جاباما
۷۲۱۴۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ کشف فواید فلیتر برای پوست توسط علیخانی!

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: رییس کل بانک مرکزی در پاسخ به انتقادهای مردم درباره کهنه، مچاله و پاره بودن اسکناس‌های رایج در کشور، گفت: این ربطی به کیفیت کاغذ و چاپ ما در بانک مرکزی ندارد بلکه مربوط به اتفاقی است که ۴۰ سال قبل برای ریال افتاد. یکی از خبرنگاران از ایشان پرسید: چه اتفاقی؟ و آقای رییس در حالی‌که به خاطرات دوران نوجوانی‌اش بازگشته بود، با حالتی نوستالژیک، گفت: یادش به‌خیر...

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: رییس کل بانک مرکزی در پاسخ به انتقادهای مردم درباره کهنه، مچاله و پاره بودن اسکناس‌های رایج در کشور، گفت: این ربطی به کیفیت کاغذ و چاپ ما در بانک مرکزی ندارد بلکه مربوط به اتفاقی است که ۴۰ سال قبل برای ریال افتاد. یکی از خبرنگاران از ایشان پرسید: چه اتفاقی؟ و آقای رییس در حالی‌که به خاطرات دوران نوجوانی‌اش بازگشته بود، با حالتی نوستالژیک، گفت: یادش به‌خیر... انگار همین دیروز بود... طفلکی ریال از یه فاصله‌ای سقوط آزاد کرد که اگر بنده و شما از آن ارتفاع سقوط می‌کردیم، هنوز داشتیم توی لایه‌های مختلف زمین فرو می‌رفتیم... حالا باز گلی به گوشه جمال ریال که فقط کمی مچاله، پاره و فرسوده شد!

سخنگوی دولت در نشست خبری خود اعلام کرد دولت برای زیاد کردن سرعت اینترنت مشکلی ندارد ولی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با این کار به شدت مخالف است. ایشان درباره دلایل این مخالفت به خبرنگاران گفت: «البته حق هم دارند... چون از محل ورود توریست‌هایی که این همه راه به کشور ما می‌آیند تا سرعت اینترنت پایین‌مان را تماشا کنند، هر سال میلیون‌ها دلار ارز وارد کشور می‌شود. حالا اگر ما بیاییم و سرعت اینترنت را زیاد کنیم، این منبع درآمد را از دست می‌دهیم... پس هموطنان عزیز بهتر است همچنان برای دانلودهای‌شان صبور باشند و هی با یادآوری اینکه سرعت اینترنت در جهان چند میلیون گیگ در ثانیه است، هی خودشان را اذیت نکنند!»

احسان علیخانی در حاشیه یکی از برنامه‌های ماه عسل اعلام کرد براساس آخرین تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان، فیلترینگ برای خیلی چیزها و خیلی جاها مفید است از جمله برای پوست صورت! ایشان درباره این موضوع توضیح داد: با فیلتر شدن برخی اپلیکیشن‌ها، مقدار استفاده از اینترنت پایین می‌آید و با هر ساعت استفاده کمتر از اینترنت، درخت‌های کمتری در جهان قطع می‌شود و با قطع نشدن هر درخت، غلظت اکسیژن هوا کاهش پیدا نمی‌کند و این کم نشدن غلظت اکسیژن سبب گشاد ماندن منافذ پوست و با طراوت شدن آن می‌شود! لازم به ذکر است از ۴۰ سال قبل که علیخانی به خاطر انتقاد از فیلترینگ در برنامه ماه عسل مورد ملامت قرار گرفت، هر سال در ماه عسل یک فایده جدید برای فیلترینگ کشف می‌نماید و آن را با مدارک موجود ارائه می‌کند!

رییس صنف طلا و جواهر ضمن انتقاد از برخی رستوران‌ها گفت: «۴۰ سال قبل که بستنی با روکش طلا و دونات طلایی در جامعه مد شد، ما هرگز گمان نمی‌کردیم کار به جایی برسد که امروزه میزان ورق طلا و جواهرهایی که در صنعت غذایی کشور استفاده می‌شود، حتی از میزان استفاده صنف خودمان هم بیشتر شود!» وی در ادامه ضمن نشان دادن منوی یک رستوران لوکس، غذاهای خاص موجود در آن را برای خبرنگاران خواند: «قرمه سبزی با دانه‌های مروارید به جای لوبیا چیتی، خورش الماس اسفناج، دیزی شمش طلا و باقالی پلو با راسته تمام سکه!» ایشان در ادامه از رستوران‌ها درخواست کرد طبخ این غذاها را متوقف کنند و اجازه بدهند طلا به جای معده مردم، روی دست و بال‌شان باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج