۷۲۲۴۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۲۴ ساعت تا فینال؛ روز شادی لیورپول و اندوه کلوپ!

روز ۲۵ ماه می برای تیم لیورپول و سرمربی آلمانی این تیم تاریخ متناقضی است.

ورزش سه: روز ۲۵ ماه می برای تیم لیورپول و سرمربی آلمانی این تیم تاریخ متناقضی است.


در مهم ترین کشورهای دنیا، فصل فوتبالی 18-2017 به پایان رسیده و تنها بازی مهمی که از آن باقی مانده، دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا است. این بازی فردا شب در شهر کیف بین تیم های رئال مادرید اسپانیا و لیورپول انگلیس برگزار می شود.

رئالی ها به عنوان قهرمان دو دوره اخیر لیگ قهرمانان به فینال فردا پا می گذارند و لیورپول نیز به دنبال کسب ششمین قهرمانی خود در این تورنمنت و خارج کردن انحصار آن از چنگ شاگردان زیدان است.

اما امروز، که دقیقا یک روز مانده به بازی فینال اروپا است، از لحاظ تاریخی روزی جالب توجه و خاص برای لیورپولی ها است. 13 سال پیش در چنین روزی و در شهر استانبول تیم سرخپوش انگلیسی در دراماتیک ترین فینال تاریخ لیگ قهرمانان پس از جبران شکست 3 بر صفر در تنها 6 دقیقه و تبدیل آن به تساوی، موفق شد در ضربات پنالتی مقابل میلان ایتالیا به برتری برسد و یک قهرمانی خاطره انگیز را در تاریخ باشگاه خود به ثبت برساند؛ عنوانی که هم اکنون آخرین قهرمانی قرمزهای آنفیلد در اروپا به شمار می رود.

البته این روز یعنی 25 می، سالروز یکی دیگر از فینال های لیگ قهرمانان اروپا نیز هست که اتفاقا برای سرمربی لیورپول یادآور خاطره ای تلخ است. در سال 2013 در چنین روزی تیم های بایرن مونیخ و دورتموند یک فینال تمام آلمانی را در ورزشگاه ومبلی انگلیس برگزار کردند که در آن دیدار تیم بایرن موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل شاگردان یورگن کلوپ به برتری برسد و آن شب بود که یکی از باخت های پرتعداد کلوپ در فینال ها رقم خورد.

۲۴ ساعت تا فینال؛ روز شادی لیورپول و اندوه کلوپ!


حالا هواداران لیورپول که عده ای از پرشورترین آنها هم اکنون در پایتخت اوکراین به سر می برند، باید شب منتهی به فینال مهم و تقابل با رئال را با خاطرات شیرین قهرمانی در فینال سال 2005 و خاطره شکست سرمربی فعلی تیمشان در فینال سال 2013 سپری کنند تا روز موعود برسد و آخرین بازی فصل و مهم ترین بازی چند سال اخیر تیم خود را به نظاره بنشینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج