۷۲۲۳۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام امدادرسانی در ۵۸ شهر، روستا و منطقه عشایر نشین متاثر از سیل در هفته اخیر ،گفت: ۲۲۰۰ تن خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام امدادرسانی در ۵۸ شهر، روستا و منطقه عشایر نشین متاثر از سیل در هفته اخیر ،گفت: ۲۲۰۰ تن خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات سیل و آب گرفتگی از ٣٠ اردیبهشت تا ٤ خرداد، گفت: ١٣ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، قم، کردستان، گیلان و همدان در این مدت متاثر از سیل و آب گرفتگی بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در ٥٨ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین، گفت:‌ در این عملیات‌ها در مجموع دو هزار و ۲۰۰ تن خدمات لازم را دریافت کرده و ۱۱۵ تن از خدمات اسکان اضطراری بهره برده و ۲۸ تن به مناطق امن منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به مفقودی دو تن و تخلیه آب از ۲۴۶ واحد مسکونی و رهاسازی ۱۵ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب با بکارگیری ۱۳۵ تیم امدادی، گفت: در این زمینه ۲۶ دستگاه چادر، ۵۷۵ تخته پتو، ۱۶۵ تخته موکت، ۳۳ ست ظروف، ۶۰۵ کیلوگرم نایلون، ۱۴۰۰ قوطی انواع کنسرو، ۳۸۵ کیلوگرم برنج، ۱۶۸ کیلوگرم روغن، ۲۳۵ کیلوگرم حبوبات و ۲۶۰ کیلوگرم قند و شکر توزیع شده است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، به گفته رییس سازمان امداد و نجات، امدادرسانی در آذربایجان شرقی وغربی،زنجان ادامه دارد و جست و جوی مفقودین در میانه(آذربایجان شرقی)وبیجار(کردستان)ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج