۷۲۱۸۸۸
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

پرسپولیسی‌ها همه حقیقت را به هواداران نمی‌گویند

چرا پرسپولیس به این پرسش‌ها درباره پرونده طارمی پاسخ شفاف نمی‌دهد؟

خبرآنلاین: پرسپولیسی‌ها مدام از احتمال شکسته شدن حکم محرومیت‌شان در فیفا توسط شورای حکمیت ورزش سخن می‌گویند.

در ۲۴ ساعت گذشته بارها شنیدید که حکم محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات شکسته شده است و بعد دوباره شنیدید هنوز هیچ چیز قطعی نیست. در نهایت هم احتمالا این را از زبان مدیر پرسپولیس شنیدید که نظر شورای حکمیت مثبت بوده است و حالا دیگر این فیفاست که باید تمکین کند و تصمیم نهایی را بگیرد!

پرسپولیس بعد از رضایت ریزه اسپور که در توافقی دولتی و با مداخله رئیس جمهور ایران و ترکیه رخ داد ، از پی این بر آمدند تا محرومیت شان از پنجره نقل و انتاقلاتی فیفا را هم بشکنند. مرجع اولی که سراغش رفتند و مکاتبه کردند ، فیفا بود. آنها این پرونده و رضایت کتبی تیم ترکیه ای را فرستادند و سه بار در این مدت یک پاسخ یکسان از فیفا گرفته اند. اینکه محرومیت پرسپولیس نه بر اساس شکایت تیم ترکیه ای که به دلیل اثبات این حقیقت برای فیفا رخ داده که آنها عامل تحریک مهدی طارمی برای عدم پایبندی به قراردادش با تیم ترکیه ای بوده اند. تخلفی که محرومیتش دو پنجره نقل و انتقالاتی است.

همزمان فیفا شکایتی را علیه تیم ترکیه ای در دادگاه حکمیت ورزش داشته اما مشخص نیست آنها در آن پرونده دقیقا از چه چیزی شکایت کرده اند . پرسپولیس و وکیل سوئیسی ابتدای شان که قبلا پرونده شکایت ایران از عربستان را در همین محکمه طرح کرده بود ، می بایست طرح دعوی شان این می بود که آنها عمال تحریک نبودند و خواهان اقامه دعوا علیه فیفا می شدند تا این حکم شکسته شود.

اینکه حالا گفته می شود دادگاه رای مثبتی در این زمینه داده تا فیفا اظهار نظر کند باز پر از ابهام است. آیا پرسپولیس درست شکایت کرده است؟ این که دیگر رای بینابینی ندارد . قرمزها یا به حکم شکایت کرده اند و آن را شکسته اند یا علیه تیم ترکیه ای اقامه دعوا کرده اند که قبلا دو طرف از هم به فیفا رضایت دادند و این حکم تاثیری در روند دعوا نخواهد داشت.

مدیران پرسپولیس یا خودشان هم دقیقا نمی دانند چه اتفاقی بین شان و فیفا رخ داده و وکیل سوئیسی شان دقیقا کدام پروسه را دنبال کرده ، یا اطلاعات مشخص و دقیقی به افکار عمومی نداده اند. این حکم چطور می تواند بینابینی باشد ، پرسشی است که مدیران تیم باید درباره اش شفاف سازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهداد

      نمیدونم شما دنبال چی هستین چیروثابت کنین

    • ارتش سرخ

      آقا جوووونم به لب رسوندید بخدا ،یه بار تیتر می زنید محرومیت لغو شد،بعد تیتر می زنید هنوز چیزی معلوم نیست،لطفا با احساسات هوادار بازی نکنید،تا چیزی قطعی نشده تیتر نزنید،برا پر کردن خبرها از واقعیت ها بنویسید،به امید لغو محرومیت ناحق تیم محبوبم،ابوالفضل خودت کمک کن.

    • بهبهان آبی آبی همه جا آبیته

      آره دیگه همه چیز مملکت ما عالی واوکی هستش که رئیس جمهور ما رفته به خاطر تیم مافیایی لنگ کیسه کش کثیف پادرمیانی کرده مجبور هستین قهرمانی تون هم جعلی هستش مثل ستاره تون خخخخ واقعا به حال این فوتبال باید گریست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسوز از حسادت

    • نوید خیرخواه

      میشه دوستان خبرانلاین دست از سر پرسپولیس بردارند؟؟؟؟؟
      آنقدر احمق هستید که نمی دانید پرسپولیس از فیفا به دادگاهcasشکایت کرده.وقتی بلد نیستین خبر انتشار بدید زحمت نکشید و الکی شایعه نسازید.

    • سکوت امواج

      به نظر من ترک برداشته خخخخخ

    • بدون نام

      توغلط کردی فقط به پرسپولیس گیردادی چکاره هستی کسی ازتونخواسته نظر بدی بروگمشو شب وروزفقط کارش شده این

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج