۷۲۱۴۷۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

همدانی: استقلال نباید السد را دست کم بگیرد

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: به عنوان یک ایرانی دوست دارم استقلال و پرسپولیس از این مرحله صعود کنند و امیدوارم در مرحله بعدی دربی آسیا را شاهد باشیم.

خبرگزاری فارس: ستار همدانی در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی استقلال با السد قطر گفت: به نظر من قرعه خوبی برای استقلال است و احساس من این است که شرایط استقلال از پرسپولیس در این مرحله بهتر خواهد بود چرا که الدحیل تیم خوبی است که به این مرحله رسیده چرا که تمام بازی‌هایش را با تفاضل گل خوب و پر گل به پایان رسانده است حتی العین امارات را با ۸ گل در رفت و برگشت شکست داده است. این نشان می‌دهد که الدحیل تیم بسیار قدرتمندی است، ولی در مجموع در این مرحله هر تیمی که حضور دارد کار را بسیار سخت می‌کند، کار استقلال هم سخت است نباید تیم السد را دست کم بگیرد امیدواریم از این مرحله دو تیم ایرانی صعود کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: دوست دارم به عنوان یک ایرانی استقلال و پرسپولیس از این مرحله صعود کنند و امیدوارم در مرحله بعدی دربی آسیا را شاهد باشیم این دو تیم نشان دادند که در این چند ساله تیم خوبی شدند و حضور استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی باعث می‌شود تا این رقابت‌ها جذاب‌تر شود.

همدانی در ادامه در خصوص هواداران گفت:‌خوشبختانه در بازی رفت و برگشت می‌توانیم از پتانسیل حضور هواداران استفاد کنیم این اتفاق خوبی است که می‌تواند به تیم استقلال کمک کند. حضور هواداران بسیار تأثیرگذار خواهد بود و در بازی رفت با توجه به اینکه میزبان هستیم باید نهایت استفاده را کنیم.

وی در پایان درباره اینکه در حال حاضر استقلال باید در این مرحله تقویت شود آیا امکان دارد تیام از این تیم جدا شود و کار استقلال سخت شود،‌گفت: بعید می‌دانم تیام از استقلال جدا شود در حال حاضر استقلال به یک دفاع چپ خوب احتیاج دارد تا بتواند دفاع حریف را دور بزند. همچنین علاوه بر دفاع چپ یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد تا در کنار تیام بتوانند در بحث هجومی تأثیرگذار باشند. استقلال علاوه بر این بازیکنان به یک دفاع وسط قدرتمند هم احتیاج دارد تا در کنار یک نیمکت خوب یک تیم بزرگ و قوی را راهی این مرحله از مسابقات کند تا بتواند نتیجه خوبی را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      دست کم نمیگیرن بشرطی بازیکنی مونده باشه توتیم همه قراردادا یک ساله تموم شده اخه چرا خدا کنه همه بمونن مث چند سال پیش نشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج