۷۲۱۸۵۷
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

مردم از سفر به لواسانات خودداری کنند

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از ادامه عملیات برای یافتن ۳ فرد محبوس زیر آوار ناشی از سیل شمیران خبر داد و از مردم خواست از سفر به لواسانات و «رودبارقصران» خودداری کنند.

خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از ادامه عملیات برای یافتن ۳ فرد محبوس زیر آوار ناشی از سیل شمیران خبر داد و از مردم خواست از سفر به لواسانات و «رودبارقصران» خودداری کنند.

ابراهیم تاجیک نوری در خصوص وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده شمیرانات اظهار داشت: تقریبا کار امدادرسانی تمام شده است، اما احتمال گرفتاری ۳ نفر که طبق گزارش های مردمی زیر آوار ناشی از سیل محبوس هستند، را می دهیم.

وی افزود: بر این اساس تیم های جستجو را به محل مورد نظر واقع در روستای «رودک» فرستادیم، تا عملیات جستجو و امدادونجات انجام پذیرد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: در حال حاضر سگ های جستجو گر در «لواسانات» و «رودبار قصران» مستقر هستند و عملیات جستجو برای یافتن افراد گرفتار در سیل همچنان ادامه دارد.

تاجیک نوری با بیان این که تمام جاده های منتهی به لواسان و رودبار قصران باز است، گفت: البته در برخی از راه ها کیفیت جاده مانند سابق نیست و سیل خسارات فراوانی وارد کرده است.

وی از مردم خواست، در صورتی که کار ضروری ندارند، از سفر به لواسانات و رودبار قصران بپرهیزند و افزود: در حال حاضر وضعیت بحرانی و فوق العاده در منطقه حاکم است و طبق پیش بینی های هواشناسی امروز عصر نیز شاهد جبهه ای ناپایدار در مناطق مذکور هستیم، البته شدت بارش ها و ناپایداری ها کم تر از روز گذشته پیش بینی می شود، اما به هرحال لازم است، افرادی که در حریم کوهستان یا رودخانه زندگی می کنند، بیش از پیش مراقب باشند و افراد دیگر نیز از سفر به این مناطق خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، بعد از ظهر چهارشنبه بارش شدید و وقوع سیل سبب طغیان رودخانه جاجرود و وارد شدن خساراتی به ابنیه، زیرساخت ها، جاده ها، برخی مغازه ها و منازل و خودروها شد و همچنین تاکنون ۶ نفر در اثر وقوع سیل مصدوم شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد اونایی که ویلا دارند چه .

    • بدون نام

      لواسان برای پولدارها وافغانی بیگانس که اونجاکارمیکنن ایشالا همشون اب ببرتاکاربه افغانیاندن بهدجای هم وطنانم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم برات باطرز فکرت آدم بیخود

      • بدون نام

        همین آقایون افغان در عرض یک روز با زبون روزه همه جا رو پاکسازی کردن دستشون هم درد نکنه ایشالله که خدا بهشون سلامتی بده شما هم بهتره یه کم شعور و فرهنگ داشته باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج