۷۲۴۴۸۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آخرین اخبار از پرونده رضا ضراب

محمد هاکان آتیلا معاون سابق بین الملل هالک بانک ترکیه با رد اتهام دور زدن تحریم های ایران و با ارایه درخواستی به دادگاه عالی آمریکا، خواستار تجدید نظر در رای صادره از سوی دادگاه نیویورک علیه خود شد.

خبرگزاری ایرنا: محمد هاکان آتیلا معاون سابق بین الملل هالک بانک ترکیه با رد اتهام دور زدن تحریم های ایران و با ارایه درخواستی به دادگاه عالی آمریکا، خواستار تجدید نظر در رای صادره از سوی دادگاه نیویورک علیه خود شد.

ویکتور روکو وکیل مدافع هاکان آتیلا ساعاتی در اعتراض به رای دادگاه نیویورک علیه موکل خود مبنی بر ۳۲ ماه حبس، در خواست تجدید نظر در خصوص رای صادره را به دادگاه عالی نیویورک ارائه کرد.

به نوشته این رسانه، هاکان آتیلا در درخواست تجدید نظر خود اعتراضی به مدت زمان محکومیت ندارد بلکه اتهام نقض تحریم های آمریکا علیه ایران را نپذیرفته و خواستار رفع این اتهام در صدور رای شده است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات هاکان آتیلا معاون سابق بین الملل هالک بانک ترکیه که در راستای بررسی اتهام دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران با دستگیری رضا ضراب تاجر ایرانی تبار ترکیه ای در شهر نیویورک آمریکا آغاز شده بود، اوایل سال جاری میلادی پایان یافت و حکم قضایی معاون بین الملل سابق هالک بانک ترکیه با چندین بار تعویق سرانجام دو هفته پیش صادر شد.

اواخر اردیبهشت ماه سال جاری، ریچارد برمن قاضی پرونده دادگاه نیویورک، با صدور حکمی هاکان آتیلا را به ۳۲ ماه حبس محکوم و تاکید کرد که ۱۴ ماه حبس گذرانده شده متهم از زمان دستگیری نیز در این حکم محاسبه خواهد شد و وی باقیمانده دوران حبس خود را در زندان کانکتیکات خواهد گذراند.

بنا بر اعلام این رسانه، وکلای مدافع آتیلا در حین خروج از دادگاه در واکنش به سوال خبرنگاران، رای دادگاه را رضایت بخش دانستند اما با وجود این تاکید کردند که درخواست تجدید نظر را نیز به دادگاه ارسال خواهند کرد.

بنا بر اعلام رسانه های ترکیه، ماه گذشته میلادی وکلای هاکان آتیلا پیش از این با توجه به مجرم شناخته شدن موکل خود در چندین اتهام از سوی دادگاه، مجازات پنج سال حبس را پیش بینی کرده بودند و حتی دادستان منطقه جنوبی نیویورک در نامه ای به ریچارد برمن قاضی دادگاه رضا ضراب، خواستار مجازات ۱۵ سال و هشت ماه حبس و پرداخت جریمه ۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلاری از سوی محمد هاکان آتیلا شده بود.

دادستان نیویورک جنوبی در نامه خود، هاکان آتیلا را در اتهامات 'نقض تحریم های آمریکا علیه ایران'، 'مشارکت در فریب آمریکا'، 'فریب بانک های آمریکایی' و 'مشارکت در پولشویی' مجرم شناخته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فداش

      رضا جون خوب در رفتی مثل بقیه دوستات 32 ماه چیه
      الان اینجا افتابه دزد ها رو دارند اینقدر حبس میدند مگه بو شد برات میلیاردها تومان پول زدی جیب مال مردم بدبخت هموطنتو بنده خدا خانونت ابرو چیکار میکنه خوشگلیش داره هدر میره
      لعنت ابدی خدا و مردم بر ارچی دزد بیت الماله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج