۷۲۰۶۸۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

نمونه‌های خارجی وریا و سیدجلال

با این‌که در ٢ روز اخیر انتقادات زیادی به کارلوس کی‌روش بابت خط‌زدن وریا غفوری و سیدجلال حسینی شده، با کمی بررسی می‌توانیم دریابیم که در کشورهای دیگر نیز بازیکنان بزرگی در لحظه آخر جام‌جهانی را از دست داده‌اند.

شهروند: با این‌که در ٢ روز اخیر انتقادات زیادی به کارلوس کی‌روش بابت خط‌زدن وریا غفوری و سیدجلال حسینی شده، با کمی بررسی می‌توانیم دریابیم که در کشورهای دیگر نیز بازیکنان بزرگی در لحظه آخر جام‌جهانی را از دست داده‌اند. درواقع سلیقه کی‌روش مثل خیلی دیگر از مربیان بزرگ دنیا با برخی از کارشناسان و پیشکسوتان یکسان نیست و همین باعث شد تا انتقادات علیه کی‌روش فراگیر شود؛ اگر چه مرد پرتغالی معیارهایی برای خودش داشته است.

پیگیری خط‌خوردن غفوری در مجلس!

انتقادات از کارلوس کی‌روش در دو روز اخیر اوج گرفت و خیلی از پیشکسوتان فوتبال، سرمربی تیم‌ملی را به دلیل خط‌زدن وریا غفوری، سیدجلال حسینی، سیدحسین حسینی و کاوه رضایی نقد کردند. در این میان اما شاهد اتفاق عجیبی بودیم؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از پیگیری خط‌خوردن وریا غفوری از طریق مجلس شورای اسلامی سخن گفته است: «خط‌خوردن وریا غفوری جامعه ورزشی را شوکه کرده و پیگیری‌های لازم از طریق مسئولان استان و نمایندگان مجلس انجام شده است. امیدواریم با پیگیری‌های همه‌جانبه غفوری به تیم‌ملی اضافه شود!»

فابرگاس و موراتا، غایبان بزرگ حریف ایران

روز گذشته لوپتگی بالاخره از لیست ٢٣نفره اسپانیا برای جام‌جهانی ٢٠١٨ رونمایی کرد. بازیکنان بزرگ و صاحبنامی مثل سسک فابرگاس و آلوارو موراتا در فهرست سرمربی اسپانیا جایی نداشتند تا رویای حضور در این رقابت‌ها برایشان به پایان برسد. سرجی روبرتو از بارسلونا و مارکوس آلونسو از چلسی نیز در تفکرات لوپتگی جایی نداشتند تا اسپانیا با چند غایب بزرگ به روسیه سفر کند؛ تیمی که در بازی دوم حریف ایران خواهد بود.

ایکاردی چرا دعوت نشد؟

فهرست ٢٣ نفره تیم‌ملی آرژانتین هم دیروز نهایی شد. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، مائورو ایکاردی جایی در تفکرات خورخه سامپائولی نداشت و جام‌جهانی را از دست داد. مهاجم آماده اینترمیلان که فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرد و یکی از دلایل اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط تیمش بعد از ٦‌ سال بود، شاید به ‌خاطر مسائل غیر فنی در فهرست نهایی آرژانتین جایی ندارد. ایکاردی در فصل اخیر سری آ ٢٨ گل به ثمر رساند و آنطور که شنیده می‌شود تنها به‌ خاطر اختلاف با لیونل مسی جام‌جهانی را از دست داده است.

دیگر غایبان بزرگ جام‌جهانی

با نگاهی به لیست تیم‌های مختلف حاضر در جام‌جهانی ٢٠١٨ می‌توان دریافت که تقریبا همه کشورها غایبان سرشناسی در لیست نهایی خود دارند. روز گذشته فهرست نهایی تیم‌ملی بلژیک اعلام شد که «راجا ناینگولان»‌هافبک باسابقه رم جایی در آن ندارد. از سوی دیگر زلاتان ایبراهموویچ با وجود ابراز علاقه برای حضور در جام‌جهانی ٢٠١٨ با روی خوشی از سوی سرمربی سوئد مواجه نشد. درواقع سوئدی‌ها حتی به اسطوره فوتبال کشورشان هم در قالب نظم و انضباط تیمی رحم نکردند؛ چون زلاتان قبلا خداحافظی‌اش را اعلام کرده بود. ماریو گوتزه که گل قهرمانی آلمان در جام‌جهانی ٢٠١٤ را زد، در فهرست یواخیم لو برای جام بیست‌ویکم قرار نگرفت. همچنین داوید لوییز، مدافع شاخص برزیل هم از سوی تیته خط خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۱۹۰۰

      کیروش عقده ای اجنبی

    • مهدی

      مربی آرژانتین واقعا دیونه است

    • بدون نام

      کی روش یه دونست
      مردم ما چشم بسته انتقاد میکنن و میخوان تو همه چیز دخالت کنن و بی احترامی کنن
      ولشون کنی ترکیبم میچینن

    • بدون نام

      اقا الکی نرفتن وریارو سیاسی نکنید وقت مجلسو تلف نکنید خب نرفته که نرفت مسی نیست یه بازیکن معمولی همین

    • بدون نام

      خوبه تو مجلس پیگیری کنید. زمان انتخابات نزدیکه مردم هم که رو سرشون شاخ ندارند.

    • رضا

      مقایسه درستی نکردی برادر.مثل اینه که سرمربی اسپانیا سرخیو راموس و کارواخال رو نبره جام جهانی...اگر ایکاردی توی جام جهانی نباشه اونا آگوره و دیبالا و مسی و ..دارن..اما ما بجای سید جلال خانزاده رو ... مگه قوچانژاد توی سالای اخیر از بهترینهای ما نبوده ؟آیا اگر قوچانژاد خط میخورد کسی تا این حد نگران میشد؟چون ما توی خط جلو بازیکنانی همتراز قوچان نژاد داریم اما توی دفاع نبردن سید جلال و ووریا به روسیه یه حماقت بزرگه که خوده کیروش هم میدونه..حتما دلایل غیرفنی داشته

    • بدون نام

      اخوی اینایی ایم بردی جانشینای بهتر از خودشون دارن. اما کی می تونه جای غفوری و سیدجلال رو بگیره؟ منتظری مصدوم؟ خانزاده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج