۷۲۲۵۴
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

شركت داروسازی ايران داروك

راه حل مناسب برای درمان دل درد کودک

ناراحتی های گوارشی معمولا در نوزادان شایع است و این مسئله معمولا به این دلیل است که آنزیم های گوارشی در نوزادان تکامل نیافته، هرچند که گاهی این مشکلات می تواند به علت ابتلا به بیماری خاصی باشد.

ناراحتی های گوارشی معمولا در نوزادان شایع است و این مسئله معمولا به این دلیل است که آنزیم های گوارشی در نوزادان تکامل نیافته، هرچند که گاهی این مشکلات می تواند به علت ابتلا به بیماری خاصی باشد.تقريبا ۲۰ ٪ همه شيرخواران دچار كوليك مي شوند. كوليك يك اصطلاح كلي است که براي گريه هاي غير قابل كنترل در كودكي كه از ساير جهات سالم است بکار می رود. شيرخوار دچار كوليك بيش از سه ساعت در روز و براي بيش از سه روز در هفته گريه يا نق نق مي كند.

راه حل مناسب برای درمان دل درد کودک
این مشکل به این دلیل به وجود می آید که دستگاه گوارش نوزادان داراي مقادير بسيار كم آنزيم ها و شيره هاي گوارشي است كه مسئول هضم مواد غذايي هستند.

اختلال شایع دیگر در نوزادان برگشت اسید از معده یا همان رفلاکس درنوزادان است زیرا نوزادان از مایعات و غذاهای غیرجامد استفاده می کنند. متاسفانه تشخیص این بیماری در نوزادان مشکل است. از علائم رفلاکس اسید در نوزادان می توان به سرفه مداوم، اختلالات تنفسی، ترشح بیش از حد بزاق دهان، تحریک پذیری و گریه غیر معمول، درد سینه و تورم گلو اشاره کرد.
عارضه بازگشت اسید معده باعث به وجود آمدن ناراحتی های تنفسی نظیر سینه پهلو، تنگی و زخم دیواره مری و سوء تغذیه می شود.


راه حل مناسب برای درمان دل درد کودک

داروهای مختلفی جهت درمان این اختلالات وجود دارند اما در این میان فراورده های طبیعی نقش برجسته ای ایفا می کنند. به عنوان مثال شربت کاراوی میکسچر با فرمولاسیون منحصر به فرد ترکیبی از عصاره گیاهان نعناع، رازیانه و زیره سیاه است. این دارو ۱۰۰ درصد طبیعی و گیاهی است، مزید بر آن طعم مناسب با ذائقه نوزادان دارد.

راه حل مناسب برای درمان دل درد کودک

از جمله اثرات درمانی آن می توان به خواص ضد نفخ، ضد اسپاسم و درد ناشی از آن و تقویت معده در کودکان و نوزادان اشاره نمود. ترکیبات موجود در این فرآورده با کمک به عملکرد بهتر دستگاه گوارش، هضم غذا را تسهیل نموده و به رفع سوء هاضمه کمک می کنند. علاوه بر این, عصاره گیاه نعناع (منتول) سبب آزادسازی هوای محبوس در معده شده و از طرف دیگر با رفع گرفتگی عضلات جدار روده به تسکین دل درد و رفع دل پیچه کمک می کند.



تلفن: ۸۲۴۰۶ (۰۲۱)



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج