۷۲۰۸۰۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

عالمی: کی‌روش باید پاسخگو باشد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: چهار بازیکنی که از تیم ملی خط خوردند همگی از بهترین های فوتبال ایران بودند و کی روش باید در این مورد پاسخگو باشد.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی در خصوص لیست نهایی کی‌روش برای جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: وقتی لیست نهایی را دیدم متعجب شدم چهار بازیکن آماده ما که در باشگاههایشان عملکرد قابل قبولی داشتند از تیم ملی خط خوردند.

عالمی ادامه داد: نمی دانم ملاک و معیار کی روش برای خط زدن این چهار بازیکن چه بود اما تنها می توانم بگویم که آنها مستحق حضور در جام جهانی بودند خصوصا وریا غفوری که یکی از آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و توانسته بود با ارائه بازی های خوب یکی از بهترین های فوتبال ما باشد.

وی در خصوص پیروزی تیم ملی ایران برابر ازبکستان گفت: بازی خوبی را از ایران شاهد بودیم البته تا جام جهانی زمان زیادی باقی است تا تیم ملی بتواند با بازی های تدارکاتی خوب و اردوی مناسبی که برگزار خواهد کرد در جام جهانی موفق باشد.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند همه از آمادگی خوبی برخوردارند و اعتقاد دارم می توانند عملکرد قابل قبولی هم در جام جهانی داشته باشند. برخی بازیکنان ما جوان و پرانگیزه هستند و سایر بازیکنان از تجربه بالایی برخوردارند و این می تواند یک تلفیق خوب برای تیم ملی باشد.

عالمی در پاسخ به این پرسش که آیا به موفقیت تیم ملی در جام جهانی امیدوار هستید یا خیر، گفت: خیلی امیدوارم که فوتبال ایران بتواند بازی های خوبی از خود ارائه دهد. در تیم ملی ما کم کم نسل بازیکنان عوض می شود و می بینیم که به جای نکونام، تیموریان بازیکنان جوان و جویای نام قرار می گیرند. البته جام جهانی جای لغزش نیست و باید با بازی های خوب نشان دهیم فاصله ما با فوتبال آسیا زیاد است و اعتقاد دارم می توانیم با عملکرد قابل قبول به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که یک ماه اردو می تواند تیم ملی را به شرایط آرمانی برساند، گفت: در گروه سختی قرار داریم و نیاز بیشتری به برگزاری اردو داشتیم اما کی‌روش مربی باتجربه ای است و می تواند با همین زمان باقی مانده هم و با بازی های تدارکاتی خوب شرایط تیم ملی را به ایده آل رسانده و بازیکنان تیم ملی را از لحاظ روحی و روانی آماده حضور در این تورنمنت سخت و حساس کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف نهایرو سرمربی بزنه وگرنه سنگ روی سنگ بند ن یه ببینید چند بار جام جهانی رفتین چند بار با مربی های داخلی رفتین بعد ادعا کنید

    • بدون نام

      پاسخگو به توی بی سواد؟بچه پر رو

    • امیر احمدی

      اصلا به شما چه مربوط که کیرو دعوت کرده و نکرده.این همه بحث برایه چیه
      الان دیگه هیچ جایی مشکل نیست
      فقط مونده فوتبال که نشکلاتش رو حل کنین؟

    • بدون نام

      خودکیروش بزرگ وموفق باهوش باتعصب بهترمیدونه چیکارکنه چون سابقش نشان دادتوجام‌ملتهاهیچکس پورعلی گنجی ونمیشناخت ولی اومدبهترین دفاع اسیاشد وایران وبه جایگاه واقعی پرافتخارفقط کیروش بزرگ رساندقبل این داشتیم تیم درجه۲اسیامیشدیم یادتون رفت پس صررمفت نزنیدخواهشن ه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج