جاباما
۷۲۴۳۵۳
۱۸۶ نظر
۵۰۰۶
۱۸۶ نظر
۵۰۰۶
پ

نوبخت: حاضریم جان دهیم تا مردم اذیت نشوند

سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با اصحاب رسانه درباره طرح سوال از رئیس جمهور، رفع مشکلات مردم، فیلترینگ تلگرام، افزایش حقوق کارمندان دولت و.... توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با اصحاب رسانه درباره طرح سوال از رئیس جمهور، رفع مشکلات مردم، فیلترینگ تلگرام، افزایش حقوق کارمندان دولت و.... توضیحاتی ارائه کرد.

نوبخت اظهار داشت: همه واردات کشور از طریق ثبت سفارش انجام می‌شود و بانک مرکزی هم باتوجه به این ثبت ارز تخصیص می‌دهد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های دریافتی تا تاریخ ۶ خرداد ۱۹ میلیارد و ۷۲۴ میلیون دار برای ۱۸۲ هزار و ۲۱۶ قلم کالا ثبت سفارش شده است.

سخنگوی دولت گفت: از ۲۲ فروردین به بعد ۸ میلیارد و ۲۵۴ میلیون دلار برای ۷هزار و ۹۰۰ قلم ثبت سفارش شده است.

وی در خصوص خرید گندم اظهار داشت: تا تاریخ ۶ خرداد یک میلیون و ۶۳۰ هزار تن گندم به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان خریداری شد.

نوبخت تاکید کرد: صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده تا سال ۱۴۰۱ به تولید ناخالص ملی اضافه می‌شود و ۸ میلیاردتومان کسری بودجه داشته باشد.

وی تاکید کرد : امسال کسری بودجه نخواهیم داشت .

سخنگوی دولت با بیان اینکه ما باید با همه توان از مردم خود صیانت کنیم، گفت: عدد بزرگ دیگری در پرداخت‌ها داریم، ما باید چیزی حدود ۷ هزار میلیارد تومان به عنوان پاداش بازنشستگان دولت پرداخت کنیم.

وی با اشاره به افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: ان‌شاالله این پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت و آن دوماه عقب‌مانده هم پرداخت خواهدشد.

سخنگوی دولت ادامه داد: آن چه گفته می‌شود مغایرت با واقعیت‌های جامعه ندارد که بگوییم مردم در ناز و نعمت هستند، می‌دانید دشمنان ما تلاش خود را کردند تا این چشمه خشک شود. نباید بگذاریم به مردم سخت بگذرد، اینکه پول داشته باشی و مملکت را اداره کنی، هنر نیست!

نوبخت گفت: از مردم می‌خواهیم ما را کمک کنند، این که دولت را در فشار قرار دهیم کاری پیش نمی‌رود، رئیس‌جمهور در هیات دولت بارها گفته‌اند که اگر مطالباتی وجود دارد تا قبل از اینکه اعتراضاتی صورت بگیرد، رسیدگی کنید .

وی در خصوص تخریب دولت از سوی رسانه‌ها با وجود اینکه مقام معظم تاکید کردند همه باید به دولت کمک کنند، گفت: مذاکرات ما با ۶ کشور بزرگ صورت گرفت که دنیا را مجاب کنیم که فعالیت‌های هسته‌ای آن نظامی نیست و آژانس هم یازده بار اعلام کرده فعالیت‌های مردم ایران صلح‌آمیز است.

سخنگوی دولت ادامه داد: بدخواهی آمریکا برکسی پوشیده نیست، ما آدم‌های ساده‌لوح نبودیم که هرچه آن‌ها بگویند، قبول کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه قبلی آمریکا هم اعلام کرد تیم مذاکره‌کننده ایران باهوش هستند و حتی ترامپ می‌گوید وقتی وزیر امور خارجه خود را با ظریف مقایسه می‌کند کم می‌آورد ، مردان مذاکره‌کننده ما سرداران ما هستند و حق نداریم که آن‌ها تحقیر کنیم.

نوبخت بیان کرد: همه تلاشمان این است که به مردم هزینه تحمیل نکنیم و حتی حاضریم جان خود را بدهیم و بار دیگر می‌گویم تاریخ آقای روحانی را تکریم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها پیش بینی می‌کردند بدگویی‌ها پشت سر دولت در تاریخ ۲۹ اردیبهشت خود را نشان می‌دهد، دیدید که چه شد، الان دیگر ضربه به دولت ضربه به قوه مجریه نیست بلکه به مجموعه نظام است.

نوبخت تاکید کرد: برخی از روزنامه‌ها که ادعای انقلابی‌گری دارند را بینید انگار ترامپ صحبت می‌کند، چرا گرا به دشمن می‌دهید؟

وی افزود: از مردم فهیم آمریکا می‌خواهیم که جواب این‌ها را در انتخابات آینده بدهند.

سخنگوی دولت درباره سوال از رئیس‌جمهور گفت: جایی که لازم است باید سوال، استیضاح و یا تحقیق و تفحص کنیم. اما سوال این جاست اگر واقعا قصد رفع ابهام است که نمایندگان آقای رئیس‌جمهور پاسخ دادند.

وی ادامه داد: شما استیضاح را دیدید سابقه داشت در سال اول چهار نماینده را استیضاح کنند؟ نتیجه را دید که چه شد؟

نوبخت تاکید کرد: به وجدان عمومی مجلس ایمان دارم. این روزها بعضی از وزرای ما که باید در مجلس کارت بزنند و هر روز آن‌جا هستند. تنها چیزی که کم نداریم مشکلات است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: طرح سوال از رئیس‌جمهور برای نخستین بار است و باید دوباره سوال از رئیس دولت‌های نهم و دهم را یادآوری کنم.

وی تاکید کرد : این خط سیاسی دنبال‌کننده همان تفکر رئیس‌جمهور دولت نهم و دهم هستند. این افراد ملت ایران را نمایندگی نمی‌کنند. مردم مطالبات بزرگتری دارند.

سخنگوی دولت درباره فیلترینگ تلگرام گفت: دولت نظر خودش را بیان کرد و با فیلترشکن‌هایی که وجود دارد مخاطبان می‌توانند از تلگرام استفاده کنند. فعالیت ما در زیرساخت و وزارت ارتباطات مشخص است و ما در تلاش هستیم از ارزش‌های مهم خود صیانت کنیم اما واقع‌بینانه به مسائل نگاه می‌کنیم.

نوبخت در پاسخ به سوالی درباره اعتراض رانندگان کامیون‌ها که منجر به بالا رفتن قیمت اقلام کشاورزی شده و نارضایتی‌هایی را به همرا داشته است، گفت: وزارت راه و شهرسازی با این زحمت‌کشان توافقاتی داشته‌اند و دستمان برسند برای این اقشار زحمت‌کش بیشتر تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طبق گزارشی که دیروز به دست من رسید حدود ۵۵ هزار بارنامه ثبت شده است.

نوبخت تاکید کرد: این امر می‌تواند به کشاورزان و کارگران لطمه وارد کند و ما قصد نداریم به خاطر استیفای حقوق خودمان حق دیگران را زیر پا بگذاریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص مشکلات جامعه کارگری و اعتراضات آنان گفت: در این زمینه هم بخش دولتی دخیل است و هم بخش خصوصی، تلاشمان این است که از کارگران حمایت کنیم.

وی ادامه داد: با توافقاتی که با وزارت کار شد، تلاش شده حقوق کارگران حفظ شود.

نوبخت تاکید کرد: البته کارفرمایان ما هم مشکلاتی دارند که باید آن‌ها را حل کنیم. واحدهای تولیدی نیاز به مواد اولیه دارند که با همان ارز ۴ هزار ۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم حقوق هیچ کارگری ضایع شود و باید در چارچوب قانون روابط بین کارفرمایان و کارگران را نظارت کنیم.

نوبخت درباره فروش نفت در بازارهای جهانی گفت: عمده فروشمان به چین و هند است و باقی را در اروپا خواهیم فروخت ، ما نه چشم کمک به غرب داریم و نه از آن‌ها کمک می‌خواهیم.

وی ادامه داد: با کشورهایی که تفاوت منابع هم داشته باشیم بازهم روابط خواهیم داشت، ما نمی‌گویم قهر قهر تا قیامت، عالم دیپلماسی شرایط خود را دارد. باید با واقع بینی با دنیا ارتباط داشته باشیم.

نوبخت خاطرنشان کرد: نوع نگاه دولت به آزادی‌های اقتصادی و رقابت مشخص است که البته باید به شرایط اقتضایی هم نگاه کنیم.

سخنگوی دولت در خصوص برجام ، عنوان کرد: اروپایی‌ها تصور غلطی درباره برنامه هسته‌ای کشورمان داشتند و آن را تهدیدی برای خود می‌دانستند. اروپا به جهت اینکه به ما نزدیک‌تر است، احساس خطر بیشتری نسبت به آمریکا می‌کند. ما قصد بدی نسبت به کسی نداریم اما به گفته مقام معظم رهبری دوران بزن و در رویی تمام شده و اگر تهدیدی علیه کشورمان وجود داشته باشد، به آن پاسخ خواهیم داد.

وی افزود: قدرت نظامی ما به هیچ وجه تهاجمی نیست، بلکه دفاعی و بازدارنده است. به همین دلیل است که نوع نگاه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به برجام متفاوت است. اما در آمریکا هم ترامپ، همسوهای زیادی بجز جان بولتون که سخنگوی سازمان منافقین است و از آنها پول می‌گیرد، ندارد.

سخنگوی دولت درباره گلایه‌ها از مدیران میانی ، گفت: تغییرات در سطح مدیریت خیلی عمیق نیست و دولت تلاش دارد بدون توجه به نگاه حزبی و جناحی افراد، مدیران را منصوب کند. حتی افرادی که دور میز بیضی هیئت دولت می‌نشینند نیز، کپی برابر اصل یک سند نیستند و سلایق مختلف دارند اما با دولت همکاری می‌کنند.

نوبخت ادامه داد: دلیل اینکه گاهی رئیس‌جمهور نسبت به آن اعلام تکدر می‌کند، این است که خواست وی از مدیران، اجرای کامل سیاست‌های دولت است و سیاست‌های اجرایی دولت نباید قربانی نگاه‌های سیاسی و جناحی مدیران باشد.

سخنگوی دولت در خصوص گلایه‌های پیمانکاران برای تسویه مطالباتشان تاکید کرد: سررسید مطالبات پیمانکاران یک روز زودتر از تاریخ اوراق شان پرداخت خواهد شد. سازمان برنامه و بودجه به خزانه ابلاغ کرده است که برای پرداخت مبلغ این اوراق منتظر حکم این سازمان نباشد.

نوبخت درباره رد دعوت افطاری رئیس‌جمهور توسط برخی از هنرمندان، گفت: ما تمام تلاش‌مان را کردیم که مشکلات کشور حل شود. چه کاری را دولت انجام نداده است؟ چه کسی دوست دارد که سفره مردم پربارتر نباشد؟ به ما بگویند چه کاری را باید انجام می‌دادیم که انجام ندادیم؟ آیا سفره‌های مردم اردیبهشت ماه پارسال رنگین‌تر بود و امسال خالی‌تر شده است؟

وی افزود: بیشترین بودجه دولت، بودجه رفاهی است به طوری که بیش از ٩٧ هزار میلیارد بودجه رفاهی، ٥٧ هزار میلیارد تومان آموزشی، ٥١ هزار میلیارد تومان بودجه دفاعی و ٢٦ هزار میلیارد تومان بودجه سلامت است. به گفته آقای فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کمکی که این دولت به رفاه محرومین کرد، هیچ دولتی انجام نداده است.

نوبخت با بیان اینکه از انسان‌های فهیم و تحصیل کرده انتظار می‌رود قضاوت درست انجام دهند، اظهار داشت: شاید بهترین وضعیت دولت در شعر «شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حائل، کجا دانند حال ما سبکباران ساحل‌ها» باشد. نخبگان به دولت کمک فکری و برنامه‌ای کنند و دولت راغب است که از همه آحاد ملت نظرخواهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      جناب نوبخت شما گند نزن !که متاسفانه گند زدی. نمی خواد جان بدی!

      پاسخ ها

      • عباس

        جان دادن برای خالی کردن جیب مردم از این دولتیان بعید نیست!!!!

      • بدون نام

        دمت گرم عباس گل گفتی کسی که یارانه مردم که حقشون بود رو قطع کردن و از دلشون نمیاد به مردم بدن میخواد جانشو به مردم بده، آقای ببخشید خانم دمبخت جوک سال رو قراعت کرد

      • بدون نام

        چرا پس نظراتو نمیزارید تا همه بدونن؟چرا؟

      • ابراهیم

        آقای نوبخت، سخنگوی دولت، در واکنش به تحریم افطار رئیس‌جمهور توسط سلبریتی‌ها گفت : «انتظار قضاوت منصفانه داریم دولت همه تلاشش رابرای مردم کرده، چکار باید می‌کردیم که عقل‌مان نرسیده؟!»

        ♦آنجاهایی که عقلتان نرسید؟!
        1⃣به وعده‌های کدخدا اعتماد کردید
        2⃣برجام را تا می‌توانستید بزک ‌کردید
        3⃣اقتصاد و تولید را معطل برجام کردید
        4⃣وعده‌های فیک و فریبنده انتخاباتی ‌دادید
        5⃣با سایه موهوم جنگ، مردم را فریب دادید
        6⃣تا می‌توانستید به منتقدانتان توهین کردید
        7⃣به سلبریتی‌های دمدمی خیلی تکیه کردید
        8⃣دچار توهم آزادسازی صد میلیارد دلار ‌شدید
        9⃣حل همه مشکلات کشو را به برجام گره زدید

      • حمید

        مردم ازفقر دارن به گند دارن کشیده میشن ،بعد بدبخت داره میگه برای رفاه مردم حاضریم جان بدیم

    • بدون نام

      نمیخواد جان بدید. فقط زحمت رو کم کنید. چه اصلاح طلب و چه اصولگرا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی و جهانگیری بخاطر برادراشون 24 میلیون رای رو ول کردن حالا نوبخت اومده چی میگه

      • فریبا

        جان ندید مردم رفاه اسایش کار برای فرزندان تحصیلکرده شان مسکن بهداشت عدم نابودی محیط زیست عدم نابودی کشاورزی که جهاد کشاورزی سالهاست با بکفا یتی نابود کرد مردم مدریت سالم واصولی می خوان هی نگید فلانی مومن ومتعهد است وجا نماز اب نکشید اینکارها ظا هر سازی است ملت همه را می دانند

      • ابراهیم

        بزرگوار! مشکل اینا سفره مردم نیست، سفره خودشونه. موقع انتخابات پول دادید الان هم سرکیسه رو شل کنید میان معلق هم میزنن جلوتون!

    • بدون نام

      جلوي استخدام جوان هاي مردم رو گرفته
      24 سال سابقه دارم با مدرك ليسانس ولي هنوز قراردادي هستم
      همكارم با مدرك دكترا و 12 سال سابقه هنوز قراردادي هستيم
      خيلي ممنونيم آقاي نوبخت
      امثال من هم كه خيلي زياده
      فقط هم بلد هستيد از كارمند بدبخت ماليات كم كنيد چون حقوقمون دست شماها هست ولي بقيه نه تنها ماليات نميدن....

      پاسخ ها

      • امین راد

        داداش به هرکی زورشون برسه مالیات میگیرن باز شما خوب هستین معلوم چقدر کم می کنن از اصنافی که یه ماهه هیچی کار نکرده بدون حساب و کتاب میگیرن ....

    • بدون نام

      دروغگو.فقط به ملت دروغ تحویل می دهید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • امید

      از این حرفها زیاد میزنید.شماها راضی هستید که مردم در فقر و بدبختی کامل بسر ببره.همانطور که میبره.

    • بدون نام

      بقول بابا پنجلی : الکی میگه

    • فرزاد مخصوصی

      تو گفتی ما هم باور کردیم

    • بدون نام

      فقط د.......غ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترس عزیزم . بنویس فقط دروغ

    • بدون نام

      عجب دروغی

    • بدون نام

      بله درتاریخ بنویسید تورم۴۵درصدبوددولت به ملت گفت تورم ۹/۸درصدهست اینم یکی ازشاکارهای دولت یازدهم ودوازدهم هست بله این دروغهاهیچ وقت ازیادمردم بیرون نمیرود.!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز نوبخت !!!ا اخه یکی بگه این نوبخت چیکارس ؟سخنگوی دولته مامور حساب وکتاب یارانه وحق وحقوق مردمه یا سخنگوی وزیر خارجس این همه تخصص

      • بدون نام

        توجان مردموگرفتی مارمولک

      • حمید

        بنام.رفاه مردم به کام آینده خودشون

    • حسین

      خدایی عجب رویی داره.خجالت نمیکشه از این همه دروغ

    • اکبریان

      از راست گفتنت آقای نوبخت خوشحال شدم من بدبخت. جان من اینقدر راست نگو برا سلامتیت ضرر داره

    • بی نام

      شما تا جون مردم رو نگیرید ول کن مردم نیستید

    • بدون نام

      دروغ میگی .....

    • یک عدد گاو

      واقعا برام عجیبه تو عصر تکنولوژی هنوز دست از این شعار ها بر نمیدارن ؟

      اینقدر براتون سخته که حرف هاتون به درد لای جرز دیوار میخوره

    • بیطرف

      تا الان که مردم دارن جون میدن به این دولت

    • بدون نام

      تو که راست میگی

    • مجيد

      اقا شما به عنوان يک دروغگو بهتره کمتر عوام فريبى کني

    • ناشناس

      جدی !؟

    • بدون نام

      لازم نیس جان دهید با فساد و رانت و بی عدالتی مبارزه کنید

      پاسخ ها

      • فریبا

        دقیقا اخه بچه ها همه مسو لین یا امریکا هستند یا انگلیس وتو ایران هم اگر بچه ها شون باشند صد تا شغل دارند وتو کارت های اعتباریشون پر از پول دارن عشق حال مکنن وسفرهای خارجی شونا دارند مشکلی ندارند تو همین دنیا بهشت اند ولی ما چه ......‌‌

    • بدون نام

      حرف نزن عمل کن..

    • بام

      اقای نوبخت ازجان ملت چه میخواین ول کنید هرروز بوی گرانی به مشام میرسه شما جان نمیدین جان رامیگیرین براثراین برنامه هاتون الان تلگرام فیلترشده داری بال درمیاری اصلا میخوای بگی که همه چی خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماداریم جان میدیم که شما راحت زندگی کنین

      • من

        همه چی خوبه ما چقددددرررررخوشبختیم هاهاهاااااااااا

    • بدون نام

      ننگ بر تو باد

    • منوچهر شمسی

      شما اینقدر حرفهایت را روز بروز عوض نکن و مردم‌را احمق فرض نکن من برای شما جان میدم. قبوله؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
      جناب نوبخت

    • بدون نام

      بی خیال خودت و ناراحت نکن شما با این سیف و وزیر اقتصاد
      مردم بیچاره کردید

    • بدون نام

      خدا انشاالله به همه کمک کنه.
      اگر واقعا دلسوز هستید،از افراد شایسته استفاده کنید،جلوی این اختلاس هارو بگیرید و بدون ترس در همه چیز با مردم صادق باشید.
      اگر ما بدونیم شما هزار تومن دارید هیچوقت خواسته ای نخواهیم داشت که بیش از هزار تومن باشه.
      اما وقتی میگن دولت 2 هزار تومن داره و چیزی که دیده میشه این نیست،بی اعتمادی به وجود میاد.
      مردم همیشه همراه با افراد صادق خواهند بود.

    • من

      عاره جون عمت. خجالت بکش
      واقعا ما دوتا گوش دراز داریم ؟؟
      مردم اولویت صدم شمام نیستن (همگی)

    • ترسو

      شماها جان به عزراييل هم نميدين ...

      پاسخ ها

      • ترسو

        پس كو بقيش !؟

    • بدون نام

      دروغگو.جان نمیخوادبدی به مردم‌ آمارالکی نده.بچهات ارخارج بیار.

    • بدون نام

      یعنی این از اون سوژه هاست که با خوندن تیتر میشه مستقیم اومد تو کامنتها و به این همه تزویر و دروغ دولتمرانمون خندید...

    • بدون نام

      تو چقدر خووووبی...

    • بدون نام

      وااای این چه حرفیه دورازجون

    • بدون نام

      جالبه

    • کاربر

      حرف مفت رو همه میفهمند!

    • بدون نام

      پس جون بدید مردم راحت شن...

    • بدون نام

      ههههههه دروغ سال

      اختلاس نکنید شعار ندید مظلوم نمایی نکید جونتون واسه خودتون

    • بدون نام

      الکیه

    • بدون نام

      هرچی گرانی زیر سر تویه

    • حسن

      با عرض معذرت ،شما موفق نبودیت ،جان ندهید استعفا دهید

    • بدون نام

      واقعا بجه هات امریکا هستن؟

    • بدون نام

      عجب رویی داری تو دیگه

    • بدون نام

      جون شما برا ملت نون و آب و ... نمی شه...

    • بدون نام

      شما کارتو درست انجام بده

    • بدون نام

      تورو خدا من نخندون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خنده خوبه باعث افزایش طول عمر میشه

    • مم

      شما چقدر خوب تشریف دارید

    • بدون نام

      "آژانس هم یازده بار اعلام کرده فعالیت‌های مردم ایران صلح‌آمیز است"
      البته غیر از یه نفر.
      اونم اون دختر دانش آموز ی که تو زیر زمین خونشون داشت انرژی هسته ای درست میکرد ☺

    • بدون نام

      تو خدا دروغ نکو اگر راستی میگیی اول برو بچه هایت را از
      از امریکا بیار ایران بعد حرفت را باور کنیم مثل بچه های ما
      که توی این کشور خیلی سختی میکشن

    • یلداY

      بیخیال آقای نوبخت ..تو این سال ها از این حرف ها زیاد شنیدیم اما اوضاع هی بدتر شد...ای کاش حالا که نمیتونین خوب کشور رو اداره کنین و اوضاع هی داره بدتر میشه حداقل حرف های قشنگ نزنین که آدم حرصش نگیره....بازم میگم این مردم لیاقتشون خییییلی بالاتر از این حرفاست....

    • رحیمی

      شما چقدر ماهی لطفا یه جمله قشنگ هم ابچه هاتون بفرمایین؟

    • بدون نام

      دورغکو برو بچه ها یت را از خارج بیار

    • بدون نام

      شما با همین مردم زنده اید.اگر برید هم، نابودشون میکنید بعد میرید.

    • علی

      آقا واقعا خجالت نمی کشید ایقد دروغ میگید

    • م

      شعار نده...
      دیگه حناتون پیش مردم رنگ نداره....

    • بدون نام

      تو که راست میگی. ...

    • یعقوب

      اقای نوبخت بحث اضافه شدن حقوق واردکردن تخم مرغوووواقتصاد ازریشه خرابه بودجه ایکه بیحساب کتاب داره خرج میشه شماها نتونستید مشکل کار جوانلن راحل کنید شماها اینکاره نیستید مملکت یکی مثل رضاخان میخاد که لختلاس کنندگان راازتیربرق اویزان کند اعدام کردن مواد مخدریها ویا بقول شماجاسوسها هنر نیست پس بخود بیایید اقتصاد ایران بیماره پدرجدشما هم نمیتونه درستش کند ماگفتیم

    • بدون نام

      طرف راست میگه دارن جون میدن که جان مردمو بگیرن.

    • بدون نام

      مرگ بر شما نه آمریکا

    • بدون نام

      اسم روحانی نوبخت و.... ک میادیادبدبختی ،دروغ ،نفاق،تنبلی ب ذهن میاد

    • بدون نام

      از اون حرفها بود میشه بعنوان جوک سال انتخابش کرد خدا پدرتو بیامرزه مردم از دست شما دارن دق میکنن باید خیلی سال پیش اینکار رو میکردین

    • بدون نام

      اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا برو بابا

    • بدون نام

      شما با كارهاتون جون مردمو نگيريد نياز به جان دادن شما نيست

    • بدون نام

      جانت ارزوني خودت! صندلي تو بده

    • بدون نام

      . 2تا بچه داری که با پول ملت در آمریکا هستند، بعد ت حاضری جان بدی برای مردم؟!

    • مسعود

      دوغتو بنوش

    • بدون نام

      ممنون

    • بدون نام

      جان ندهیداگرواقعابفکرمردم هستیدومی خواهیداذیت نشوندازپست دل بکنیدوکناربرویدشایدکسی دیگربتواندکاری برای مردم بکند

    • user

      اخی چقدر از خود گذشته فداکار !!!

    • کاردوک

      شما همینکه و ماله نکشی مردم ازتون راضی میشن نمیخواد جون بدی

    • جونی

      نوبخت جون
      جونت سلامت خواهشا حقوق کارمندها رو زیاد کن تا حال کنیم و اذیت نشیم

    • بی نام

      اینقدر خودتو اذییت نکن فقط دروغ بگو دروغ مشکل ودوای هردرده

    • بدون نام

      دستتون درد نکنه آقا ی نو بخت سال سال این چند سال همش میگیم دریغ ازپارسال

    • بینام

      شما جانت را برای خودت نگهدلر فقط از پستهای خود کنار بروید تا متخصصان و وطن دوستان جایگزین شماههایی که چهار دهه است بر پستها تکیه داده اید و ایران را به این وضعیت انداخته اید جای شما را بگیرند قبل از اینکه دیر شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حساب

        دقیقا" قبل از اینکه دیر شود .... اما هیچکسی هم پاسخگوی این عمر رفته و جوونی فناشده ی ما نیست

        چی فکر می کردیم و چی شد

    • بدون نام

      ددیدیم چقدر به باز نشسته ها دروغ گفتید دو سال هوه را سر کار گذاشتی فاصله حقوقهاوحشتناک است وزیر و نماینده و مقامات بالای پانزده میلیون از کرم و درایت تعهد و عدالت تمام خودی هاست

    • نوبخت جون

      زرشک

    • بی سرزمین

      چراآقای نوبخت اینقد شماومسولین رده بالای داری مردمو بدبخت میکنی به خداشماهاکاری سراین مملکت آوردی که قوم مغول نیاورد وتاریخ وگذر زمان اینو تایید میکنه ...

    • بدون نام

      جان نده فرزندت را بفرست از حرم دفاع کند چقدر دروغ ؟؟؟؟؟؛؛؛؛؛

    • بدون نام

      برادر عزیز جناب آقای نوبخت فردی بسیار افتاده و خوش اخلاق و مردم دوست می‌باشند ضمن خسته نباشید .
      همینجا از تلاش این چند ساله که ما می دانیم مشکلات مربوط به شما نیست و این ساز و کار منطقه است .
      ولی خوبست . تغییرات کمتری در سیستم فلج اقتصادی کشور وارد کنید . و بگذارید روند تورم صفر باشد ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای پاچه خوار

    • ا

      خوب لطفا جان بدیدچون مردم دارن اذیت میشن

    • امیر

      حاضرید جان مردم را بستانید تا میزتان جابجا نشود

    • مجتبی

      راست میگی چرا پسرتو فرستادی خارج که اذیت نشه ،میموند اینجا باصلاحات شما اذت نمیشد و رفاه رو تجربه میکرد دیگه

    • بدون نام

      جناب نوبخت مشکل اینجاست فقط بهزیستی وکمیته امدادمیشناسی چراواقعیت
      راپنهان میکنی پس اینهایی که معترضند خارجیندبالای ۶۰درصدمردم فقیرن اقای بیخبر بروداخل جامعه وان یقه روعوض کن
      ببین چه خبره عجب واقعا جای تاسف دارد
      ازخدابترسید ودروغ نگین

    • بدون نام

      پينوکيـــو کجايي ؟ يادت بخير …

      اينجا هر روز “ انسانیت ” کوچکتـر مي شود و “دروغ ها” بزرگتــر.......

    • بدون نام

      بیخیال شو کهنه بخت

    • بدون نام

      زودتری !

    • بدون نام

      فک کنم با این وضعیت یه جان کمه، باید تمام مسئولین باهم جان بدن تا شاید بشه این مملکت دوباره ساخت.

    • کامران

      شما جیب ملت رو نزن،جون دادنتون پیشکش، شما واسه قدرت جون میدید نه واسه مردم

    • ایرانی

      فعلا که دارید حسابی جان مردمو میگیرید..هرچند دیگه جانی نمونده...الانم که خرج مملکتمون داره ازجیب مردم تامین میشه..

    • بی نام

      اگه شما میخواستین جونتونو بدین تا ما اذیت نشیم تا الان باید فسیل میشدین بس که مردم تو این سختی دارن له میشن ... کسی که تختش از تخت شاه نرمتره چی از سختی ملت میفهمه ههه

    • رضا ماندگار

      فعلا شما زنده اید ودارید مردم را از گرسنه ای میکشید

    • بدون نام

      کناره گیری کار سخت تری از جان دادنه؟

    • بدون نام

      كاش همتون دست از سر ما برميداشتين . كاش ميرفتين با اينهمه ثروت و پولتون يه جاي دور . دور از ايران . اينهمه اسيب زدين به همه چيز . بسه ديگه

    • بدون نام

      ای وای .... نه تورا به خدا....به احساسات این مردم رحم کنید

    • بدون نام

      اقای نوبخت تو که راست میگی!

    • آرش

      آقای نوبخت به عمل کار برآید به سخندانی نیست

    • shaparak

      اخه مگه بنزین یا گاز گرون شده کرایه های ماشین های،مسافر کش بین شهری در این چند روزه در کهکیلویه وبویر احمد بالا رفته خواهشا پیگیری کنید.ما که ماشین نداریم وتوان خریدن ماشین،نداریم باید چه کار کنیم؟

    • بدون نام

      ...چند سال که فقط حرف میزنید.اون هم از نوع چرت و پرتش

    • sptspt

      چه جانفشانی های ملیاردی که شما نمیکنید ای کاش از این جانفشانی ها یخردش بمن میرسیدروح فشانی هم میکردم

    • بدون نام

      شما جان نده بدبختیایی که واسه مردم مخصوصا قشر کارگر ساختین درست کن

    • بدون نام

      هه هه هه.

    • خسروی

      باسلام اقای نوبخت من یک بازنشسته هستم شب وروز شما رونفرین میکنم خدا از شما نگذره انشالاه.

    • بدون نام

      این نوبخت اول فرزندانش را به ایران برگرداند و بعد غلو گویی کند

    • بدون نام

      بسی خندیدیم

    • بدون نام

      واقعا شوخی نکن ما کشش این شوخی رو نداریم قلبمون ضعیفه ایست قلبی میکنیم

    • بدون نام

      دروغگو

    • بدون نام

      بابا دوروغ کم بگو توسرتا پایت دوروغ وگمراهی است

    • بدون نام

      زورو وارد می شود

    • بدون نام

      جناب نوبخت خجالت خوب چیزیه مصوب بدبختیهای این کشور شما وامثال شما روشن فکرنما ها هستید این کشور درست نمیشه الا با رفتن همه تان ازاین قدرت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرمایشتون که متین و کاملا" درسته
        اما
        مسبب بدبختی " درسته "
        مصوب یه لغت دیگه س به معنای تصویب شده

    • بدون نام

      این نظرات بفرستین نوبخت ببینه

    • بدون نام

      دیگه فایده نداره نوبخت جان ....

    • سید

      تو،نیز جان ده ،

    • کارمند

      نمیخواد جان بدهی بچه هات یتیم بشوند.اگه می تونید تهدید کردن دیگر کشورها را تمام کنید و روابط سیاسی ایران با کشورهای تاثیر گذار ابرقدرت دنیا را اصلاح کنید خیلی از مشکلات حل خواهد شد

    • ......

      فعلا مردم دارن جان میدهند ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نتیجه فله ای رای دادن همینه داداش.از ترس بدتر به بد رای دادن همینه.
        یک روز جلیلی را کردن لولو و دفعه بعد ریسی شد لولو و روحانی شد محبوب القلوب.اینها همه با هم هستند

    • بدون نام

      حرف نزن دلار شده 6530 تومان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این نرخ را از کجا گرفتی؟ شنیده ها از خرید و فروش ها حاکی از ارقام بسیار بالاتری است

    • آزاد

      جم کن آقا این مزخرفاتتو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای دوروع گوی دولت خوب مردمو اندختین توزلت جون بدین بیزحمت

    • بدون نام

      ایشالا فدام شی

    • کامبیز

      نوبخت...تو هم بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • رصا

      منم حاضرم جان بدم اما کنار دوتا آقازاده شما در دیار کفر و استکبار جهانی آمریکای خونخوار مدفون بشم

    • بدون نام

      علنن دروغ میگه عجب ....

    • بدون نام

      ... گو ما گوش هامون دراز نیست .

    • بدون نام

      تو جان نگیر جان بی مایه آن پیش کش

    • بدون نام

      داری کار میکنی هنوز استغفرالله روزه هم هستی شاید قبول باشه انشالله ایجادشغل کار میکنی یعنی سرکارمیزاری اقآااااااا

    • بدون نام

      ننگ این بی ارزش کردن پول ملی مان( ریال ) بر روی این دولت ماند .
      قطعاً،‌دولت جناب روحانی (‌دولت نا امیدی و بی تدبیری)‌ جواب ابن بی توجهی به معیشت مردم زحمتکش را که در سال 97 با گران کردن ارزها در پیش گرفت ، در انتخابات بعدی خواهد گرفت.

    • هیس

      جان مردمو با بیکاری و گرانی و تبعیض نگیرید جان دادنتون برا آقازادهاتون

    • بدون نام

      شما جیب مارو نزن نمیخاد برا ما جون بدی بعدهم دروغ گفتن که کنتور نداره شما فقط دروغ تحویل مردم بده کاریت نباشه این ملت هم انقد فهم داره بفهمه منتها آگه چیزی نمیگن به خاطر خون شهدا واسلام چیزی نمیگن ....

    • بدون نام

      بخدا مطالب گفته شده را نخواندم و میگویم دروغ گو تر از این آقا رو کره زمین پیدا نمیشه.

    • بدون نام

      جان نمیخواد بدین برا مردم فقط لطفا با مردم صادق باشیذ دروغ گو رسوا میشود وعده های تو خالی مسولان مردم را عصبی کرده بس کنید و حیا کنید روز قیامت ی هم هست اگه رهبری اجازه بده مردم روانه جهنم تون میکنند

    • .

      مردمو از گشنگی کشتید
      خدالعنتتون بکنه

    • بهزاد

      آقای نوبخت جوک خوبی بود کلی خندیدیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      شما جان و شرافت و آرامش و امید مردمو گرفتین تمام این سالها همه چیزشونو گرفتین
      حالا با این حرفها چیو میخواین ثابت کنید جناب؟

    • سید رضا میرسالاری

      خخخخخخخخخ
      چطور تونستی اینو بگی

    • بدون نام

      پس زودتر جان بدید ما منتظریم

    • بدون نام

      من دانش آموز بودم نوبخت مدیر کل کهنه کار آموزس وپرورش بوده من باز نشست شدم آقا هنوز سرکاره بازنشستگی مردمو نمیده نمیره با نوه نیتیجه بازی کنه جوان جوان میکنن الکی برین دیگه خ
      جوان بره سرکار

    • علي

      آقاي نوبخت جانت پيشكت . نان ميخواهيم

    • بدون نام

      چرا اینقدر دروغ میگی ؟؟؟

    • بهروز اباذری

      خودتون اینقدر خسته نکنین.... اینا گوششان پره. اصلا به فکر مردم نیستن ،تازه دلشون میخواهد مردم بهشون کمک هم کنند . تو کل دنیا دولت تو فکر ملتش و برا ملتش رفاه اجتماعی و بهداشت و شغل و... میده ولی تو مملکت خودمون مردم باید تو فکر دولت باشم واقعا که... گوش اگر گوش دولت و صدا اگر صدای ملت است آنچه صد البته به جایی نرسد فریاد است... پارسال رای از ملت گدایی میکردن الان ملت شده برا اینا دستمال کاغذی... .به فکر خودتون باشین ای مردم اینا به فکر من و شما نیستن....

    • بدون نام

      باباتوعجب رویی داریییییییی اعتمادبه نفس توروشغلم داشت هندونه میشد

    • بدون نام

      نمیخواد جان بدی سرمایه هابی که داری رو باهاش برای جوونامون کار درس کن از جان دادن خیلی بهتره، اگه جان بدی سرمایه هات میشه ارث بچه ها گیر ما نمیاد

    • بدون نام

      بده!

    • بدون نام

      زبان ک استخوان ندارد ک تو گلوش گیر کنه دروغ هم روش مثله آب خوردن میگه
      کی ب کیه

    • بدون نام

      نوبخت‌این‌حرفابهت‌نمیادا!!!!!!!

    • بدون نام

      آقای نوبخت مرسی که هستی
      تو این شرایط بد اقتصادی هممونو با حرفات می خندونی
      احمدی نژاد دولتی تو
      می گفت نوکر مردمم
      تا هممونو نوکر نکرد ول نکرد

    • بدون نام

      حاضری جونتو برای مردم بدی ولی پول نفتمونو بهمون ندی

    • بدون نام

      جناب توبخت مردم جان دادن نياز ندارند ..!!!!
      درست كردن اوضاع سياسي و اقتصادي اين مملكت مثل اين ميمونه
      كه يك راديوي خراب را جلوي يه شخصي بذاري كه يا سواد ندارد يا سواد نامربوط دارد و انتظار داشته باشي آن را تعمير كند ....!!!! نه تنها ان را درست نميكند بلكه خراب تر هم ميكند ......
      داستان اين مملكت اينه ..............

    • بدون نام

      نوبخت ،‌دروغگوي بزرگ

    • بدون نام

      آخی مردم چه دلسوز !!!!!!!

    • بدون نام

      وقتی خطر رو احساس میکنن از این حرفا میزنن . اما آقای نوبخت مردم دیگه مثل قدیم ساده نیستن ها ازما گفتن.

    • v

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جان عزیزت کم مارو بخندون هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    • بدون نام

      شما نمیخواد جان بدید کابینه استعفا بده

    • بدون نام

      الآن مردم به تابید رئیست گرفتار مشکلات و سختی هستند لطفا سریعتر به قولت وفا کن و جان بده تا شر شما از سر مردم کم بشه

    • بدون نام

      آقای نوبخت
      خواهرزاده شما با کدام سوابق شغلی و مدرکی در سازمان نقشه برداری کشوری پست مهم گرفتن
      میدانید امثال بنده چندین نفر با مدارک بالا از دانشگاه معتبر کشور مدرک گرفته و حق التدریس یا کارمند شرکت خصوصی هستن و بیسوادهای ژن خوب فضا رو اشغال کردن
      ...

    • بدون نام

      به روحانی بگید مردم از شما جان نمی خوان یه کم از اون ثروتهای افسانهای خود و مدیرانتون رو بدید و جلوی حقوهای نجومی واختلاس اطرافیانتون رو بگیرید. در کشور هیچ فقیری نمیمونه هیچ بیکاری نمیمونه همه جا گل و بلبل میشه

    • بدون نام

      دروغگو

    • رضا شیراوند

      این مدیران مملکتی فقط فکر خودشان .. مردم بها نه اند تنها چیزی که برایشان اهمیت ندارد مردم بدبختند مردم هم تمام این مصائب را تحمل میکنند که دشمن شاد نشویم غافل از اینکه این دولتیان دارند کار خودشان را میکنند خدا بدادمان برسد ,,,,,

    • بدون نام

      پسرم چند سال پس انداز کرد و وامش حاضر شد می خواست یک آپارتمام در جنوب شرق تهران خریداری کند.آخر سال 96 هی قیمتها رفت بالا رفت بالا .تقریبا قیمت آپارتمان دو برابر شد. نتوانست آپارتمان را بخرد. وامش هم دیگر به درد نمی خورد. آقای نوبخت خدایی مرگ برای شما و امسال شما مثل عروسی است. لطفأ دست از سر مردم بردارید و بروید.بمیرید.

    • شهین سیفی

      همش حرف میزنید عمل کنید

    • عبادی

      خدایا از عمر این ملت بکاهو به عمر این مسولین بیفزا چون اینا حق زندگی دارند منو تو به چه درد این مملکت میخوریم من میگم یارانه را هم حذف کنید .بدید به مردم مظلوم فلسطین عراق .لبنان .یمن.....

    • بدون نام

      دیگه این شعار ها خریدار نداره.....مردم و شعور اونا رو لطفا مسخره نکنین....

    • حمید

      آقای نوبخت، یکی میگفت اگر زلزله و یا سیل آمد مردم از دولت انتظاری نداشته باشند و خودشان فکری بحال خودشان بکنند. کالاها و مایحتاج ضروری ما مردم از سی درصد تا صد در صد افزایش یافته، حقوق دریافتی به ریال و خرید بر مبنای دلاری است که به هشت هزار تومان رسیده. پس ما برای چی رای دادیم؟ برای اینکه دولت مشکلات ما مردم را حل کند و حامی ما باشد. نه اینکه به دروغ بگوید تورم نه درصدی است. هر کدام از کارکنان دولت و بازنشستگان حداقل 50 در صد حقوقش را بابت وام منزل، دانشگاه فرزندان و غیره پرداخت میکند، و همگی زیر زیر خط فقر زندگی میکنند. ولی یک چیز را فراموش نکن. مردم به چنان سطحی از آگاهی رسیده اند که دیگر هرگز به شما اعتماد نمی کنند. حالا چه یک درصد افزایش سالانه باشد چه بیست درصد.

    • بدون نام

      بیدین مارابه خیرتوامید نیست شرم مرسان ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج