جاباما
۷۲۴۰۲۸
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش سیدجلال؛ از تیم ملی حمایت کنید

خط خوردن سید جلال حسینی اتفاق غیرمنتظره‌ای بود که خیلی‌ها را غافلگیر کرد.

آی اسپورت: خط خوردن سید جلال حسینی اتفاق غیرمنتظره‌ای بود که خیلی‌ها را غافلگیر کرد. حسینی به عنوان چهارمین بازیکن تاریخ تیم ملی که بیشترین بازی ملی را در کارنامه دارد بعد از خط خوردن از تیم ملی به رغم تلاش وافر رسانه‌ها، یک خط هم مصاحبه نکرد و تنها سه واکنش خاص داشت. لایک کردن پست‌های انتقادی علی کریمی و مهرداد میناوند که درباره خط خوردن حسینی از کی‌روش به تندی انتقاد کرده بودند و نهایتا انتشار پستی در اینستاگرام بعد از چند روز که اختصاص داشت به اشتراک گذاشتن عکسی که نام "الله" روی آن نقش بسته. سید جلال حسینی همچون وریا غفوری و سید حسین حسینی که خط خوردن آنها نیز نقدهایی را به همراه داشت در لیست انتظار است اما اقدام او مبنی بر لایک کردن پست‌های انتقادی میناوند و کریمی علیه کی‌روش مفهوم بسیاری دارد. حالا کی‌روش هم با دادن پیراهن شماره چهار تیم ملی به سامان قدوس در تمرینات اخیر خواسته نشان دهد که شاید وریا اندک شانسی برای بازگشت داشته باشد اما جلال حسینی خیر.

در این میان امروز مطلع شدیم اسماعیل بیگی مدیر کانون هواداران باشگاه و سرلیدر پرسپولیس که مدیر گروه مشوقین تیم ملی در ترکیه و روسیه نیز هست به اتفاق تعدادی از لیدرهای سرخابی، تراکتور و.... قرار است در بازی ایران و ترکیه و بازی‌های جام جهانی سازماندهی و هدایت تماشاگران ایرانی را بعهده داشته باشند قبل از سفر به ترکیه با جلال حسینی تماس گرفته و از کاپیتان سرخ‌ها برای این کار رخصت گرفته. جلال حسینی هم برای او و همه حامیان تیم ملی آرزوی موفقیت کرده و بنابر اخبار دریافتی خبرنگار مدال گفته: «در حمایت از تیم ملی و بچه‌ها سنگ تمام بگذارید. آرزوی من سربلندی فوتبال ایران و مردم و شادی آنهاست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به مرام و بزرگیت سید

    • یاران 57

      سید جان کاش کمی صفت پهلوانی داشتی، فکر میکنی درست بود لایک مطلب افراد خود بزرگ بین؟ والان هم یک عده برای ناسزاگویی به سرمربی تیم ملی ایران از شما رخصت میگیرن، خودت ممکن مربیگری بعدا ادامه بدی، بدان بازیکنی تعویض کنی نمیتونی، سید جان بازی ترا دادن،که دنیا واخرت، آینده فوتبالی تباه کردی،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داش ساقيت کی بود بمام معرفی کن چی میگی اصلا با خودت چند چندی

      • ناصر نیک منش

        یکبار خودت نوشته ات را بخوان و کمی بخند تا دق نکنی ،،خدایا شفای عاجز برایش عنایت بفرما

    • بدون نام

      قربون معرفتت سید. ولی امشب نبودنت تو تیم خیلی تو ذوق میخوره...

    • بدون نام

      تیم ملی با نبود سید جلال ناقصه ،

    • بدون نام

      حیف چنین بازیکن بزرگی که نیست تاریخ آسیا همچین مدافع ای نداشت

    • javad persian

      عزیزان لنگی سید جلال بازیکن خوبی بود و الان هم در حد لنگ و بازیکنان لنگ بازیکن خوبی هست و از سرشون هم زیادی هست ولی دیگه کم کم باید فکر نوه هاش باشه تا جلوی رونالدو بازی کنه یه خربین اویزون شمارو سوراخ سوراخ کرد 7 بار یک تنه دروازه لنگ رو وا کرد سوتی های تاریخی سید جلال هم که همه جا دست به دست میشه.
      دیگه لایک کردن مطالب مهره های سوخته لنگی مثل علی کریمی و میناوند هم نشون داده کیروش چرا جلال رو خط زده اونجا تیم ملی هست نه جای جاسوس بازی و یار جمع کردن.
      خدا حافظ بابا بزرگ لنگی تا دربی

    • پورسنابی

      اخه دوپینگی وتیم ملی اگه کرده که غلط کرده اگه اهل دوپینگ نبوده سن پدر بزرگ میناوند را داره بعدشم کیروش کجا جلال کجا فرق تفکرات این دو مثل ت فکرات کل مردم با میناوند است الان به مردم بگید میناوند میگن دوزار سید هم پیر شده هم ت فکراتش به مستر عالیجناب کیروش نمیخوره فهمیدید ..بله بله بله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرشک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج