۷۲۰۳۸۷
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

آمار عجیب بازدید از کانال‌ها پس از فیلتر تلگرام

روند صعودی بازدید از کانال‌ های فارسی تلگرام پس از فیلترینگ از تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز و از رقم یک و نیم میلیارد در روز به عدد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون بازدید روزانه و حتی بیشتر، در روز ۲۷ اردیبهشت رسید و در این روز رکورد بازدید پس از فیلترینگ تلگرام شکسته شد، اما در همین روز هم تقریبا ۸۰۰ میلیون از میزان بازدید نسبت به ۳۰ فروردین ماه کمتر بود.

وبسایت کلیک: روند صعودی بازدید از کانال‌ های فارسی تلگرام پس از فیلترینگ از تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز و از رقم یک و نیم میلیارد در روز به عدد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون بازدید روزانه و حتی بیشتر، در روز ۲۷ اردیبهشت رسید و در این روز رکورد بازدید پس از فیلترینگ تلگرام شکسته شد، اما در همین روز هم تقریبا ۸۰۰ میلیون از میزان بازدید نسبت به ۳۰ فروردین ماه کمتر بود.

بر اساس بررسی‌ های انجام شده توسط "سامانه هوشمند جمع‌ آوری اخبار کانال‌ های فارسی" که یک مرکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه تهران است، از زمان مسدود شدن شبکه پیام‌ رسان تلگرام پس از یک دوره کاهش آمار، بازدید از کانال‌ های فارسی تلگرام روند صعودی داشته است (کاربران ایرانی تلگرام تنها در یک روز ۲.۳ میلیارد بار از کانال های فارسی دیدن کردند!).

این سامانه وابسته به آزمایشگاه شبکه‌ های اجتماعی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران است و مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز این آمار را در کانال اینستاگرام خود منتشر کرده است.

این بررسی که روز جمعه ۲۸ اردیبهشت (۱۸ مه) منتشر شده، نشان می‌ دهد که همزمان با مسدود سازی تلگرام در روز ۱۲ اردیبهشت تعداد بازدیدهای روزانه با کاهش قابل توجه به رقم ۸۵۰ میلیون رسیده است. این در حالی است که بازدید روزانه کانال‌ های فارسی در ۳۰ فروردین بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده است.

از تاریخ ۲۳ اردیبهشت روند صعودی بازدید‌های تلگرام آغاز شده و از رقم یک و نیم میلیارد در روز به عدد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون بازدید روزانه در روز ۲۷ اردیبهشت، ۱۷ روز پس از آغاز مسدود سازی تلگرام رسیده است.

آمار عجیب بازدید از کانال‌ها پس از فیلتر تلگرام

این افزایش آمار در حالی صورت می‌ گیرد که برخی از کانال‌ های تلگرامی رسمی پرطرفدار، فعالیت خود را متوقف کرده‌ اند.

سامانه هوشمند جمع‌ آوری اخبار کانال‌ های فارسی، این افزایش قابل توجه را به "استفاده گسترده از فیلترشکن‌ ها و نسخه‌ های فارسی تلگرام" مربوط دانسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر تلگرام راه های جدیدی برای اختلاص و دزدی از مردم آموزش بده. مسئولین نظر به رفع فیلتر این پیام رسان میدن. و در بیانیه ای از تلگرام حمایت و اون را سازنده و بسیار مفید اعلان میکنند....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تلگرام مساله ای نیست مشکلش با فیلتر شکن رفع شد شما بفکر کشور باشید به داد مردم برسید

    • بدون نام

      چشم حسود ( سروش ) ...

    • عذرابهاری

      خب ازادش کنند
      چه فایده ای دارد
      غیر از اینکه جوانان با نصب فیلتر شکن به راههای بدتر و ویرانگر میروندد....

    • بدون نام

      این و چی می گی؟!!!!!!

    • وحید

      اگر به زیرساخت تلگرام دسترسی ندارید پس چطور این اطلاعات رو از تمامی کانالها بدست میارید؟؟ینی سامانه هوشمند توی تمام کانالها عضوه و جمع بندی میکنه؟ حالا چطوری کانالهارو‌شناسایی و عضو میشه؟یا واقعا به همچیز دست رسی دارید و رو‌نمیکنید؟

    • بدون نام

      با زور نمیشه با مردم برخورد کرد،بجای ترس از تلگرام مشکلات مردم رو حل کنید

    • بدون نام

      حالا دارم به این فکر میکنم که تلگرام نکنه واقعا مردم را از اختلاس ، دزدی غارت بیت المال وخزینه ایران اگاه میکرده! یکم ناس برام بفرستید تاوقتی ادم خبرمیخونه زیرزبونم باشه یکم برا آرامش خوبه

    • بدون نام

      مردمی با حال هستیم

    • بدون نام

      خبر آمد خبری در راهست.

    • علی

      مقابله و لجبازی با خواست مردم محکوم به شکست است مسیری که متاسفانه تا حالا بارها در کشور به شکست رسیده ولی متولیان امر سر عقل نیامده اند

    • بدون نام

      با مردم رو راست باشید ۰۰ که چی لجبازی

    • بدون نام

      کجاشودیدیدبلاکچین از۱۱خردادشروع خواهدشداونموقع هست که مراسم عزاداری بایدبگیرید

    • منتقد

      اشتباه پشت اشتباه /چرا از دیگران (روسیه)تجربه کسب نکردید؟ گذشته از اون اگه حتی تلگرام نباشه باز ی بزن اگه دیگه خارجی مثل واتساپ /ایمو و... نصب میشه و هیچ فرقی نداره فقط شماره تماس ایرانی ها توی همه گروها مشخصه که اینجوری مزاحمت ها بیشتر و درنتیجه شکایت ها هم بیشتر میشه

    • فرساش ایرانی

      تلگرام رو نمیتونن جلوشو بگیرن بهتره خودشونو سرکار نزارن مثل توییتر و فیسبوک و یوتیوب فیلتر کردن کدومش موفق بود.فقط اسمن فیلترن،وگرنه مثل سیستم عامل اندروید که واجبه برای گوشی ایناهم از واجباته گوشیامونن و روی همه گوشیامون هستن و هممونم داریم ازشون استفاده میکنیم.زیر فرش کلی مشکلات قایم کردن مسولین،دیگه قلمبه شده تابلو شده همه فهمیدن کار مسولین ما پاک کردن صورت مسئلست فقط برای اینم حقوق میگیرن هرماه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج