۷۲۰۷۸۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

روسیه: تلاش آمریکا علیه ایران نتیجه عکس دارد

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: آمریکا در تلاش های خود برای تغییر سیاست ایران نتیجه معکوس می گیرد.

خبرگزاری ایرنا: وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: آمریکا در تلاش های خود برای تغییر سیاست ایران نتیجه معکوس می گیرد.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه بامداد امروز (سه شنبه) با اعلام این خبر در پایگاه اینترنتی خود افزود: در وزارت امور خارجه روسیه اعلام شد که آمریکایی ها با این رویکرد خود کل ملت ایران را علیه خود متحد می کند.

وزارت خارجه روسیه ادامه داد: حتی آن دسته از مردم ایران که از دولت این کشور حمایت نمی کند، در این وضع ممکن است از حکومت این کشور پشتیبانی کنند. ایرانی ها همانند هر ملت دیگری زبان اولتیماتوم را توهین آمیز می دانند.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا بامداد دوشنبه (دیروز) به وقت واشنگتن، در سخنانی مالامال از اتهام های بی اساس علیه ایران در بنیاد دست راستی هریتیج، راهبرد جدید دولت آمریکا را برای مقابله با ایران پس از خروج این کشور از برجام اعلام کرد.

وی گفت که آمریکا پس از خروج از برجام به دنبال تشدید فشار مالی و تحریم های بی سابقه علیه ایران، جلوگیری از نفوذ و هژمونی تهران در منطقه و ممانعت از برنامه های هسته ای و موشکی آن است.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران درباره سخنان پمپئو گفت: آمریکا محبوس در توهمات و سیاست های شکست خورده ای است که از توسط گروههایی با منافع خاص تکرار می شود. همان انتخابهای غلط را تکرار می کند و بالطبع همان نتایج زیانبار را نیز شاهد خواهد بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت خروج یک جانبه دولتش را توافق بین المللی هسته ای با ایران و تصمیم خود را بازگرداندن تحریم های یک طرفه این دولت را علیه کشورمان اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Far

      هموطن عزیز خبرنگار و مقاله نویس و ایرانی من
      ول کن این ستایش از روسیه رو
      رها کن خودت رو از اینکه دانسته جانبداری ناحق بکنی
      در نهایت امر اروپا و امریکا با این وضعیتی که هنوز در مدار اشتباهیم و کم هم نمیاریم رو روش غلطی که رفتیم نابودمون میکنن زحمت زیاد هم به خودتون برای روحیه دادن به مردم ندید مردم الان همه میفهمن که محکوم به شکستیم و اتحاد بین مردم مرد چون برای خودمون سرمایه نکردیم و کلاه ما رو باد برد با سرعت هم برد

    • Javad

      روس باز دارن چهارتایی میان.غلط کردی که داری هندوانه میزاری و امید واهی میدی کمونیستای کثیف،بهترین نتیجه برای شما در مورد ایران اینکه هر چقدر تحریم ها اجرا بشه و با همین سیاستی که امریکا و متحدانش در مورد ایران پیش گرفتن بریم به جلو ایران از همه لحاظ ضعیف تر و وابستگیش به روس های عوضی بیشتر میشه و روسهای عوضی حسابی از این اب گل الود ماهی میگیرن اینو تجربه هم ثابت کرده ایران هر چه قدر قوی و قدرتمند باشه هیچ منافعی برای روسها که نداره هیچ ضرر هم داره
      متاسفانه سالهاست که ما داریم مدام از یک سوراخ گزیده میشم و هیچ وقت هم نخواستیم سیاست های شکست خورده خارجیمون رو ترمیم و باز نگری کنیم ،روسها دارن با ما تو جهان بازی میکنن دوستی اونا دوستی خاله خرس هست امیدوارم یه روزی برسه فقط سر رو از روی دیوار فقط برداریم،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیم قرن روس ها تلاش کردندبه ابهای خلیج فارس برسن الان کاملا موفق شدن ...

    • لیلی

      تلاش شما علیه ایران چطور؟

    • امید

      نتیجه عکس نداره

    • بدون نام

      یک گزارش از روسیه در مورد ایران خبر نگاره می پرسید آنها اطلاعی از ایران نداشتند هی می گفتند ترکیه رفتیم یا ایران رو با عراق اشتباه می گرفتند می گفتند جنگه ما نباید متکی به روس‌ها باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج