۷۲۳۸۴۸
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

قیمت جدید شیر به زودی تعیین می‌شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی از پیشنهاد نرخ خرید تضمینی جدید برای شیرخام از دامداران خبر داد و گفت: به زودی نرخ جدید در ستاد تنظیم بازار به تصویب رسیده و ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر جهاد کشاورزی از پیشنهاد نرخ خرید تضمینی جدید برای شیرخام از دامداران خبر داد و گفت: به زودی نرخ جدید در ستاد تنظیم بازار به تصویب رسیده و ابلاغ می‌شود.

شیرخام براساس قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و قانون تضمین محصولات کشاورزی به صورت تضمینی خریداری می‌شود که براین اساس دولت هرساله قیمت تمام شده و سود منطقی دامداران را در تولید هر کیلوگرم از این محصول محاسبه و اعلام می‌کند تا مبنایی برای خرید این محصول پروتئینی از سوی کارخانه‌های لبنی باشد.

مرتضی رضایی - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام - در این باره به ایسنا، گفت: نرخ خرید تضمینی شیرخام که پیش از این ۱۴۴۰ تومان بود مجددا مورد محاسبه قرار گرفت و نرخ پیشنهادی جدید را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و ستاد تنظیم بازار ارسال کردیم تا با محاسبه دوباره قیمت تمام شده بتوانیم نرخ جدید آن را به تصویب برسانیم.

وی افزود: طی سال‌های گذشته و پس از آنکه نرخ خرید تضمینی شیرخام در سال گذشته به ۱۴۴۰ تومان افزایش یافته بود، هیچ نرخ جدیدی برای این محصول تصویب نشد، در حالی که هزینه تمام شده برای تولید هر کیلوگرم شیرخام برای دامداران افزایش یافته و آنها با این وضعیت متضرر می‌شوند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام افزود: گرچه کارخانه‌های لبنی معتقدند که قیمت تمام شده برای تولید لبنیات نیز بالاتر رفته و برای آنها از نظر اقتصادی به صرفه نیست که قیمت شیرخام را افزایش دهند، اما امیدواریم با تصویب و ابلاغ نرخ جدید خرید تضمینی شیرخام از دامداران بتوانیم از آنها حمایت کنیم و قطعا تدبیر در این زمینه برای متضرر نشدن صنایع لبنی نیز اندیشیده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیری

      چرا اذیت میکنید اگه شیرخوردنی مگه نگفتن نباید بالا بره متاسفم برای شما

    • بدون نام

      ازطریق گوشی نه جستجو میکنه نه میره توش مینویسه برترینها میگوید بقیه حرفهاش انگلیسیto beter

    • بدون نام

      اغا زودتر گرونش کنین که کار داریم

      پاسخ ها

      • ای خدا

        متاسفم برای خودمان و نمایندگان مردم در مجلس که هیچ بفکر مردم نیستند و چشم خود را به روی همه چیز میبندند ننگ بر شما نمایندگان مجلس

    • ای خدا

      چرا باید گران شود آقایان دامداران هر کدام چند ین میلیارد تومان وام بدون بهره از حق اين ملت گرفته اند که شیر را به قیمت دولتی به کارخانه ها بفروشند چرا دولت باید به این آدم ها باج بدهد يک نفر آدم عادی توی اين مملکت اگه ده میلیون وام بگیرد با بیست میلیون پس بدهد و دامداران میلیارد میلیارد وام از بیت المال گرفته اند بدون بهره ديگه خدا خوش نمياد که شیر را هم گران بفروشند این کار خیانت به ملت ایران هست!!!

    • ای خدا

      بی خود چرا بايد گران بشود مردم باید جلو گرانی را بگیرند خرید نکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج