۷۲۲۳۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سعید عبدولی بوکسور شد!

دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در رشته کشتی فرنگی پس از محرومیت یک ساله از کشتی، تمرینات خود را در رشته ورزشی بوکس آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا: دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در رشته کشتی فرنگی پس از محرومیت یک ساله از کشتی، تمرینات خود را در رشته ورزشی بوکس آغاز کرد.

سعید عبدولی فرنگی کار باتجربه ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک پس از درگیری در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با محرومیت یک ساله (۶ ماه قطعی و ۶ ماه تعلیقی) از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی روبرو شد.

با توجه به شرایط به وجود آمده و از دست رفتن فرصت حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی و مسابقات جهانی مجارستان، ظاهرا عبدولی دیگر قصدی برای ادامه فعالیت در کشتی ندارد و می‌خواهد به پیروی از امیر علی‌اکبری وارد رشته ورزشی MMA شود و به همین دلیل در تماس تلفنی با علی‌اکبری از وی درخواست مشورت و کمک کرده است.

علی‌اکبری این موضوع را در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد.

بر همین اساس و با توجه به اهمیت فراگیری رشته ورزشی بوکس در میزان موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران حاضر در MMA عبدولی فعالیت رسمی خود را با حضور در شهر بابل استان‌ مازندران و زیر نظر حسن شالیکار از قهرمانان سابق بوکس ایران آغاز کرده است تا به این ترتیب فرنگی کار پر حاشیه ورزش ایران این بار عزم خود را برای موفقیت در رینگ مبارزه جزم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که

    • بدون نام

      بیچاره رو نابود کردن رفت

      پاسخ ها

      • آریا

        واقعا حقش همین بود به خانواده بی حرمتی نشه شخص خودش خیلی بی تربیت هستش و این مشکلش رو چندین بار نشون داده.

      • فرشاد

        یعنی انتظار برخورد بهتری داشتید؟

    • فقط خدا

      آبروی اندیمشک ن بلکه آبروی خوزستان برده
      درست بشو نیس
      کی میخواد بفهمه

    • بدون نام

      خیلی بی ادبه حقشه

    • بدون نام

      این هم آخر وعاقبت کشتی ؛بیچاره چکار کنه دیگه ، قهرمان جهان میرفت خونه مردم گچکاری؟!درسته کار عار نیست ولی نه هرکاری برای هر شخصیتی؟برای کشورمون زشته والا؟اگه کشورهای عربی چنین ورزشکارایی داشتن چکار که براشون انجام نمیدادن!!؟

    • بدون نام

      عبدولی اگه هر ورزش دیگری بره هم فایده نداره،باید اول رسم و مرام ورزشکاری و فرهنگ وادب ورزشکاری رو یاد بگیره بعد به ورزش وقهرمانی فکر کنه

    • خاسر

      اخه قدش کوتاه است بدردبوکس نمی خوره،مگر اینکه کتک خورخودش را قوی بکنه تا با این روش طرف مقابل را خسته کنه وبعدشاید ی کارهای کرد.

    • بدون نام

      حرفها ونظرات شما پشیزی ارزش نداره فکر کردین شماها جای عبدولی بودین خیلی پهلوانانه برخورد میکردین همین افرادی که به سعید بی احترامی میکنن از هیچ چیز خبر ندارن اگه خود این اقایون قهرمان استان شده باشن خدا رو بنده نیستن بعد میان اظهار فضل میکنن سعید قهرمان جوانان جهان شد قهرمان بزرگسالان جهان شده برنز المپیک گرفته قهرمان اسیا شده مجددا برنز جهانی گرفته بعدازاین همه سال کشتی گرفتن وکسب افتخار باید بره کارگری کنه باید توخونه های مردم گچ کاری کنه که یه لقمه نون در بیاره تا همین جا هم شاهکار کرده که تو کشتی مونده بهتره بره م م ا بلکه یه پولی در بیاره برا خانوادش تا اخرعمر که نمیتونه گچ کاری کنه

    • فرید

      اگر از اول ورزش بوکس رو میرفت بهتر بود چون بوکس یکی از بهترین ورزشهای رزمیه بخصوص در اروپا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج