۷۲۰۳۱۵
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

بازنگری در محدوده طرح زوج و فرد

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: محدوده زوج و فرد تهران تا ۶ ماه آینده مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: محدوده زوج و فرد تهران تا ۶ ماه آینده مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

محمد علیخانی درباره اجرای طرح جدید ترافیک پس از ۱۵ روز اظهار داشت: طرح ترافیک جدید تهران آزمایشی اجرایی نشده است بلکه براساس مصوبه شورای ترافیک تا پایان سال کاملا اجرایی خواهد شد و پس از آن نوبت به طرح جدید زوج و فرد می‌رسد و باید این موضوع مورد بررسی و بازنگری قرار بگیرد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مشکلات طرح جدید ترافیک احصاء شده است، گفت: اگر قانون خوب را بد اجرا کنند قطعا مشکلات ایجاد می‌شود. در طرح ترافیک جدید تهران نیز یکسری نقص‌ها و کمبودهایی وجود دارد که باید به مرور زمان حل شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه آیا با اجرای این طرح ترافیک تهران کمتر شده است گفت: اینکه عنوان می‌کنند ۱۵ تا ۲۰ درصد ترافیک تهران کمتر شده درست نیست بلکه برای این موضوع نیاز به زمان داریم و این صحبت‌ها غیرعلمی است و ظاهرا به چشم ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش ترافیک را دیده‌اند.

وی درباره طرح ترافیک خبرنگاران نیز اظهار داشت: خبرنگارانی که برای طرح ترافیک تایید شده‌اند می‌توانند در محدوده تردد داشته باشند ولی خبرنگارانی که موفق به دریافت طرح ترافیک نشده‌اند براساس مصوبه شورای شهر تهران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری موظف است کارت‌‌ بلیت‌های اتوبوس و مترو را در اختیار این خبرنگاران قرار بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      متاسفم که مدیران و مسئولین ما همیشه در توجیه اشتباهات مدیریت شهری از جیب ملت بهره می گیرند اگر در زمان واگذاری لگن در الگوی خودرو به ملت فقط سود خود را محاسبه نمی کردند اینهمه حجم خودرو در خیابانها و گذرها نبود و اگر در امر توسعه شهری با احداث خیابان و بزرگراه و آزاد سازی معابر موجود هزینه می کردند نیازی نبود ارائه طرحهای چرند زوح و فرد و متاهل و مجرد و خبرنگار و نماینده و خط اتوبوس و ....

    • خدا

      به تدریج و یواش یواش اگر کسی سرش را از لای در حیاط خونه اش هم آورد بیرون ازش پول میگیرید،خیلی طرح خوبی اه

    • بدون نام

      با توجه به این که بیشتر خودروها تک سرنشین هستند اگر خودروهای تک نفره و دو نفره تولید شوند کمک بزرگی به مشکل ترافیک و جای پارک می کنند.

    • بدون نام

      تا سه نشه بازی نمی شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج