هم انتقاد نکرد، اما بلافاصله واکنش نشان داد و در صفحات مجازی از فشاری که تحمل می‌کند حرف زد و با هواداران خداحافظی کرد. رفتاری که هیچ بازیکن یا هواداری نفهمید دلیلش چه بوده است.

شفر وقتی ماجرا را فهمید، او را در تمرین صدا زد و علاوه بر نصیحت پدرانه، به او تأکید کرد با این شرایط خیلی زود دوران بازی کردنش به پایان می‌رسد. سرمربی استقلال که متوجه شده بود حسینی از نظر روحی آماده نیست، دیگر به او بازی نداد و این رحمتی بود که با حرفه‌ای‌گری جای او را گرفت و در اکثر موفقیت‌های استقلال او به عنوان دروازه‌بان اول دیده می‌شود.

اینها همه ماجرای حسینی نیست. دروازه‌بان استقلال ظاهرا نمی‌داند در چه تیمی بازی می‌کند و به واسطه همین تیم راهی تیم ملی شد. او در جشن قهرمانی استقلالی‌ها اعلام کرد که پس از قطعی شدن حضورش در جام جهانی درباره ماندن یا رفتن از استقلال صحبت خواهد کرد.

او به نوعی خواسته به کادر فنی و مدیران باشگاه بفهماند که از نیمکت نشینی ناراحت است و اگر قرار باشد باز هم نیمکت نشین باشد، رفتن را ترجیح می‌دهد، اما حسینی از خودش نمی‌پرسد که اگر از استقلال برود، کدام تیم دیگر می‌تواند به اندازه استقلال به او شانس بزرگی بدهد؟ اکنون که در لیست نهایی تیم ملی هم قرار نگرفته، باز هم می‌تواند به گزینه دیگری غیر از استقلال فکر کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مزخرفات چیه نوشتین ؟؟ تمام زورتونو زدین که بگین دو تا دروازه بانمون اختلاف دارن کی همچین غلطی کرده؟؟؟
      ما هر دو تا دروازه بانمون رو دوست داریم تا کور بشه چشمای اونایی که نمیتونن ببینن!!!!!!!!

    • حامد از تالش

      چی بگم والله .از یه طرف خودش کم تجربگی کرده.واز یه طرفم نمیشه از کارای مرموزانه رحمتی چشم پوشی کرد

    • بدون نام

      مرض دارین شما!؟پست میزاره خرده میگیرین ،پست نمیزاره با احترام و ملایمت صحبت میکنه یه چی دیگه!!ب شما چه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه چیزی به نام کِرم دارن
        رو نیست هرروز یه چیزی میگن ....

    • مهرداد س

      متاسفانه به بعضیا بزرگی نمیاد
      رحمتی کجا و تو کجا جوجه

    • حسن کچل

      حسینی هیچوقت بزرگ نمیشه چون خیلی فوتبالیستهابودندکه ازلحاظ فنی عالی بودندولی بعدازچندبارتیترشدن توی مطبوعات خودشون راگم کردند.نمونه اش پیام صادقیان .

    • بدون نام

      جوجه جوجه وریا دوپینگی کجاست خخخخ

    • بدون نام

      دوتا دربازه بان داریم عالین همه هم دارن از حسودی جو متشنج میکنن درضمن ووریا و سید جان غمتون نباشه فدای سرتون اقای کیروش خود درگیری داره تیم خودمون کم از تیم ملی نداره از تیم ملی هم موفق تره

    • بدون نام

      اس اسی ها حمایت کنین جو متشنج نکنین

    • tkd

      هوادار واقعی کسیه که تو هر شرایط از تیم و بازیکنان حمایت کنه حالا برین ببینین چندتاتون هوادار واقعی هستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج