جاباما
۷۲۳۲۳۳
۱۸ نظر
۵۰۰۵
۱۸ نظر
۵۰۰۵
پ

بهانه جدید تیام برای نیامدن به ایران!

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مامه تیام بهانه جدیدی آورده و گفته که از کشورهای عربی و ترکیه‌ای پیشنهاد دارد و خانواده‌اش راضی نیست که به ایران برگردد.

خبرگزاری تسنیم: پندار توفیقی درباره آخرین وضعیت مامه تیام مهاجم سنگالی استقلال گفت: همیشه فصل نقل و انتقالات که می‌رسد، این داستان‌ها را داریم و فشار هواداران در صفحات مجازی باعث می‌شود باشگاه طبق این فشارها بازیکنی بگیرد که خیلی کاربردی نداشته باشد. وقتی تیام را گرفتیم، دو هفته کار کرده بودیم تا به ایران بیاید. برخی دلال‌ها کاری می‌کردند که این بازیکن به ایران سغر نکند.

وی افزود: همزمان قبل از اینکه تیام به ایران بیاید، کارش با یک تیم قطری تمام شده بود و برای او دو سال ویزای کار گرفته بودند، اما این مهاجم سنگالی را راضی کردیم به ایران بیاید. شبانه به CIP فرودگاه امام خمینی (ره) رفتیم و تا ساعت سه و نیم صبح بحث‌های قراردادی ما طول کشید. او دو شرط محکم برای بستن قرارداد گذاشته بود که یکی از آنها بستن قرارداد به مدت نیم فصل بود. او گفت می‌خواهد چند بازی انجام دهد و جدا شود. بحث تیام راه انداختن مارکتینگ بود. ما هم تحت فشار بودیم تا بازیکن بگیریم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: به تیام گفتیم به جای نیم فصل، سه نیم فصل قرارداد ببند تا اگر خواستی از استقلال جدا شوی، چیزی به باشگاه بدهی، نه اینکه نیم فصل بازی کنی و جدا شوی. به همین دلیل، ۲۰۰ هزار دلار برای فسخ قرارداد او در قراردادش گذاشتیم. کسانی که کار قراردادها را انجام داده‌اند، می‌دانند بازیکنی مثل تیام نمی‌آید ۶۰۰ هزار دلار قرارداد ببندد و سه میلیون دلار برای فسخ خود در قراردادش بگذارد. دوستانی که برخی حرف‌ها را مطرح می‌کنند، نمی‌دانند شرایط چطور است. ۲۰۰ هزار دلار برای فسخ قرارداد، تقریبا کار خوبی محسوب می‌شود.

توفیقی خاطرنشان کرد: تیام به استقلال آمد و ۶ بازی هم مصدوم شد. او قبل از آمدن به ایران، به دلیل مصدومیت‌ تیم نداشت. پس از پایان فصل، به ما گفت که می‌خواهد به کویت برود تا برای خانواده‌اش ویزای مکه بگیرد. سپس پیشنهاد الکویت پیش آمد و اینکه چقدر این پیشنهاد جدی و واقعی است، مستندی برای آن ندیدیم. برای اینکه موضوع را جمع کنیم، با هماهنگی تیام به کویت رفتیم. فایل صوتی گفت‌وگوهای من با تیام و پیام‌هایی که داده‌ایم، موجود است و ما به زبان انگلیسی صحبت می‌کردیم. با اینکه رابطه خوبی داریم، اما سیستم فرهنگی تیام با ما متفاوت است.

«تیام یک نفر را به عنوان مدیربرنامه‌هایش معرفی کرد.» وی با بیان این جمله تصریح کرد: به تیام گفتیم از کویت خارج شود، چون دولت کویت به سختی ویزا می‌دهد. ما برای تیام و مدیربرنامه‌هایش بلیت پرواز و هتل در استانبول گرفتیم. با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه راهی استانبول شدیم و ساعت ۶ به این شهر رسیدیم. وقتی ساعت ۷ به هتل رسیدیم، مدیربرنامه‌های تیام گفت که او نیامده و بهانه گیر کردن پاسپورتش برای سفر به مکه را مطرح کرد. به صورت تصویری تیام را گرفتیم و او هم بهانه پاسپورت برای سفر به مکه را آورد. تیام گفت که با مدیربرنامه‌هایش توافق کنیم و او نتیجه را به من اطلاع می‌دهد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال که با رادیو ایران صحبت می‌کرد، گفت: آن چیزی که فراتر از فوتبال ایران بود، برای حفظ تیام پیشنهاد دادیم. حامیان مالی پای کار آمده بودند و قرار شد تیام ۲۴ ساعته پاسخ دهد. روز گذشته یک ساعت تلفنی با تیام صحبت کردم و گفت مشکل من، پول نیست. تیام بهانه جدید آورد و گرفتارهایی دیگر مثل مشکل خانواده و دعوت به تیم ملی سنگال را مطرح کرد. به تیام گفتم که اگر قرار به رفتن به تیم ملی باشد، از استقلال است که می‌توانی به تیم ملی بروی. سرمربی سنگال در استقلال می‌تواند تو را ببیند، اما تیام گفت که پیشنهاداتی از تیم‌های عربی و ترکیه‌ای دارد و خانواده‌اش راضی نیست که به ایران برگردد. به او گفتم چیزی که از دست‌مان برمی‌آید انجام داده و کل امکانات را برای او برآورده کردیم. به تیام گفتم رفتار هواداران و امنیت در ایران را دیده‌ای. با همه این شرایط، باز هم پیگیر هستیم و منتظر پاسخ تیام.

توفیقی در واکنش به جذب الهیار صیادمنش و امید سینگ گفت: لیست شفر را تقریبا نهایی کرده و اگر قراردادی کامل شد، اعلام خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد ابی دل اهوازی

      سلام
      در اینکه تیام بازکن خو و تاثیر گذاری هست شکی نیست و من که متعصب سرسخت استقلالم با این منت گذاشتن و ناز کردن بازیکن برای تیمی مثل استقلال شدیدا مخالفم ایشون اومدن دمشون گرم بهترین بازی رو کرد و گل زد و پولش رو گرفت پس خواهشن دیگه انقدر شخصیت استقلال رو نیارید پایین تازه چه دلش هم بخواد تویه استقلال بمونه که به وقتش میفهمه خیلی جاها باید پیشرفت رو به پول ترجیح داد ...
      مدیران عزیز از شماهم ممنونم شما بفرمایید وقتتون رو برای جذب مهاجم دیگه بزارید تا تیام ... یاحق

    • بدون نام

      خیلی دنبال تیام نیفتید این اقا دیگه ایران نمیاد کاش گذاشته بودن بدون تیم بمونه تو هیچ جای دنیا ندیده بودیم مدیرعامل بره با بازیکن مذاکره کنه اونم قالش بذاره بذار بره گم بشه

    • ف.ازادبخت

      خدا برای ایجنت ها ودلال ها نسازد پول وپشت پا زدن به اصل خودشان را میشناسند!

    • کاردوک

      مامان بابا میام هم تو زرد از آب در اومد
      البته خاصیت کیسه اینه ،هر کی یه مدت در معرض تشعشعات کیسه قرار بگیره مثل کیسه ها میشه. شوفرو ببینید کاملا تبدیل به یه شومن کامل شده مثل شیشعلی که وقتی اومد تو کیسه ادا و اطوار پیدا کرد. مامان بابا هم خلق و خوی کیسه ای پیدا کرده .

    • بدون نام

      "چیزی فرای مبلغ قردادها " از کیسه خلیفه می بخشه

    • بدون نام

      خیلی عذر می خوام یه سوالی داشتم معاون ورزشی باشگاه ورزشی استقلال چه معنی داره؟ مگه انتظار داشتیم در یک باشگاه ورزشی معاونت دارو و درمان وجود داشته باشه؟

    • بدون نام

      به درک بزار بره تالاسمی تمام گل هاش شانسی بود یه دریبل هم نمی تونست بزه.آینده نشان خواهد داد

    • بدون نام

      این قدر منت کشی هم خوب نیست ،اگه هم بیاد دیگه دلش با تیم نیست

    • بدون نام

      بزارید بر گمشه

      پاسخ ها

      • محمد

        مسئولین کیسه مرتب میگفتن تیام به استقلال تعصب داره و این تیمو ترک نمیکنه.خخخخخخ بس کنین بابا این اراجیفو. وقتی بازیکن وطنی بخاطر چند میلیون تیمشو عوض میکنه دیگه چه انتظاری از بازیکن خارجی هستش؟ تعصب کیلویی چند؟

    • omid

      من پرسپولیسی دواتیشه ام ولی به استقلالیا نصیحت میکنم اینقد پی تیام رو نگیرین،همیشه این مربی هست که از یکی بازکن میسازه،اگه دقت کرده باشین همیشه تیم قهرمان بهترین بازیکنا از اون تیم هستن،چون این سرمربی تونسته بازیکن رو تربیت کنه و ازش بازی بگیره،تیام هم اگه بره تیم خوبی که سرمربی درستی داشته باشه موفق میشه ولی اگه سرمربی درستی نداشته باشه پس رفت میکنه،مطمئنم شفر هم ی بازیکن دیگه رو میاره و اونو مث تیام میکنه،نمومش همین برانکو،وقتی طارمی رفت علیپور رو اقای گل کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست پشت پرده زیادماهمه میدنیم وقتی یه بازیکن پیشنهاد2ملیون دلاری ازتیم های عربی داره نمیادنمیادبرای تیم های ایرانی واسه 200هزاریا400هزاردلارقراردادببنده اینا دروغ محضه همه میدونن همین جباروف قراردادش کمتراز6ملیاردنیس تیام بخوادنگهداره زیر8 9ملیاردنمیادشماهم میدونیداینادرحدحرفن چراکلاه سرخودتون میذاریدتبلیغاته وگرنه این پولا کجامیرن مدیراهمه الحمدلله ...

    • بدون نام

      بذارین بره گم شه آفریقایی بو گندو

    • بدون نام

      لطفا لنگیها مثل گاو سرشون را نندازن بیان تو بحثهای خصوصی بهتره برن مشکلشون را با بازیکنای بیغیرت خودشون حل کنن که تو شرایطی که تیم نمیتونه بازیکن بگیره روزی یه ساز نزنن

    • بدون نام

      دست گربه به گوشت نمیرسه کیسه میگه بزار بره تا دیروز داشتین گریه میکزدن خخخخخ کیسه مش حقیر منت کش ممه تیام کجای تو پسر همه رو گذاشتی سرکار

    • بدون نام

      چقد آخه شما بدبختین که به هرطریقی میخوای بازیکن رو قانع کنی که بمونه ،،،واقعا متاسفیم براتون

    • آبی آسمونی

      لنگی ها آمدن حرف مفت میزنن.

    • ليلا

      از كي تا حالا اين كاكاسياه هم واسه ما خانواده دار شد؟؟؟
      خانوادم راضي نيستن بيام ايران هري همين ايران آدمت كرد بزار بره تو تيم هاي عرب هاي ملخ خور يه پاس گل بهش نتونن بدن اونوقت مثل سگ مي اندازنش بيرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج