۷۲۲۴۷۲
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

مهندس استقلال و تک‌تیرانداز پرسپولیس

 منشا برای زدن ۴ گل، ۶۹ شوت زد. در حالی که علی علیپور با ۱۲ شوتِ بیشتر، ۱۵ گل بیشتر از منشا زده است.

وبسایت نود: با پایان لیگ هفدهم سایت متریکا «ترین»های فنی این لیگ را بررسی کرد. به عنوان مثال پرسپولیس با مالکیت ۶۰،۴درصدی بالاترین تملک توپ را در فصل گذشته داشت که بعد از آن، استقلال با ۵۹،۷ و سپاهان با ۵۶،۵ در رده‌های بعدی قرار گرفتند. از نظر بیشترین پاس، بالاترین پاس‌کلیدی و تعداد شوت‌های بازیکنان هم حضور سرخابی‌ها پررنگ است.

علی علیپور؛ دومین شوت‌زن لیگ

مهندس استقلال و تک‌تیرانداز پرسپولیس

آقای گل لیگ هفدهم برای زدن ۱۹ گل‌اش، ۸۱ شوت به سمت دروازه حریفان زد. حتما سوالی که پیش می‌آید این است که پس چه کسی بیشتر از علیپور شوت زد؟ عیسی آل‌کثیر با ۸ گل زده. مهاجم نفت برای این هشت گل، ۸۹ بار شانس‌اش را با شوت امتحان کرد. در رده‌ بعدی هم ساسان انصاری با ۷۷ شوت و فقط ۱۱ گل حضور دارد. نکته جالب توجه حضور گادوین منشا در جمع ۵ بازیکنی است که بیشترین شوت را زده‌اند. منشا که مقطع زیادی از فصل را نیمکت‌نشین بود، در دقایق حضورش در لیگ هفدهم، ۶۹ بار شوت زد. که فقط ۴ تا از این ۶۹ تلاش منشا به ثمر نشست و گل شد.

امید ابراهیمی؛ ۱۷۶۴ پاس

مهندس استقلال و تک‌تیرانداز پرسپولیس

بنا به آمار متریکا، فرمانده شماره شش استقلال، بیشتر از هر بازیکنی در لیگ هفدهم پاس داده است. با توجه به فلسفه شفر و علاقه منصوریان به فوتبالِ مالکانه، نقش امید ابراهیمی در مرکز زمین پررنگ‌تر از همه بود. امید برای نظم دادن به بازی استقلال، ۱۷۶۴ مرتبه پاس داد. بعد از امید، نوبت به هافبک دفاعی مورد علاقه کی‌روش می‌رسد. علی کریمی با ارسال ۱۲۶۳ پاس نقش زیادی در فوتبال تماشایی سپاهانِ کرانچار داشت. محمد ایرانپوریان با ۱۲۴۱، سرور جپاروف با ۱۱۶۶ پاس و محمد انصاری هم با ۱۱۶۳ پاس در جایگاه‌های بعدی حضور دارند. نکته جالب توجه این است که محمد انصاری بیشترین پاس را در پرسپولیس داده است.

مهدی ترابی؛ کلیدِ پاس‌ها

مهندس استقلال و تک‌تیرانداز پرسپولیس

شاه‌ماهی‌ نقل‌وانتقالات این فصل بیشترین پاس کلیدی را در لیگ هفدهم داد. مهدی ترابی ۴۵ مرتبه با پاس‌های کلیدی‌اش گره مدافعان حریف را باز کرد و برای تیم علی دایی موقعیت ساخت. بعد از ترابی، نوبت به وحید امیری می‌رسد که با ارسال ۳۹ پاس کلیدی عصای دست برانکو بود. سرور جپاروف و فرشاد محمدی‌مهر هم با پاس‌های طلایی‌شان، ۲۹ خلق موقعیت داشتند. کرار و محمدرضا حسینی هم ۲۷ مرتبه موفق به ارسال چنین پاس‌هایی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تعداد و کمیت پاس مهم نیست کیفیت پاس مهم است پاسهای امید ابراهیمی اکثرا دو متری و در زمین استقلال و رو به عقب بوده در صورتی که پاسهای جبارف و امیری و کریمی پاسهایی عالی و بلند بودند که جناح بازی و روش حمله را تغییر داده است...مربی باشگاهی

    • narges.rpj

      پووووووف
      کی گفته امید قمپز مهندسه !!!!

    • بدون نام

      بابا پرسپولیس کدوم خر است استقلال رو عشقه

      پاسخ ها

      • persepolis

        بابا استقلال خر چیه پرسپولیس سرورشه

    • بدون نام

      خاک بر سر تیمی که امید معلول مهندسشه

      پاسخ ها

      • persepolis

        اینو خوب اومدی

    • پورسنایی

      اونایی که تو کامنت هاشون از کلماتی ببخشید من مجبورم بگم مانند زارت. و...زورت. ...خففففففففه .. زیرشی ... و ووو استفاده می کنند واقعا در خانواده بزرگ نشدند خودشون میدونن کجا بزرگ شدن احتیاجی به گفتن. من. نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج