جاباما
۷۲۱۲۹۸
۲ نظر
۵۷۳۹
۲ نظر
۵۷۳۹
پ

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

سریال هایی که بیش از ۷ فصل یعنی حدود ۷ سال ادامه داشته باشند در رده سریال های طولانی مدت قرار می گیرند. بعضی از سریال های این لیست حدود ۳۰ سال است از تلویزیون آمریکا پخش می شوند.

سلام سینما: سریال هایی که بیش از ۷ فصل یعنی حدود ۷ سال ادامه داشته باشند در رده سریال های طولانی مدت قرار می گیرند. بعضی از سریال های این لیست حدود ۲۰ الی ۳۰ سال است از تلویزیون آمریکا پخش می شوند و هنوز محبوب و پر بیننده هستند.

۱۰-آناتومی گری(Grey's Anatomy)

۱۳ سال

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

این سریال که در ژانر درام پزشکی است از ۲۵ مارس ۲۰۰۵ تا کنون ۳۱۵ قسمت در ۱۴ فصل را از شبکه ABC پخش کرده است. این سریال در مورد چند رزیدت جراحی است که به بیمارستان گریس شهر سیاتل وارد می شوند و زندگی این افراد و پیشرفت ها و شکست های آنها را نشان می دهد. این سریال سال ۲۰۰۶ برنده جایزه امی و گلدن گلوب به عنوان بهترین سریال درام شد.

۹-بخش فوریت های پزشکی(ER)

۱۵ سال

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

سریال فوریت های پزشکیاین سریال از ۱۹ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۲ آوریل ۲۰۰۹ در ۳۳۱ قسمت از شبکه NBC پخش شد. داستان در مورد پزشکان، پرستاران و دانشجویان علوم پزشکی در بخش فوریت های پزشکی بیمارستان شیکاگو است. هیجان و سرعت رخداد حوادث از دلایل محبوبیت این سریال به شمار می رود. این مجموعه در طول دوره پخش ۱۲۴ بار نامزد دریافت جایزه امی شد و به طور کلی ۱۱۶ جایزه را از ان خود کرد.

۸-تحقیقات صحنه جرم(CSI: Crime Scene Investigation)

۱۵ سال

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

این درام پلیسی از ۶ اکتبر ۲۰۰۰ تا ۱۵ فوریه ۲۰۱۵ در ۳۳۵ قسمت از شبکهCBS پخش شد. سی اس آی در بین سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ با نزدیک به ۲۶٫۲ میلیون بیننده پر بیننده‌ترین سریال تلویزیونی سال آمریکا شد. داستان گروهی از کارآگاهان اداره پلیس لس آنجلس است که با استفاده از مدارک صحنه جرم پرده از راز جنایت ها برمی دارند. این سریال برنده جوایز بسیاری از جمله ۸ جایزه گلدن گلوب، ۶ جایزه امی و ۸ جایزه مونته کارلو شده است.

۷-ان سی آی اس(NCIS)

۱۵ سال

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

این سریال پلیسی از ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۳ تا کنون در ۳۵۳ قسمت از شبکه CBS پخش شده و درباره یک گروه خیالی از نمایندگان ویژه «خدمت پژوهش جنایی دریایی» است که بازجویی‌ها و پرونده های جنایی را در درون «نیروی دریایی ایالات متحده» و سازمان‌های وابسته به «تفنگداران دریایی ایالات متحده» مدیریت می‌کنند. این سریال ۸ سال پیاپی برنده جایزه انجمن انجمن آهنگسازان، پدیدآوران و ناشران آمریکا شد. همچنین سال ۲۰۱۷ برنده جایزه سریال برتر به انتخاب مردم شد.

۶-مرد خانواده(Family Guy)

۱۹ سال

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

این انیمیشن کمدی از ۳۱ ژانویه ۱۹۹۹ تا به حال در ۳۰۸ از شبکه FOX پخش شده است. داستان حول خانواده‌ای خیالی به نام خانواده گریفن که در شهر خیالی کوهاگ در رود آیلند زندگی می‌کنند، می چرخد. مرد خانواده ۱۳ بار نامزد دریافت جایزه امی و ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه Annie شده‌است که از این بین، برنده‌ی چهار جایزه امی و سه جایزه Annie شده‌است. این سریال در سال ۲۰۰۹ نامزد دریافت جایزه امی مجموعه برجسته کمدی شد. از سال ۱۹۶۱ این اولین بار بود که یک انیمیشن نامزد دریافت این جایزه می‌شود.

۵-لسی (Lassie)

۱۷ سال

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

این درام خانوادگی از ۱۲ سپتامبر ۱۹۵۴ تا ۲۱ مارس ۱۹۷۱ در ۵۹۱ قسمت از شبکه CBS پخش شد. داستان در مورد سگی به نام لسی و اطرافیانش است. قسمت های ابتدایی این سریال به صورت سیاه و سفید بود امل از سال ۱۹۶۵ به صورت رنگی پخش شد. این سریال برنده جوایز بسیاری از جمله ۲ جایزه امی است.

۴-نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه (Law & Order: Special Victims Unit)

۱۹ سال

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

این سریال که از ۲۰ سپتامبر ۱۹۹۹ تا به حال در ۴۳۲ قسمت از NBC پخش شده است برگرفته از سریال اصلی نظم و قانون است. واحد قربانیان ویژه در مورد ماجراهای اداره پلیس و دادستانی شهر نیویورک است که جرایم مربوط به تخلفات جنسی را پیگیری می کنند. این سریال برنده جوایزی همچون ۶ جایزه امی و ۳ گلدن گلوب شده است.

۳-نظم و قانون(Law & Order)

۲۰ سال

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

این درام جنایی از ۱۳ سپتامبر ۱۹۹۰ تا ۲۴ می ۲۰۱۰ در ۴۵۶ قسمت از NBC پخش شد. این مجموعه پر از هیجان و در عین حال احساسی، درباره‌ی زندگی و کار دپارتمان جرایم ویژه پلیس نیویورک است که گروهی از کارآگاهان نخبه در آن مشغول به کار هستند و مسئول رسیدگی به پرونده‌های جنایی‌ست که ریشه جرم در آن، مسائل جنسی هستند. این سریال برنده ۷ جایزه امی شده است.

۲-دود اسلحه (Gun smoke)

۲۰ سال

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

این درام وسترن از ۱۰ سپتامبر ۱۹۵۵ تا ۳۱ مارس ۱۹۷۵ در ۶۳۵ قسمت از CBS پخش شد. تا پیش از آن هم بین سال‌های ۱۹۵۲ تا ۱۹۶۲ از رادیو پخش می شد. ماجرای این مجموعه در داج سیتی، کانزاس و در جریان شکل‌گیری و مسکونی‌شدن غرب ایالات متحده آمریکا می گذردو آنرا یکی از بهترین مجموعه‌های نمایشیِ تولیدشده می‌دانند. شخصیت اصلی داستان، «کلانتر مت دیلن» است که نقشش را در نسخه‌ی رادیویی«ویلیام کنراد» و در نسخه‌ی تلویزیونی «جیمز آرنس» ایفا کرده است. نسخه‌ی تلویزیونی این مجموعه، پیش از انقلاب و از سال ۱۳۵۳ تا ۱۳۵۷ خورشیدی، از تلویزیون ملی ایران هم پخش شده است.

۱-سیمپسون ها (The Simpsons)

۲۹ سال

طولانی‌ترین سریال‌های آمریکایی

این انیمیشن از ۱۷ دسامبر ۱۹۸۹ تا کنون در ۶۳۹ قسمت از شبکه FOX پخش شده است. این مجموعه نمایشی طنز از شیوه زندگی خانواده سیمپسون است و در شهر ساختگی اسپرینگ فیلد اجرا می‌شود و فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتارهای انسانی را به تصویر می‌کشد. ۱۰ فصل اول این مجموعه بسیار مورد تحسین قرار گرفت و آن را دوران طلایی نامیدند. از هنگامی که سیمپسون‌ها به عنوان مجموعه شروع به کار کرد جوایز متعددی شامل ۳۱ جایزه امی ساعات پربیننده ،۳۰ جایزه آنی و یک جایزه «پیبادی» دریافت نمود. همچنین «ای. وی. کلاب» آن را "مهم‌ترین دستاورد تلویزیون صرف نظر از سبک" خواند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      17 سال سگه چجوری زنده موند؟؟!!!

    • بدون نام

      وای خدا باورم نمیشه بخش فرهنگ و هنر برگشته❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج