جاباما
۷۲۲۸۸۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

گرانی نرخ بلیت هواپیما تکذیب شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: شرکت‌های هواپیمایی بلیت‌ هیچ یک از مسیرهای هوایی خود را در ایام تعطیلات گران نکرده‌ است.

باشگاه خبرنگاران جوان: رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی‌ کشوربا بیان اینکه اخبار منتشر شده درباره افزایش نرخ بلیت‌ هواپیما صحت ندارد، اظهار کرد: هم اکنون ملاک‌ فروش بلیت‌ هواپیما نرخ‌هایی است که شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: هرگونه افزایش نرخ بلیت‌ هواپیما خارج از نرخ‌های شرکت‌های هواپیمایی تخلف است و سازمان هواپیمایی برخورد جدی با متخلفان‌ انجام خواهد داد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور‌ تصریح کرد: سازمان هواپیمایی نرخ‌ تکلیفی‌ برای شرکت‌های هواپیمایی ندارد، اما سازمان هواپیمایی بر نحوه توزیع بلیت‌ها نظارت عالیه دارد.

جعفرزاده‌ تأکید کرد: خریداران بلیت باید از شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی معتبر بلیت‌های خود را تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سازمان هواپیمایی اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی به این موضوع رسیدگی شود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: سازمان و شرکت‌های هواپیمایی برای ایام تعطیلات هفته آینده بلیت‌ هیچ یک از مسیرهای هوایی خود را گران نکرده است.

تغییری در نرخ بلیت‌ شرکت‌های هواپیمایی ایجاد نشده است

مقصود اسعدی سامانی‌ دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی‌ با بیان اینکه تمامی بلیت‌های هواپیما بر اساس نرخ‌های متعارف‌ به فروش می‌رسد، اظهار کرد: هیچ افزایش قیمتی‌ در نرخ بلیت‌ها وجود ندارد و اگر در برخی از مسیرها این گرانی مشاهده می‌شود ناشی از سوء استفاده آژانس‌های هوایی و ورود دلالان‌ به این حوزه است.

وی افزود: قیمت بلیت‌ هواپیما در مسیر تهران - مشهد مورخ ۱۳ ،۱۴ و ۱۵ خرداد ۲۵۰ هزار تومان، مسیر تهران - بوشهر ۲۲۰ هزار تومان و مسیر تهران - کیش قیمت بلیت ۳۲۰ هزار تومان تعیین شده که تمامی این نرخ‌ها برای این ایام مناسب است.

سامانی‌ تأکید کرد: هیچ تغییری در نرخ بلیت‌ هواپیماهای شرکت‌ها ایجاد نشده و ممکن است برخی افزایش قیمت‌ها به دلیل بیزنس‌کلاس‌ بودن هواپیما بوده باشد.

گزارش میدانی از آژانس‌های هواپیمایی نشان می‌دهد، قیمت بلیت‌ هواپیما در برخی از مسیرها ۱۵ تا ۲۰ درصد‌ افزایش یافته‌ است، البته به گفته یکی از مدیران این آژانس‌ها، تمامی بلیت‌ها را به صورت آنلاین‌ از شرکت‌های هواپیمایی‌ خریداری می‌شود و قیمت‌ها در برخی از مسیرها توسط آژانس‌ها تغییر می‌یابد.

گفتنی است، هم اکنون قیمت بلیت‌ مشهد برای هفته آینده ۶۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ايران

      بعد ميگن مرگ برفلان دزدي توي ايران ميشه مرگ مال فلاني ردگم مي كنند

    • بدون نام

      این شایعه ازطرف باصطلاح نماینده مجلسی بود که اگاهانه ! یا نااگاهانه بدون دلیل باعث خبرسازی دروغ شد. خدایی مجلس چه نماینده هایی .....دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم با ور کن.

    • بدون نام

      ترسیدن زود نرخ هارو اووردن پایین

    • بدون نام

      هر وقت چیزی تکذیب میشه بدونید درسته

    • بدون نام

      بخدا دولتمردان عزیز(ریز و درشت) از دروغ گفتن خسته نمیشن ؟؟؟؟
      خواستم بلیط مشهد بگیرم تا 200 تومان گرونتر شده

    • شهرکرد

      پرواز کویت ب اصفهان آخر آدز 390 هزار تومان بود ولی هفته پیش یک میلیون و صدو بیست هرار ت تومان بعد با کمال پرویی بگید افزایش قیمت نداشتیم ننگ بر شما دزدای سر گردنه

    • بدون نام

      میشه یه روز با هواپیما همه بتونن پرواز کنن؟

    • یلدا

      تکذیب چی؟ بلیط تفلیس تو یه هفته 700- 800 هزار تومن رفت روش... تکذیب چی؟؟؟

    • بدون نام

      به چه کسی گرانی را گزارش کنیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج