۷۲۰۸۸۱
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

دستگیری قاتل خانم وکیل در خانه روستایی

مرد میانسال که یک خانم وکیل را مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسانده بود ۹ ساعت پس از این جنایت در یک روستا خود را در محاصره پلیس دید.

روزنامه ایران: مرد میانسال که یک خانم وکیل را مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسانده بود ۹ ساعت پس از این جنایت در یک روستا خود را در محاصره پلیس دید.

حدود ساعت ۱۱ صبح یکشنبه یک وکیل دادگستری به‌نام فرزانه‌ پور رجبی هنگام خروج از دادگستری لنگرود هدف شلیک دو گلوله قرار گرفت. به گفته شاهدان این ماجرا به محض خروج زن جوان از دادگاه مردی میانسال از خودرواش پیاده شد و با یک قبضه سلاح شکاری به این وکیل زن نزدیک شد و با شلیک دو گلوله او را از پا درآورد. مرد مسلح بلافاصله تفنگش را رها کرد و پای پیاده از محل گریخت.

پس از انتقال زن جوان به بیمارستان وی بر اثر شدت خونریزی جان باخت. با مرگ این زن به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب لنگرود تیمی از مأموران آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کردند. نخستین بررسی‌ها از خودروی به جا مانده از قاتل در محل حادثه نشان می‌داد مالک خودرو مردی ۴۵ ساله و دهیار سابق یکی از روستاهای لنگرود و موکل این زن بوده است.با توجه به این یافته‌ها تجسس‌های پلیس برای به‌دست آوردن ردی از متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت.

پلیس تمام مکان‌هایی که احتمال داده می‌شد مرد جنایتکار در آنجا مخفی شده باشد را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار داد تا اینکه با گذشت حدود ۹ ساعت از این جنایت دریافتند که متهم در خانه‌ای روستایی حوالی بخش رحیم آباد پنهان شده است.

بدین ترتیب خانه مورد نظر از سوی پلیس تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار گرفت و قبل از آنکه متهم فرصتی برای فرار پیدا کند از سوی پلیس دستگیر شد. سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاونت اجتماعی پلیس گیلان در این باره گفت: متهم در بازجویی‌ها به قتل خانم وکیل اعتراف کرد و مدعی شد از یک سال قبل او را می‌شناخته اما به خاطر اختلاف‌های شخصی و کاری وی را به قتل رسانده است.

با توجه به اعترافات متهم قرار است با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب لنگرود، بعد از بازسازی و تشریح صحنه قتل توسط متهم، رسیدگی‌های قضایی درباره سایر جزئیات این پرونده انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایگر

      دمش گرم

    • مانی

      متاسفم برای آدمهای بی فرهنگ واون دسته از آدمهای بی شعور که ی جانی را تایید میکنن خواهرتم میگشت یا مادرتو میگفتی دمت گرم فکر کن الان جسد پاره شدش را بهت داده بودن باید میشستن دفن میکردی چه حسی داشتی پس با مردم همدرد باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افغانیها جنایت زیادکردنند وبرگشتن افغانستان باید تیکه تیکه بشه

    • زهرا

      خیلی خانم رز حرف مفت و بی خود میزنه! فک کنم خیانت کرده به شوهرش و اونم طلاقش داده که از همه مردها بد میگه! والا به نظر من که همه مردها بد نیستن حتمن از خودت بوده ....من که شوهرم و برادرهام میبینم خیلی خوبن و دوست داشتنی پس همه مردها تو نظرم خوبن.بدم میاد از نظر دادنش هی موجود نر دوپا ، خودتم ماده هستی.

    • بدون نام

      دیشب زیرخبر روز گذشته زدم قاتل دستگیرشد.منظورم برترین نیست چون شمابه نقل فلان خبرگزاری اعلام میکنیدولی اولش خودخبرنگار ازخودش مینویسه : خانم وکیلی درحال مشاجره بامردی بود که مشاجره بالاگرفت.....! وینچسترمگه کلت هست دست کنه جیبش!! ااین خبردرسته مرد از ماشین پیاده میشه........! فقط چه دهدار مایه داری بوده که شاسی بلندداشته !

    • بدون نام

      وکالت برا خانما اصلا مناسب نیست...والا بالله من هر چ میگم خانما شما برین خونه داری کنین....بارین ۴تا پسر بره وکیل بشه خرج زن بچش در بیاره...ول کن نیسن اینم عاقبتش

    • رضایی

      خیلی بی فرهنگی که میای اینم به افغانیها ربط میدی آخرشم میای میگی فرهنگ چندهزارساله داریمو دم از کورش کبیر وعدالتش میزنی واقعا که...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج