جاباما
۷۲۲۷۰۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

جدیدترین تغییر کنکور ۹۸ اعلام شد

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به تغییر نظام آموزشی، برای کنکور سال ۹۸ دو نوع و سری سئوال برای داوطلبان نظام قدیم پیش دانشگاهی و نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی می شود.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به تغییر نظام آموزشی، برای کنکور سال ۹۸ دو نوع و سری سئوال برای داوطلبان نظام قدیم پیش دانشگاهی و نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی می شود.

دکتر ابراهیم خدایی افزود: نظام آموزشی تحصیلی دانش آموزان تغییر کرده است و ما از سال ۹۸ با داوطلبانی که در نظام آموزشی جدید تحصیل کرده اند مواجه می شویم.

وی افزود: به همین منظور در کنکور ۹۸ دو نوع سئوال و دو سری سئوال طراحی می شود. یک سری سئوال از کتاب ها و دروس نظام قدیم پیش دانشگاهی خواهد بود و یک سری سئوال هم از کتاب ها و دروس نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی خواهد شد که هر دو گروه داوطلبان در آزمون به سئوالات پاسخ دهند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: منابع امتحانی، درصد دروس و تمامی مواردی که به سئوالات کنکور ۹۸ مربوط باشد در زمان مناسب به داوطلبان اطلاع رسانی می شود و داوطلبان در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد داوطلبان هر سال کنکور را پشت کنکوری ها تشکیل می دهند برای سال ۹۸ دو سری سئوال طراحی می شود.

خدایی خاطرنشان کرد: البته این موضوع برای سال ۹۹ ادامه نمی یابد و در سال ۹۹ همان سئوالات نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به ما که رسید تموم شد خدایی اومدیم و مجبور شدیم سال 99 رو هم بمونیم اونوقت چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج