جاباما
۷۲۲۷۸۲
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

صادرات دام ممنوع شد

معاون وزیر کشاورزی از اعمال ممنوعیت صادرات دام برای تنظیم بازار گوشت و جلوگیری از افزایش نوسانات در بازار محصولات پروتئینی خبر داد.

ایسنا نوشت: معاون وزیر کشاورزی از اعمال ممنوعیت صادرات دام برای تنظیم بازار گوشت و جلوگیری از افزایش نوسانات در بازار محصولات پروتئینی خبر داد.

طی سال‌های اخیر همواره صادرات دام زنده به جز در مقاطعی خاص، آزاد بوده و دام سبک از مرزهای غربی و دام سنگین از مرزهای شرقی کشور صادر می‌شد، چراکه پیش از این و در سال‌های نه چندان دور شاهد قاچاق دام زنده از همین مرزها بودیم.

اما طی ماه‌های اخیر با نوسانات قیمتی در بازار محصولات پروتئینی به ویژه گوشت قرمز مواجه بودیم و همین عامل سبب شد وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کند که برای تنظیم بازار گوشت قرمز باید صادرات دام زنده ممنوع می‌شود.

در همین راستا مرتضی رضایی - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام - نیز گفت: از هفته گذشته صادرات دام ممنوع شد تا بتوانیم بازار گوشت قرمز را کنترل و از نوسانات آن جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که با ممنوعیت صادرات دام، قاچاق و صادرات غیرقانونی آن رونق نگیرد و دامی از کشور خارج نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      هنوز زوده اقلا بزاریدگوشت کیلویی 100 هزار تومان بشه بهد ممنوع کنید نمیدانم عقل تو سر مسئولین نیست دام زنده صادر میکنند گوشت وارد این درد را به کی بگوییم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا انقدر عجیب بود که در اولین روزهایی که معمولا عشایر دام میفروشند ..همه دامها غیب شدن سالهای گذشته این معامله و خرید فروش چندین ماه بین ادما دست به دست میشد اما امسال انگار غارتبرو شد .چیزی پشکول کند نموده مخصوصا مناطقی که عشایر کوچ رو داشت سالهای قبل تا شهریور میشد گوشت بره خرید امثال افسانه شد .
        این بی قانونی و دلالبازی فقط به مردم اسیب میزنه

    • چنگول خان

      چرت

    • بدون نام

      بابا ما خودمان نداریم صادرات چیه .

    • بدون نام

      بیام برات . حرف تو دهن مردم میزارید.
      مردم دارند می‌میرند توی این گرونی .

    • بدون نام

      دامها رو صادر میکردند بعد گوشت استرالیایی وارد میکردند حتما از کشور چین وغیره هم وارد میکردند ما خبر نداریم تاسف بازم تاسف اصلا فکر تغذیه خوب مردم نیستند فقط پول رو میبینند

    • بدون نام

      وقتی تولیدات،جوابگوی نیازهای داخلی نیست صادرات معنی ندارد،صادرات موقعی انجام گیرد که مازاد بر نیاز کشور باشد،خدا کند با برنامه ریزی های مسئولین مربوطه کشوری ،روزی فرا رسد که اولین صادر کننده دام زنده در خاورمیانه و آسیا به سایر کشورهای جهان باشیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج