جاباما
۷۲۴۴۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

با ۷ قابلیت برتر ال جی G۷ ThinQ آشنا شوید

گوشی ال جی جی ۷ تین کیو با جدیدترین قطعات سخت افزاری چند وقت پیش به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند از ویژگی های جذابی بهره می برد.

وب سایت کلیک: گوشی ال جی جی ۷ تین کیو با جدیدترین قطعات سخت افزاری چند وقت پیش به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند از ویژگی های جذابی بهره می برد. در این مطلب به معرفی بهترین قابلیت های این محصول می پردازیم، با کلیک همراه باشید.

اسپیکر Boom-box

با ۷ قابلیت برتر ال جی G۷ ThinQ آشنا شوید

ال جی در جدیدترین پرچمدار خود از اسپیکر در اطراف نمایشگر استفاده نکرده است با این حال صدای تولیدی توسط اسپیکر این دستگاه حجم بالایی دارد. در حقیقت ال جی جی 7 تین کیو دارای یکی از قدرتمندترین اسپیکرها در دنیای گوشی های هوشمند است. این پرچمدار از محفظه رزونانس بهره می برد که حجم صدای تولیدی و همچنین عمق آن را افزایش می دهد. اگر کاربر انگشت خود را بر روی اسپیکر این دستگاه قرار دهد به خوبی هوای خروجی از آن را حس می کند. صدای تولیدی توسط اسپیکر این دستگاه شفافیت بسیار بالایی دارد.

روشنایی بالای نمایشگر

با ۷ قابلیت برتر ال جی G۷ ThinQ آشنا شوید

برخلاف اکثر پرچمداران بازار ال جی از پنل OLED در جدیدترین پرچمدار خود استفاده نکرده است. ال جی جی ۷ تین کیو به نمایشگر +MLCD مجهز شده که حداکثر روشنایی برابر با ۱۰۰۰ نیت دارد. استفاده از این پنل باعث می شود که علاوه بر افزایش روشنایی، مصرف انرژی نیز کاهش پیدا کند (نمایشگر +MLCD در گوشی ال جی G۷ ThinQ پرچمداران بازار را به زانو در می آورد).

ثبت تصاویر پرتره

با ۷ قابلیت برتر ال جی G۷ ThinQ آشنا شوید

ثبت تصاویر پرتره در ال جی G۷ ThinQ در مقایسه با دیگر محصولات متفاوت است. حالت پرتره این گوشی هوشمند یک نقشه تهیه می کند و به کاربر اجازه می دهد عمق تصویر را تنظیم کند. کاربر علاوه بر زمان ثبت تصویر می تواند پس از گرفتن عکس نیز عمق زمینه را مشخص کند. این ویژگی در دوربین سلفی ال جی جی ۷ تین کیو نیز حضور دارد. در حال حاضر دو گوشی هوشمند آیفون X و پیکسل ۲ از این قابلیت در دوربین سلفی خود بهره می برند.

دوربین مجهز به هوش مصنوعی

با ۷ قابلیت برتر ال جی G۷ ThinQ آشنا شوید

مانند بسیاری از پرچمدارانی که در حال حاضر در بازار به فروش می رسند، دوربین ال جی جی ۷ تین کیو نیز قادر به تشخیص صحنه به صورت خودکار است. این گوشی هوشمند قادر به تشخیص ۱۸ صحنه مختلف است. ال جی برای هر صحنه ۴ فیلتر مختلف در نظر گرفته است. در حالت پرو کاربران به تنظیمات دستی زیادی دسترسی دارند و می توانند با توجه به سلیقه خود تصاویر را ثبت کنند.

دکمه گوگل اسیستنت

با ۷ قابلیت برتر ال جی G۷ ThinQ آشنا شوید

در حالی که سامسونگ در محصولات خود دکمه بیکسبی قرار داده و گوگل گوشی های خود را به قابلیت Active Edge مجهز کرده، ال جی جی ۷ تین کیو دارای دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت است. ال جی اعلام کرده که در آینده ویژگی های بیشتری را برای این دکمه در نظر می گیرد و بروزرسانی های نرم افزاری برای آن عرضه می کند.

استاندارد IP68

با ۷ قابلیت برتر ال جی G۷ ThinQ آشنا شوید

در حال حاضر اکثر پرچمداران موجود در بازار از استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می برند. در همین راستا گوشی ال جی جی ۷ تین کیو از استاندارد IP۶۸ بهره می برد. با توجه به این استاندارد کاربران می توانند توسط گوشی خود در زیر آب عکس برداری کنند و حتی در زیر دوش با آن موسیقی گوش کنند. در حالی که بسیاری از محصولات دارای استاندارد IP۶۸ هستند، استفاده از آن در G۷ ThinQ برای کاربران خوشایند است.

تنظیمات برش نمایشگر

با ۷ قابلیت برتر ال جی G۷ ThinQ آشنا شوید

ال جی G۷ ThinQ دارای برش نمایشگر همانند برخی از محصولات اندرویدی موجود در بازار است. ال جی برای این بخش از صفحه نمایش پرچمدار خود تنظیمات زیادی در نظر گرفته است. کاربر می تواند توسط تنظیمات این برش را مخفی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج