جاباما
۷۲۱۳۲۴
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

حکم متهمان پرونده کانال‌های تلگرامی صادر شد

رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: تعدادی از متهمان پرونده های جرایم شبکه های تلگرامی به حبس تا پنج سال محکوم شدند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: تعدادی از متهمان پرونده های جرایم شبکه های تلگرامی به حبس تا پنج سال محکوم شدند.

عباس پوریانی افزود: دادگاه های مربوطه با حضور متهمان و وکلای آنان برگزار شد و هنوز پرونده هایی هست که احتمالا تعدادی به صورت غیابی رسیدگی می شود.

رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه برخی شبکه های تلگرامی قبل از فیلتر شدن، به دلیل انتشار مطالبی برخلاف قوانین و مقررات، شاکیان متعددی داشته اند، اظهار داشت: بر اساس قانون افرادی که در معرض توهین قرار می گیرند، حق شکایت کیفری از فرد اهانت کننده برای آنها محفوظ است.

وی افزود: در این پرونده افرادی به عنوان اشخاص حقوقی دستگاه ها و ارگان های دولتی نسبت به برخی مطالب اهانت آمیز در تلگرام شکایت کردند.

پوریانی اظهار داشت: افرادی نیز با عنوان اتهامی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات دولتی و قضایی تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند که پرونده این متهمان با صدور کیفرخواست به مجتمع قضایی کارکنان دولت ارجاع شد.

وی ادامه داد: برای برخی از متهمان پرونده های شبکه های تلگرامی پس از مراحل رسیدگی،​ حبس های طولانی مدت تا پنج سال صادر شده است.

رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرد: رای آنان قطعی نشده و در مرحله تجدیدنظر خواهی و پرونده برخی دیگر هم در مرحله تحقیقات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا ، خودت ملت را از این اوضاع نجات بده ، آمین

    • بدون نام

      به چه حقی پنج سال از بهترین دوران عمر یک جوان را تباه میکنید؟

      پاسخ ها

      • خوزستانی

        و اونا به چه حقی با آبروی مردم بازی می کنند و نشر اکاذیب و تهمت و فحاشی در کانال به افراد مختلف می دهند؟ چرا شما اینقدر نادان و یک جانبه گرا هستید بابا بخدا در همه کشورها کار اینها جرم محسوب میشه نه فقط تو ایران

    • امین

      خدا هم صبری داره.کاش یکم وقت هم برا پرونده های اختلاس رانت و... میذاشتین و با همین شدت پیگیری میکردین

      پاسخ ها

      • خوزستانی

        لطفا جوگیر نشو هرچیزی جای خودش .. برای هر پرونده ای هم حکم جداگانه صادر میشه و برای اختلاسگران مطمئن باش کمتر از حکم اعدام صادر نمیشه نمونه اش هم بابک زنجانی لطفا کمی انصاف داشته باشید و اینقدر علیه کشور و دولت خود سیاه نمایی نکنید

      • هومن

        خوزستانی درست میگن، تمام این افراد به سزای عمل خودشون میرسن چون این پول مردم ما هست. و اما سوال اینجاست: ایا این پول به مردم بر میگردد؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج