جاباما
۷۲۲۵۳۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

میرزاجانپور: نمی‌دانم چرا به فرانسه می‌بازیم!

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه نمی دانم چرا ما برابر فرانسه نمی توانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در لیگ ملت‌های جهان، ۳ بر یگ به فرانسه باخت؛ اما دریافت کننده تیم هنوز نمی داند چرا نمی توانیم برابر این حریف بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

مجتبی میرزاجانپور پس از شکست ۳ بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر فرانسه درمورد این مسابقه اظهار داشت: متاسفانه نمی دانم چرا ما برابر فرانسه نمی توانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم، اما امشب از آن فرصت هایی بود که می توانستیم حریف را شکست دهیم.

وی ادامه داد: به هر حال این بازی اول ما در لیگ ملت ها بود و شاید در برخی مواقع کمی ناهماهنگ ظاهر شدیم؛ ضمن اینکه فرانسه هم میزبان بود. شروع هر تورنمنت سخت ترین لحظه است. تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، اما متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: از حالا خودمان را برای بازی امروز آماده می کنیم و امیدوارم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و دست پر زمین را ترک کنیم. دو بازی دیگر در فرانسه داریم و باید برنده شویم. چاره ای جز پیروزی نداریم و نباید حرفی برای گفتن بگذاریم تا با روحیه خوب مسابقات را ادامه دهیم.

میرزاجانپور ادامه داد: فرانسه میزبان بود و قطعاً از شرایط بهترین استفاده را کرد. میزبانی برای هر تیمی می تواند بسیار موثر باشد؛ البته ما هم تماشاگران زیادی داشتیم و از آنها تشکر می کنم. تمام تلاش مان را کردیم، اما نشد که آنها را خوشحال کنیم. این شکست را باید فراموش کنیم و برای بازی فردا آماده شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه اینکه بازیکن نیستین

    • بدون نام

      واسه اینکه در حد و اندازه فرانسه و برزیل و آمریکا و... و... و...نیستین داداچ من!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج