۷۲۱۳۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گوگل پیکسل ۳ با برش نمایشگر عرضه نمی‌شود!

گوگل به دنبال فعالیت بیشتر در بازار گوشی های هوشمند است در همین راستا بخش اسمارت فون کمپانی اچ تی سی را مورد خریداری قرار داد. این غول جستجوی اینترنتی در سال ۲۰۱۶ از دو محصول پیکسل و پیکسل XL رونمایی کرد. با معرفی گوشی های پیکسل، دستگاه های نکسوس از سبد محصولات این شرکت حذف شدند.

وبسایت کلیک: اندروید P از بریدگی صفحه نمایش پشتیبانی می کند، با این حال بر اساس تصاویر منتشر شده گوگل پیکسل ۳ فاقد برش نمایشگر خواهد بود.

گوگل پیکسل ۳ با برش نمایشگر عرضه نمی‌شود!

گوگل به دنبال فعالیت بیشتر در بازار گوشی های هوشمند است در همین راستا بخش اسمارت فون کمپانی اچ تی سی را مورد خریداری قرار داد. این غول جستجوی اینترنتی در سال 2016 از دو محصول پیکسل و پیکسل XL رونمایی کرد. با معرفی گوشی های پیکسل، دستگاه های نکسوس از سبد محصولات این شرکت حذف شدند.

سال گذشته میلادی این شرکت از نسل دوم گوشی های هوشمند پیکسل رونمایی کرد. این محصولات از دوربین اصلی بسیار قدرتمندی بهره می برند. به تازگی جزئیاتی از گوگل پیکسل 3 در فضای مجازی منتشر شده است.

چند روز پیش نسخه بتا اندروید P اطلاعات جالبی را در رابطه با پیکسل های 2018، گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در اختیار رسانه ها قرار داد. گوگل معمولا نسخه جدید سیستم عامل خود را بر روی محصولاتش مورد بررسی و آزمایش قرار می دهد و گوگل پیکسل 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گوگل پیکسل ۳ با برش نمایشگر عرضه نمی‌شود!

گوگل پیکسل ۳ با برش نمایشگر عرضه نمی‌شود!

در نسخه بتا اندروید P تصاویری وجود دارد که یک گوشی هوشمند جدید را به نمایش می گذارد. این احتمال وجود دارد که این اسمارت فون گوگل پیکسل 3 باشد. این دستگاه فاقد برش نمایشگر است.

در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با گوگل پیکسل 3 وجود دارد. نمی توان با اطمینان تصاویر موجود در اندروید P را مربوط به پرچمدار آینده گوگل دانست. این امکان وجود دارد که پیکسل 3 و پیکسل 3 XL همانند بسیاری از پرچمداران اندرویدی به برش نمایشگر مجهز شود.

با توجه به پشتیبانی اندروید P از بریدگی صفحه نمایش و استفاده تولیدکنندگان از این ویژگی در محصولات خود، گوگل نیز می تواند آن را به محصولات آینده‌اش اضافه کند. در آینده اطلاعات بیشتری از پیکسل 3 و برادر بزرگترش در اینترنت منتشر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج