۷۲۲۹۲۱
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

بیانیه فریمن بعد از متهم شدن به آزار جنسی

مورگان فریمن که دو روز پیش (پنج‌شنبه) به آزار جنسی چندین زن متهم شده بود، در واکنش به اتهامات اخیر بیانیه مفصل‌تری منتشر کرده است.

آی ‌سینما به نقل از ورایتی: مورگان فریمن که دو روز پیش (پنج‌شنبه) به آزار جنسی چندین زن متهم شده بود، در واکنش به اتهامات اخیر بیانیه مفصل‌تری منتشر کرده است. فریمن گفته از این‌که گزارش‌های اخیر رسانه‌ها ۸۰ سال زندگی‌اش را در یک چشم بهم زدن در معرض ویرانی قرار داده‌اند احساس تباهی می‌کند.

بیانیه فریمن بعد از متهم شدن به آزار جنسی

بازیگر برنده اسکار در بخشی از بیانیه‌اش تاکید کرده واضح است همیشه درست رفتار نکرده و دقیقا به همین علت بلافاصله از همه کسانی که ناخواسته موجب ناراحتی‌شان شده عذرخواهی کرده است.

در بیانیه اخیر فریمن آمده است: همه قربانیان آزار و اذیت جنسی حق دارند که شنیده شوند. و ما وظیفه داریم آنها را بشنویم. اما درست نیست که پیشامدهای هولناک آزار جنسی را با تعریف و تمجید یا شوخی‌های نابجا یکی بشماریم.

اعتراف می‌کنم آدمی هستم که احساس نیاز می‌کنم باید کاری کنم زنان -و مردان- دور و برم راحت باشند و احساس کنند قدرشان دانسته می‌شود. به همین دلیل هم اغلب تلاش می‌کنم سر شوخی را باز کنم و از زن‌ها تعریف و تمجید کنم، آن‌هم به شیوه‌ای که تا به حال خیال می‌کردم مفرح و بامزه است.

واضح است که همیشه نتوانسته‌ام منظورم را درست بیان کنم. و به همین خاطر هم پنج‌شنبه عذرخواهی‌ام را اعلام کردم و همچنان از هر کس که به هر نحوی باعث دلخوری و ناراحتی‌اش شده‌ام -اگرچه ناخواسته- عذرخواهی می‌کنم.

فریمن بیانیه‌اش را با این جمله به پایان برده است: اما ضمنا دلم می‌خواهد صریح باشم: من محیط کار را ناامن نکردم. زنان را مورد اهانت و آزار جنسی قرار ندادم. هرگز به کسی پیشنهاد رابطه جنسی ندادم. هر گونه اظهارنظری در این مورد را قویا تکذیب می‌کنم.

خبرگزاری سی ان ان گزارش داده بود که هشت زن گفته‌اند بازیگر کهنه‌کار هالیوود با نظرات عمدتا جنسی و لمس ناخواسته، محیط کاری را برای‌شان ناامن کرده بود.

فریمن روز پنج‌شنبه عذرخواهی مختصری به این مضمون منتشر کرد: «هر کس که مرا می‌شناسد یا با من کار کرده می‌داند من کسی نیستم که بخواهم عامدانه یا آگاهانه کاری کنم کسی احساس معذب بودن کند. از هر کس که ناخواسته باعث شدم احساس ناراحتی و بی‌حرمتی کند عذر می‌خواهم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زن های هالیوود مسخره هستن.خودمون می دونیم چطور هستن و حالا اومدن یک بازیگر افسانه ای رو متهم میکنن.همانطور که میدانیم اونها به این نوع روابط عادت دارن.

    • حسن

      آی ناقلا
      فکرکردی نمی فهمند

    • بدون نام

      فریمن تکه ای

    • چهار شنبه

      کاش همه خطا کاران شهامت عذرخواهی داشتند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج