جاباما
۷۲۳۱۱۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

استقبال اصلاح طلبان از دعوت به افطاری رهبری

فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد برجام و رويكرد ايران تنها بخش حائز اهميت از مراسم افطاري چهارشنبه شب نبوده و تركيب مدعوين اين مراسم نيز بسيار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

روزنامه اعتماد: فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد برجام و رويكرد ايران تنها بخش حائز اهميت از مراسم افطاري چهارشنبه شب نبوده و تركيب مدعوين اين مراسم نيز بسيار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

حضور چهره‌هاي اصلاح طلبي همچون حجت‌الاسلام علي‌اكبر محتشمي‌پور، احمد مسجدجامعي، محمدجواد حق‌شناس، معصومه ابتكار، فاطمه حسيني، شهربانو اماني، محمود صادقي و حجت‌الاسلام احمد مازني، خديجه ربيعي، فاطمه ذوالقدر، طيبه سياووشي، فاطمه سعيدي، فريده اولادقباد، سكينه الماسي، سهيلا جلودارزاده، پروانه مافي، اشرف بروجردي، محمدعلي ابطحي و محسن هاشمي با توجه تصويربرداران و فعالان رسانه‌اي همراه بود، اتفاقي كه گامي در راستاي ايجاد وحدت و انسجام در كشور تلقي شد. به عنوان مثال مجيد انصاري دبير اجرايي مجمع روحانيون مبارز كه در مراسم چهارشنبه نيز حضور داشت، حضور اصلاح‌طلباني كه در سال‌ها قبل كمتر دعوت شده بودند را به فال نيك گرفته و مي‌گويد: «آرزوي من اين است كه همه نيروهاي وفادار به انقلاب و نظام از جريانات مختلف سياسي به خصوص بزرگان جريان بزرگ و فراگير اصلاح طلب در عرصه‌هاي مختلف نظام و كشور نقش آفرين باشند و حضور داشته باشند و چه جايي مناسب‌تر از خيمه برافراشته رهبري و ولايت. »

وي ضمن تاكيد بر اينكه «جايگاه رهبري، جايگاهي گسترده به وسعت همه ايران و همه ايرانيان است و بايد باشد»، گفت: «حضور چهره‌هاي مختلف سياسي درون كشور از جمله چهره‌هاي جريان اصلاح طلب به خصوص بزرگان اين جريان در اينگونه مجالس نماد همبستگي و اتحاد ملي حول محور رهبري است.»انصاري همچنين ابراز اميدواري كرد كه «زمينه‌اي فراهم شود تا در اينگونه مراسم و برنامه‌ها مردم چهره‌هاي محبوب و مورد علاقه خود را بيشتر ببينند». محمدعلي ابطحي، معاون سابق رييس دولت اصلاحات كه بعد از سال‌ها به مراسم افطاري رهبري دعوت شده بود، نيز از اين بابت ابراز خرسندي كرد و در صفحه اينستاگرام خود نوشت: «بعد از سال‌هاي طولاني من و جمع ديگري از دوستان به مراسم افطاري رهبري دعوت شديم و رفتيم. من هميشه معتقد بوده‌ام اختلافات جدي جريانات سياسي، در زير سقف نظام و رهبري بايد حل وفصل شود. تقريبا نظر اكثر فعالان سياسي اصلاح‌طلب غيربدلي هم همين است. مرز اصلاح‌طلبي و براندازي در همين نقطه قرار دارد.

حل مشكلات كشور در داخل وقتي عملي است كه حرمت و جايگاه كليت نظام محترم بماند. به همين دليل از دعوت افطاري رهبري حس خوبي داشتم.»وي در همين پست اينستاگرامي افزود: «در همه نوشته هايم چه قبل از سال ٨٨ و چه پس از آن بر اين باور بوده‌ام كه استقلال و سربلندي كشور و تحقق آرمان‌هاي اصلاح‌طلبانه با نقد بي‌رحمانه بخش‌هاي مختلف قدرت و حفظ حرمت و جايگاه رهبري امكان‌پذير است. با اين حساب نه تنها اين دعوت را دوست داشتم، بلكه اميدوارم دايره دعوت‌ها وسيع‌تر از اين باشد كه از بزرگاني كه دعوت نمي‌شوند هم دعوت شود وبيت رهبري محل حضور همه علاقه‌مندان به انقلاب و نظام باشد. »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا ها از این دیدار تو دلشون قند آل میکنن

    • بدون نام

      دیگه دیره خیلی دیره

    • ویگن

      اینها اندکی از کل مردم ایران هستند. که سالیان سال در قدرت هستند و هر از گاهی جا عوض میکنند زیاد تفاوتی ندارند

    • علی

      ان شالله که عزیزان قدردان باشند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج