جاباما
۷۲۰۹۳۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اتمام موجودی نوکیا X۶ تنها در ۱۰ ثانیه!

هفته گذشته کمپانی HMD Global به صورت رسمی از گوشی نوکیا X۶ رونمایی کرد (گوشی نوکیا X۶ رونمایی شد؛ دوربین دوگانه، نسبت تصویر ۱۹:۹ و نمایشگر برش خورده). بر اساس اعلام این شرکت تمامی موجودی نوکیا ایکس ۶ طی فروش اولیه در مدت زمان ۱۰ ثانیه به پایان رسید. در رابطه با تعداد دستگاه های فروخته شده اطلاعاتی منتشر نشده است.

وبسایت کلیک: شرکت HMD Global گوشی نوکیا ایکس ۶ را در کشور چین عرضه کرد. تمامی موجودی این دستگاه در طی ۱۰ ثانیه به فروش رسید.

اتمام موجودی نوکیا X۶ تنها در ۱۰ ثانیه!

هفته گذشته کمپانی HMD Global به صورت رسمی از گوشی نوکیا X6 رونمایی کرد (گوشی نوکیا X6 رونمایی شد؛ دوربین دوگانه، نسبت تصویر 19:9 و نمایشگر برش خورده). بر اساس اعلام این شرکت تمامی موجودی نوکیا ایکس 6 طی فروش اولیه در مدت زمان 10 ثانیه به پایان رسید. در رابطه با تعداد دستگاه های فروخته شده اطلاعاتی منتشر نشده است.

این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، آبی و نقره ای در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دستگاه در سه نسخه فروخته می شود. نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 204 دلار دارد، نمونه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 236 دلار به فروش می رسد.

بالاترین نسخه نوکیا ایکس دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این نمونه با قیمتی برابر با 266 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد. نوکیا در این محصول خود از نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 استفاده کرده است.

نوکیا تصمیم گرفته این گوشی هوشند را همانند آیفون X به برش نمایشگر مجهز کند. بر روی صفحه نمایش این دستگاه از شیشه محافظ گوریلا گلس 3 استفاده شده است.

اتمام موجودی نوکیا X۶ تنها در ۱۰ ثانیه!

قدرت نوکیا ایکس ۶ را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۳۶ تامین می کند. این چیپست در برخی دستگاه ها همانند شیائومی ردمی نوت ۵ پرو و ایسوس ذنفون مکس پرو M۱ مورد استفاده قرار گرفته است. نوکیا ایکس ۶ از کارت حافظه خارجی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می کند.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی خودنمایی می کند. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارای دریچه دیافراگم f/۲.۰ بوده و سنسور ۵ مگاپیکسلی از دریچه دیافراگم f/۲.۲ بهره می برد. در جلوی این دستگاه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد.

این کمپانی برای بهبود عملکرد دوربین این دستگاه از هوش مصنوعی در این بخش استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به فیس آنلاک، باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو ۸.۱ اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      اگه بیاد تو ایران میشه ۶۰۰دلار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج