۷۲۴۱۵۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

یادگار امام: پیروزی فوتسال بانوان، با ارزش‌ترین اتفاق سال‌های اخیر بود

سیّدحسن خمینی با بیان اینکه ورزش کشور سال خوبی را در زمینه‌های بسیار مختلف پشت سر گذاشت، گفت: اگر از من بپرسید که مهم ترین و با ارزش ترین اتفاق ورزشی این سال‌های اخیر چه بود به نظرم پیروزی بانوان فوتسالیست ما در آسیا بود.

خبرگزاری فارس: حجّت الاسلام سیّد حسن خمینی عصر امروز(دوشنبه ۷ خرداد) در دیدار جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور در حسینیه جماران، با بیان اینکه ورزش کشور سال خوبی را در زمینه های بسیار مختلف پشت سر گذاشت، اظهار کرد: اگر از من بپرسید که مهم ترین و با ارزش ترین اتفاق ورزشی سال‌های اخیر چه بود به نظرم پیروزی بانوان فوتسالیست ما در آسیا بود.

وی با اشاره به اینکه این کار که برای دومین بار اتفاق افتاد از جهات مختلفی دارای ارزش است، افزود: اول اینکه اساساً ورزش بانوان در جامعه ما علی رغم اینکه واجب تر است، مظلوم تر و عقب تر از ورزش مردان است.

یادگار امام گفت: این پیروزی که می‌تواند سر آغاز پیروزی در بقیه رشته‌ها باشد، زمینه نشاط خانم‌ها برای حضور در عرصه ای است که مانع‌هایی از جهت دینی برای آن بود و الحمدالله با تدبیر و پوشش صحیحی که اعمال شد این مانع هم برداشته شد.

وی ادامه داد: اینکه خواهران جوان من توانستند فاصله بزرگی با سطوح بالا را در مدت بسیار کوتاهی طی کنند و کشورهایی که این زمینه از ما سابقه و حضور بیشتری داشتند را شکست دهند، اتفاق بسیار بزرگی است که به نظر من می‌تواند سرآغاز یک نگاه بسیار خوب در زمینه ورزش بانوان در کشور باشد.

سید حسن خمینی با بیان اینکه امروز آینده خوبی را برای این ورزش متصوریم، تصریح کرد: ژاپن تیم کمی نبود که ورزشکاران خانم ما توانستند آن را شکست دهند و امیدواریم در افق جهانی هم شاهد این پیروزی ها باشیم.

به جهش خارق العاده والیبال کشور اشاره کرد و افزود: این پیروزی نشاط زیادی را به جوانان عطا کرد؛ همچنین صعود بی دردسر تیم فوتبال به جام جهانی نیز نشانه خوبی است و اینکه دو بار متوالی این تیم به جهانی جهانی رفت، واقعیت توانمندی فوتبال ما را به اثبات رساند که نشاط و امیدی را به جامعه تزریق کرد؛ همچنین صعود دو تیم پرطرفدار به یک چهارم نهایی آسیا موجب نشاط جامعه شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به موفقیت در رشته های مختلف و بیان اینکه جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری به نشاط و امید نیاز دارد، گفت: امروز هیچ چیز مانند قهرمانی در ورزش امید و نشاط را به جامعه عطا نمی کند و اگر واقعا بخواهیم از گردنه های سخت عبور کنیم یکی از مهم ترین نقاط اتکا ما سرمایه گذاری در بخش ورزش؛ و امید بخشی و نشاط آفرینی این بخش است.

وی در پایان به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: ایشان می فرمایند، «ان لبدنک علیک حقا؛ برای بدن تو، حقی است که باید آن را ادا کنی» و این حق را باید با ورزش ادا کرد.

در پایان پیراهن تیم ملی فوتبال مردان و مدال قهرمانی تیم فوتسال بانوان به حجّت‌الاسلام خمینی اهدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج