جاباما
۷۲۲۷۳۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نام نهایی گوشی مفهومی بدون حاشیه ویوو اپکس

یک شایعه‌ی جدید ادعا می‌کند گوشی مفهومی ویوو اپکس قرار است با نام نهایی ویوو نکس (Vivo Nex) معرفی شود. این گوشی، دارای طراحی تمام صفحه واقعی فاقد ناچ است که تنها حاشیه‌های باریکی به دور نمایشگر آن پیچیده شده است.

وبسایت گجت نیوز: یک شایعه‌ی جدید ادعا می‌کند گوشی مفهومی ویوو اپکس قرار است با نام نهایی ویوو نکس (Vivo Nex) معرفی شود. این گوشی، دارای طراحی تمام صفحه واقعی فاقد ناچ است که تنها حاشیه‌های باریکی به دور نمایشگر آن پیچیده شده است.

اخیرا اطلاعاتی از گوشی ویوو نکس مشابه با ویوو اپکس منتشر شده است. به نظر می‌رسد ویوو Nex نام نهایی گوشی مفهومی کمپانی چینی ویوو است که آن را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی کرده بود.

نام نهایی گوشی مفهومی بدون حاشیه ویوو اپکس

ملاقات با ویوو نکس در ۲۲ خرداد

کمپانی ویوو 12 ژوئن (22 خرداد ماه) میزبان یک رویداد خبری بزرگ در شانگهای چین برای معرفی نسخه نهایی گوشی مفهومی ویوو اپکس است که آن را برای نخستین بار در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشته بود. این دیوایس هنوز معرفی نشده است، اما گوشی جدید ویوو فاقد ناچ و حاشیه‌های کناری صفحه نمایش است و یک اسکنر اثر انگشت را نیز می‌توان در زیر پنل نمایشگر آن یافت.

اما به تازگی یک دیوایس جدید با نام ویوو نکس رویت شده که از نظر ظاهری همراه یک پنل فاقد ناچ و عاری از هرگونه حاشیه اضافی، بسیار شبیه به ویوو اپکس است. درست همانند گوشی مفهومی Apex، تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از ویوو Nex نیز نشان می‌دهند که این گوشی به یک تراشه اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری Funtouch OS 4.0 مجهز خواهد بود.

نام نهایی گوشی مفهومی بدون حاشیه ویوو اپکس

این گوشی هوشمند می‌تواند بهترین گزینه برای کسی باشد که علاقه‌مند یک گوشی مدرن با حداقل حاشیه‌ی صفحه ممکن باشد که فاقد طراحی ناچ است. ما نمی‌توانیم تایید کنیم که اگر گوشی ویوو نکس محصول بعدی کمپانی چینی ویوو است، شایعات گذشته در مرود ویوو اپکس چه خواهد بود. آیا این دو محصول با یکدیگر کاملا متفاوت هستند، یا ویوو نکس نام نسخه‌ی نهایی گوشی مفهومی اپکس است؟

نام نهایی گوشی مفهومی بدون حاشیه ویوو اپکس

اگر این نسخه نهایی ویوو اپکس باشد، پس واضح است که ویوو نکس به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و یک ماژول دوربین کشویی در بالای خود مجهز خواهد بود. ما می‌توانیم 22 خرداد ماه، در مراسم رونمایی از این گوشی با اطلاعات بیشتری از جمله زمان عرضه و قیمت آن نیز آشنا شویم. لازم به ذکر است که خود شرکت ویوو شایعه‌ی مربوط به عرضه گوشی مفهومی اپکس با نام ویوو نکس را تایید نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج