جاباما
۷۲۳۳۳۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

قانونی شدن شروط رهبری برای مذاکره با اروپا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خط قرمز مذاکره کنندگان برای مذاکره با اروپا شروطی است که مقام معظم رهبری تعیین کردند که در مجلس تبدیل به قانون خواهد شد.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خط قرمز مذاکره کنندگان برای مذاکره با اروپا شروطی است که مقام معظم رهبری تعیین کردند که در مجلس تبدیل به قانون خواهد شد.

ابوالفضل حسن بیگی در خصوص فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تعیین شروطی برای مذاکره با اروپا گفت:مقام معظم رهبری با توجه به نگرانی های ملت، فرمایشاتی داشتند که رهنمونی برای نمایندگان مجلس شد تا بتوانند در قبال وظایف خود اقداماتی را انجام دهند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری ۱۲ فراز داشت که باید هر کدام تبدیل به قانون شود تا دست دولت برای مذاکره با اروپا باز شود و برای اقدامات موثر دولت راهگشا باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبری جامع، فصل الخطاب و پیامبر گونه بود اظهار داشت: در مرحله اول هفته آینده کمیسیون امنیت ملی شروط رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکره با اروپا را بررسی کرده و تبدیل به قانون خواهیم کرد تا دست دشمن را ببندیم و دست دولت و مذاکره کنندگان را باز کنیم.

حسن بیگی با بیان اینکه شروط مقام معظم رهبری خط قرمز مذاکرات است، گفت: خط قرمز مذاکره کنندگان برای مذاکره با اروپا شروطی است که مقام معظم رهبری تعیین کردند که در مجلس تبدیل به قانون خواهد شد تا کسی نتواند به صورت شفاف از این خطوط عبور کند.

وی تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری در همه زمینه ها خط قرمز و فصل الخطاب است و عبور از آن خلاف شرع و قانون است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • alireza

      اصولگرایان عزیز ببینید شما ها دارید شرط میذارید و قانونی میکنید روحانی اصلا بدبخت حرفی نزده . انشاله اوووون چنان رونق اقتصادی بوجود میاد که دیگه اصلا به یارانه نیازی نداشته باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج