۷۲۱۹۴۵
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

۸۵ درصد اختلالات اینترنتی برطرف شد

به دنبال دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت مبنی بر فرصت ۲۴ ساعته برای رفع مشکل سرعت اینترنت، معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برطرف شدن ۸۵ درصد اختلالات اینترنتی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت مبنی بر فرصت ۲۴ ساعته برای رفع مشکل سرعت اینترنت، معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برطرف شدن ۸۵ درصد اختلالات اینترنتی خبر داد.

مجید حقی در مورد نتیجه دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع اختلالات اینترنتی گفت: با توجه به دستور و تاکید آقای جهرمی بر رسیدگی سریع و موثر در خصوص اختلالات رخ داده در سرویس‌های اینترنتی کارگروهی، این موضوع از روز گذشته با حضور مدیران عامل و تیم‌های فنی شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی و با محوریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با برگزاری جلسات فشرده رفع اشکالات و اختلالات پیگیری شد.

وی ادامه داد: اولویت‌های کارگروه‌های تشکیل شده به ترتیب رفع اختلال کسب کارهای فعال در بستر اینترنت، برنامه های کاربردی پرطرفدار و دیگر کاربردهاست.

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد نتیجه این اقدامات گفت: در حال حاضر با تلاش های بعمل آمده و مستقل از روالهای متداول مالی، اداری و ... و به صورت بسیج همه امکانات و نفرات حجم اختلالات تا ۸۵ درصد برطرف شده و همچنان تا رفع کلیه اختلالات فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

او با تاکید بر پیگیری مداوم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: در این میان برخی شرکت های کوچکتر هنوز موفق به رفع نواقص نشده اند که لازم است تلاش بیشتری داشته باشند. تذکرات و اخطار لازم داده شده است و در صورت استمرار، لیست این شرکتها اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.م

      خدا از کمر هر چه دروغگو هست بزنه انشااله

    • بدون نام

      دروغو های کثیف.

    • بدون نام

      دروغغغغغغغغغغ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا مردم را چه فرض کردید۰

    • حقگو

      دروغه به والله دروغگوها من هم رایتل دارم هم ایرانسل هم همراه اول از اینترنت سیمکارت استفاده میکنم هر۳تاشون کندشده وقطع ووصل میشه وازشبکه خارج میشه بابا چرادروغ میگیدآخه

    • محمدازاردبیل

      متاسفانه درایران حقوق شهروندی اصلا رعایت نمیشود قطع اینترنت وفیلترکردن تلگرام هم جزو رعایت نکردن حقوق شهروندیست !

    • بدون نام

      اهان پس من هنوز جزو اون 15% هستم
      ای بخوشکه شانس

    • بدون نام

      همونطور که دوستان هم مطرح کردن دروغه امروز بدتر شده که بهتر نشده امروز تازه بیشتر هم شده اینا روزه نمیگیرن راحت دروغ میگن روزشون باطل نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج